Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hoi dames,

hier zit er nog niet veel schot in de zaak, veel krampen onderin de buik gisteravond en gedurende de nacht harde buiken maar niks met regelmaat of iets dat erop wijst dat het vandaag gebeuren gaat :(

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Thanx! Hoe is het met jou en met Karsten? Ik miste je hier gisteren al!
    Wat zei de bekkenpeut?

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

hè gelukkig
    ben dus niet de enige (had ik ook niet echt verwacht hoor)
    krijg je straks bij de apk te horen wat de volgende stappen zijn en wanneer dat dan gaat gebeuren?
    daar ligt mij nl wat van bij

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan ben je niet de enige. :oops: :)
    Alleen vloei ik nog en doet mijn bekken te pijn anders......... ;)

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik kan mij iets herinneren van 1 van de bevallen dames die ook humeurig was.
    senn was jij dat toevallig?

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat weet ik niet, maar ik hoop van wel!

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Loveley kids heel erg herkenbaar.
    Ik ben ook super sago, op dit moment niet vooruit te branden en ja ik ben er ook wel beetje klaar mee.
    Heb opgezette benen en handen en mijn bekken doen pijn :( oftewel echt laatste loodjes.
    Klagen maar best zo nu en dan hoor :)

Miss Sill: als jij je niet meer ok voelt met de borstvoeding kan je idd beter overschakelen op fles, hoe spijtig dat ook is maar je moet je zelf niet gestressed maken meis.
    Veel of weinig drinken maakt niet veel uit, als jij niet goed in je vel zit gaat je BV terug lopen.

8. Zo, heb weer ff een hazeslaapje gedaan... Zit nu heerlijk in mn badjas achter de pc..
    Nog steeds last van krampen onderin de buik en rug..
    Ook nergens zin in en niet lekker...

Senn, jij schrijft ook nog wel veel, maar kan me voorstellen dat het minder is geworden doordat je het zo druk hebt.. Maar valt me op dat we minder bij hoeven te lezen...

Lientje, wat voor konijnen hebben jullie? Heb je foto's?
    Wij hebben zelf ook 2 konijnen.. Lieve beesten he? Zijn het mannetje en vrouwtje, of anders?
    Wij hebben mannetje en vrouwtje en mannetje is gecastreerd.. Maar vrouwtje denkt vaak dat ze mannetje is en gaat achterop mannetje zitten :rolleyes: :)

Nou, ik ga eens ff eten...

Liefs Wendie

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Jaaah, lovelykids, heeeel herkenbaar. Ook van die bovenbenen. Lijkt wel een soort zware spierpijn soms. Heel vervelend. En humeurig, speciaal naar de mensen die belangrijk voor me zijn dat heb ik ook. Ik heb zelfs vannacht gedroomd dat ik helemaal onterecht heel boos op mijn zoontje was en hem een harde tik met iets gaf en allemaal hele nare dingen tegen hem zei. Was geen leuke droom en ik ben er dus duidelijk ook mee bezig. Ook mijn man moet het geregeld ontgelden, maar gelukkig heeft die Kluun gelezen en veert hij mee zo goed hij kan ;)

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :) :)

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wij hebben 2 vrouwtjes een witte met een zwart masker en een zwarte hangoor. Hahaha, er wordt bij ons ook wel eens gekeest zal ik maar zeggen, maar gelukkig heeft dat geen effect. Het zijn overigens wel echte vriendinnen. Ze zaten ook gezellig samen in de tuin vanmorgen. Ben zo blij dat ze redelijk tam zijn, zodat we ze makkelijk konden vangen!
    Ik zal een kijken of ik een fotootje van ze kan maken straks.

Liefs,
    Lientje

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend hoor en misschien ben je inmiddels al bevallen.

Wat was er nou ook alweer 8 juli? :rolleyes: :)

13. [​IMG]

Dit is ons vrouwtje...

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ik ervaar het alleen op een andere manier.
    Vind het heel leuk om hier mee te kletsen (meen ik oprecht) maar vraag me soms af voor de nog niet bevallenden onder ons of het niet bezwarend voor jullie is dat wij lopen te spammen met foto's en lieve verhalen over de kleine. Kan me voorstellen als je nog 3 weken moet en je hikt er iedere keer tegenaan.
    Wees wel eerlijk om het te zeggen dan hè!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Miss Sil: ben erg benieuwd hoe het nu met jou en met je mannetje gaat........

Echt met een boog voeding terug geven klinkt toch echt als reflux, volgens mij. Vertrouw je het niet (wat ik me na je bericht van vannacht goed voor kan stellen!), meld je dan gewoon bij de huisarts, je verloskundige of bij het consultatiebureau! Beter een paar keer te veel aan de bel trekken (wat ik overigens niet denk hoor in dit geval!), dan een keertje te weinig. Ga echt op je gevoel af, jij bent zijn moeder!

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben AVG- anti virus en kost niets. :D

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik vind dit alleen maar heerlijk voor jullie! En zo kunnen wij ons extra verheugen op wat voor ons nog komen gaat! (tenminste zo denk ik erover ;) )

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
  19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik vind het helemaal niet erg! Ik geniet juist van die babyfoto's en ben zo blij voor jullie! Nee, blijf aub spammen hier!

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nee hoor Senn, integendeel. Ik vind het erg leuk juist om naar jullie prachtige kindjes te kijken en om jullie verhalen te lezen! Natuurlijk denk je dan : IK WIL OOK! Maar gelukkig weten we ook allemaal dat het nooit meer erg lang kan duren. En tuurlijk hebben we ongemakken en alles, maar dat hoort erbij. Er zijn nou eenmaal mensen te vroeg en ook te laat. Bovendien, we moeten nog heel veel dagen deze maand, dus er moet ook wat spanning in blijven vwb de bevallingen die nog gaan komen toch?

Liefs,
    Lientje

Deel Deze Pagina