Senn: nee hoor spam ons maar lekker met alles. Vinden we juist hartstikke leuk. En van die verhalen leren we misschien weer wat he?! Miss Sil; hoe is het met Genaro? Is de ha al geweest? Vanacht hartstikke ziek geweest. Buikkrampen maar er kwam niet echt wat uit en misselijk pffff... Maar helaas nu voel ik me weer goed, dus toch geen vooraankondiging.
Als ik niet kan spammen met ukkie, dan maar met onze 2 lieve schatjes.. Ik vind het niks niet erg om gespamd te worden met die lieve kleine schatjes van jullie hoor senn.. vind het alleen maar mooi!
Fijn joh, ook voor jou het einde in zicht. Misschien helpt het, ik beviel de volgende dag nadat ik gehoord had wanneer ik ingeleid zou worden. Alsof ik een bepaalde rust over mij heen kreeg en het spontaan begon.
Ja, dat dacht ik he? Dat mannetje hebben we van mijn zus en zwager gekregen toen we getrouwd zijn.. Maar we vonden 1 alleen zo zielig dat we er nog 1 bij hebben gekocht. Ze liepen in ons vorige huisje gewoon los rond en poepten en plasten nergens behalve in hun hok.. Nu wilde ik ze niet meer binnen hebben omdat we dit huis hebben gekocht en i.v.m de kleine straks. Nu lopen ze heel vaak los buiten.. Ze lopen nooit weg en kunnen gewoon los blijven lopen. Alleen doe ik dat zelf niet meer omdat ik mezelf niet meer zie vangen achter die twee aan.. Haha.. (want als ze er eenmaal uit zijn, willen ze er niet graag meer in en gaan ze rondjes door het gras lopen) dus nu staan ze rechtop in het hok als mn mannetje komt.. lief he?
Ja, dat herken ik wel van de laatste week voordat ik beviel. En natuurlijk gelijk spijt als ik het gedaan had.
Morgen allemaal, Ben er voor mijn doen nogal vroeg uit vanochtend (al vanaf 9:45 uur) maar op zich wel lekker, want ik had niet het gevoel moe te zijn toen ik wakker werd. Jeetje Susanne wat jammer dat het niet heeft doorgezet. Maar in elk geval ben je al een heel eind met 4 à 5 centimeter. Hoef je dat straks in elk geval niet meer te doen als de bevalling uiteindelijk wel door gaat zetten. Dus bekijk het maar op die manier zou ik zeggen. Het is hier rustig, want momenteel is manlief met de hondjes naar de hondentrimster. En daarna rijdt hij door om het geboortebord op te halen . En tot slot gaat hij naar Prénatal om te kijken of hij het naamtreintje om kan ruilen wat we op de Mama Mazzel avond hebben gekocht. Hij gaat gewoon de waarheid vertellen en da's dat we geen bonnetje meer hebben en laatst een nichtje dezelfde naam heeft gebruikt voor haar kindje. Misschien mag hij ruilen en anders koopt ie gewoon 4 letters extra. Eigenlijk had ik wel met mannetje mee willen gaan, maar ik denk dat hij alles bij mekaar 4 à 5 uur weg is, veelal autorijden en daar had ik weinig puf in. En als hij terug is, moeten we weer weg om de zonnewering te bestellen, dus kan ik beter dan mee.
Karsten slaapt nu gelukkig door 's nachts na zijn voedingen nu we hem de comfort voeding geven. Hij heeft sinds gisteren enorm last van krampjes en dan is hij alleen tevreden met mijn pink. Nu ook ligt hij op mijn schoot op het aankleedkussen met een pink in zijn mond en ik typen en lezen met 1 hand. Mijn moeder kwam gisteren aan het begin van de middag en later ook nog mijn schoonouders. Gisterochtend was Niels met Karsten naar mijn oma in Den Haag, Sven was op school en Maarit op het KDV, dus heb ik heerlijk even bij geslapen. Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp en gaat best aardig. De peut heeft me wat oefeningen gegeven want ik was nog niet behandelbaar omdat ik teveel pijn heb, nog meer af en toe dan tijdens de zwangerschap. Maar ze heeft goede hoop omdat ik er al vanaf week 9 tijdens de zwangerschap mee loop dat het onder invloedvan hormonen veroorzaakt wordt en dus ook weer over gaat als al die zwangerschaphormonen uit mijn lijf zijn. Maar dat kan wel nog een half jaar duren.
Ook hier helemaal geen problemen mee hoor! Ik ben dol op baby's dus zie maar al te graag alle foto's voorbij komen! En als ik al bevallen zou zijn en ik zou vragen hebben, zou ik ze ook hier spammen, dus vandaar dat ik me ook niet erger aan allerlei vragen waar ik niks mee kan. Wel lees ik niet alle bevallingsverhalen, want ik weet niet of dat al te positief uitwerkt!?
Zo actief als ik de afgelopen dagen was, zo traag ben ik nu. Nergens zin in. Er ligt nog een was die gevouwen moet worden en ik kan best nog een paar klusjes verzinnen, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin in vandaag. Kopen jullie ook zoveel boekies? Viva's, Cosmo's, Linda's, Ouders. enz enz. Ik koop er bijna iedere dag wel 1. Liefs, Lientje
Ik heb al een paar keer zitten denken of je dat zelf zou kunnen voelen, of je baarmoedermond verstreken is ofzo. Niet dat ik nog ergens in dat gebied bij kan overigens
Bij mij was mijn bmm nog niet helemaal verstreken maar had ik wel 2cm ontsluiting. Ik had dus een openstaand tuutje.