Goedenavond allemaal nog even een berichtje voordat ik ga slapen! SIlla; wat een verhaal zeg. Gelukkig ben je weer thuis en wat een mooi ventje zeg! Ik hoop dat je snel opknapt en als ik dus goed begrijp gaat alles helemaal goed met de kleine Tygo? Nou geniet ervan meid.. Verder geen babynieuws wat ik even snel gelezen had. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met iedereen en dat het voor de rommelende dames(waar ik nog niet toe behoor jammergenoeg ) dat het snel doorzet! Ik ga zo lekker slapen, moet er morgen bijtijds uit want de schoonmaakster staat om 9 uur voor de deur. Ook ga ik morgen naar de dokter voor mijn keel want het gaat maar niet over en moet nu naar de dokter van mijn man. Ik loop er nu al 2 weken mee en als hij me aan de telefoon heeft verstaat hij me gewoon niet omdat ik geen stem heb. Verder ga ik even kijken hoe ik internet op mijn laptopje kan krijgen en een antivirus programma. Hij is erg mooi en ben der super blij mee! Mijn man is morgen vrij en we gaan lekker samen boodschapjes doen aangezien ik er geen puf meer voor heb om het alleen te doen. Misschien maak ik wel een lijstje en doet hij het wel alleen ook.. Verder nog iets waar ik ontzettend van baal! Gister waren er kennissen op bezoek. Krijg ik vandaag van hun een sms met de vraag hoe het ging en of de baby toevallig .... ging heten (op de .... de naam van onze baby) Ik heb aan mijn man gevraagd en die heeft er niks over gezegd en ik ook niet. Dus ik snap hier geen bal van maar ik baal der wel van en heb er niet op gereageerd
Heb het even nagevraagd bij mijn vriend, die is calculator bij een bedrijf wat zit in de zonwering en kunststof en aluminium, en die zei dat het niet duur was, vond het zelf nogal wat hoor vandaar dat ik het hem even heb gevraagd. Hij vroeg zich wel af welk merk het was.
Spannend Susanne.. Hoop morgen meer te lezen.. Slaap lekker allemaal en een dikke knuffel vanaf hier.. Liefs Wendie
Miss sil kan jij ons niet even spammen met wat leuke foto s van je kleine ventje Ben errrug benieuwd hihi En die kennissen ikk zou het echt niet weten maar ik vind het echt niet leuk en ben ergens nog ook wel boos ook want ze hadden het ook kunnen vragen toen ze hier nog waren. (maar dat zijn de hormonen hoor ik baal gewoon)
nou ben ik weer ff. Heb ondertussen al 3 cm ontsluiting en moet om 00.00 uur in t ziekenhuis zijn en dan ben ik als t goed is binnen 24 uur moeder zo raar. vanmorgen zij ik nog dat ik er wel klaar voor ben en nu is t gewoon onderweg. freaky hoor. ze is gewoon precies 37 weken als t geboren wordt als t goed is ( hopen geen 48 uur overdoen)
In de consumenten gids van vorige maand staat een test. Misschien is die ook wel op hun website terug te vinden. Zo niet, dan zoek ik m wel even voor je op. Lientje
Hmmm hij staat er wel op maar moet me eerst registreren. Doe ik morgen wel even dan, bedankt voor de tip! Nou ik ga slapen, weltrusten allemaal Susanne, heeeel veel succes vanacht!
Mc Afee Geeft manlief hier aan en ook de degene die bij ons op de zaak alles rondom de PC's heeft geregeld, is nogal te spreken over Mc Afee. Norton is ook een optie, maar die maakt je PC nogal traag.
vind ik zelf ook wel. gewoon raar.had mij er pas op eind deze maand op ingesteld hihi ben ik toch nog aan t voordringen veraatje. sorry.
nog een uur wachten pfff. zou willen dat ik onze meid al in mijn armen had maar t duurt niet lang meer. ben er wel heel blij mee dat ik toch de 37 weken gehaald heb zo hihi
Ja zeg dat wel Suus, erg lullig hoor . Maar ik zeg net tegen manlief: "Kijk dat er mensen voor mij uit de lijst vallen, is logisch, maar Suus staat later als mij op de lijst en dat is nog een heel eind weg, dus minder logisch. Net zo logisch als ik nou zou gaan bevallen." Maar wat mij betreft is het je gegund, alleen voor degenen aan het begin van de lijst, moet dit een beetje vreemd zijn.
Mac Affee (of hoe je het ook maar schrijven mag) wij hadden hiervoor norton maar mijn computer werd er echt super sloom van vooral als er iets moest gebeuren.