Goede merken en voor die prijs absoluut niet duur, volgens mij is het bij hem op de zaak zelfs duurder.
Jeetje silla wat een verhaal, gaf net mijn vriend even een korte samenvatting en heb meteen gezegd dat als ik zo'n gyn aan mijn bed heb staan hij die echt moet wegtrappen voor ik zelf nog opsta om het te doen. Wat een l*l!
dank jullie wel, heb ik ook wel nodig maar ben wel blij hoor moet ik zeggen. begin alleen honger te krijgen en weet niet waar ik trek in heb, das echt balen. maar ik laat t gewoon op me afkomen hoor. meer kan ik niet doen lijkt me. hebben jullie nog goed advis voor me?
heb het ook nog niet eerder meegemaakt dus kan je geen advies geven maar zou zegeen laat het inderdaad gewoon op je afkomen, denk dat je mama instinct het vanzelf overneemt als het zover is.
Nou bedankt dat je het even hebt nagevraagd! Manlief twijfelde nog over de prijs of het nou echt goedkoop was, maar hij is nu ook overtuigd. Moet wel zeggen dat het zonnescherm het instapmodel is (de Suncar) maar dan zoals gemeld met Swela doek en Somfy motor). Het rolluik van Roma is wel vrij uitgebreid. En dan beiden op een afstandsbediening en de prijs is al incl. montage.
Hallo meiden, ik heb eindelijk weer internet! memoikke, silla, Monkeylove, niesje en MVP van harte met jullie kindjes!!!! wat snel ineens zoveel babietjes erbij zeg! Voor zover ik heb begrepen is alles goed met de kleintjes dus lekker genieten! Nu moeten de mama's weer wat bijkomen van de laatste maanden. dikke knuffel voor jullie daarom! Ik ga morgen of overmorgen weer even bijlezen maar heb het nu te druk met Brenden die enorme krampjes heeft dag en nacht gaat je echt aan het hard als je dat kleine hummeltje met pijn ziet. Hij is ook nog hartstikke sterk want hij kreunt en het dondert in zijn broek maar huilen haast niet alleen af en toe een uithaal als het echt te erg is... Liefs Nannie
Eet iets waar je zin in hebt... nu kan het nog want ik had tijdens de bevalling echt nergens zin in! Eet wel iets lichts want je kan best misselijk worden als het echt krachtig wordt! Houd je verder gewoon rustig en ga lekker met je mannetje uitrusten... dikke knuf
Nou ik ga maar eens naar bedje toe. Hopelijk morgen nieuws van/over jou Suus! En voor degenen die nog wakker zijn: trusten voor later.
Ah sneu voor Brenden kan me goed voorstellen. Heb je cinababy al geprobeerd of venkelthee(zelf dan drinken als je bv geeft). Genaro heeft ook veel last gehad van krampjes en ik heb dat geprobeerd, eerlijk gezegd niet regelmatig maar alleen als hij heel veel last heeft, nu gelukkig niet meer.
cinababy hebben we geprobeerd inderdaad maar helpt niet (hij heeft het al 2 a 3 week) venkelthee moet ik hem dan waarschijnlijk geven want borstvoeding geef ik niet... hij krijgt sinds gister abc dophilus... dat is ook iets homeopatisch en moet beetje door elke voeding heen... hopen dat dat helpt. Gelukkig dat genaro er weer af is... liefs Nannie
khoop dat dat helpt voor Brenden, homeopatisch, soms word het eerst wat erger voor t helpt, zei mijn kraam. Heb je daar wel eens van gehoord? weet niet of t echt zo is namelijk. Genaro is er niet helemaal van af die kreunt ook nog heel veel, maar niet meer huilen. Moet nou maar afwachten hoe hij op de combinatie FV en BV reageert. Slaaplekker!
Volgens mij ben ik vanacht de enige nachtbraker..... saai! ! ! ! ! Ik wil wel slapen maar kan niet slapen, heb zo'n last van mijn voeten ze zijn ook gewoon mega dik, niet normaal meer en dat terwijl ik ze gewoon hoog heb liggen. Koelen helpt niet en een wisselbadje ook niet dus heb nu even geen idee wat ik moet doen. Heb ook nog niet eerder gehad dat ze echt zo zeer doen van het dik zijn, als het morgen nog zo is dan bel ik de vk maar even op kijken of die nog tips heeft. Zo dit was mijn klaagzang midden in de nacht! Ga nu maar weer eens op bed liggen roeland pesten, die is morgen toch vrij
hey meiden ben ik weer :x stront saggie en zonder kindje, ik heb nu ondertussen 4 a 5 cm ontsluiting en t wilt niet verder vorderen dus ik ben helemaal kapot en ook een beetje dowm omdat ik me er helemaal op ingesteld heb dat ik met onze meid naar huis zou gaan, helemaal verdrietig van ook omdat ik nu nog steeds niet weet waar ik aan toen ben. zelf de weeen zijn vertrokken naar weet ik veel wat. groetjes een gefrustreerde susanne
Wat rot voor je meid! Hebben ze gekeken aan de ctg? Wat raar, hoop dat t vandaag wel voor je doorzet!