Gefeliciteerd Petra met Isabella mooie naam stond ook bij ons op het lijstje! Inderdaad meiden als het nodig is gewoon vragen hoor om de ruggenprik! DE prik zelf is totaal niet eng en in mijn geval had het een kunstverlossing geworden wegens uitputting als ik hem niet had gehad! Bd81 de nacht van te voren kon ik me niets engers voorstellen dan de ruggenprik liever pijn dan die prik maar echt geloof me je voelt het nauwelijks! DE prik bij de tandarts in je gehemelte of iets is 10 keer pijnlijker! Echt! xx nina
Hoi dames! Er is weer ontzettend veel bijgetypt maar heb even vluchtig gekeken maar volgens mij is er geen babynieuws of wel? Anders hoor ik het graag natuurlijk. Ook vind ik het erg leuk om alle baby-verhalen en foto s te lezen en te zien! Dus ga alsjeblieft door met spammen hihi. Meiden met een mijlpaal; gefeliciteerd! Vandaag voor mij ook weer een mijlpaa'; 39 weken. Het komt steeds dichterbij. Nina jeetje je moest lang wachten zeg voor de volledige ontsluiting. Ik hoop dat ik snel ook die oerkracht mag ervaren! Nou verder ga ik nog even terug lezen. Zit trouwens op mijn nieuwe laptoppie op de bank te internetten hihihi. Nog niet draadloos maar dat komt nog wel!
hier zijn we ook weer! stond pas om elf uur op, dat is de laatste weken niet meer gebeurt. was wel even lekker. ook hier is nog niet veel aan de gang helaas. kan het er nu wel bijna uitkijken. vind het wel genoeg geweest .
Even een vraagje weet iemand hier waar ik babyboom van gisteren nog kan zien....heb het in alle drukte gemist terwijl ik het vorige keer allemaal heb gezien aangezien wij toen net begonnen waren met in dehormooninjecties voor IVF! xx Nina
Zijn er nog meer dames met de volgende klacht: kramp in je achter(onder)kantje? Ik heb daar op het moment regelmatig last van.
nina: nee helaas ik weet niet waar je dat terug kunt kijken, misschien op www.uitzendinggemist.nl? ik heb het ook maar een klein stukje gezien omdat manlief eerst iets anders wou kijken. lientje: heb er ook af en toe last van, weet ook niet wat het is maar is wel vervelend. moet dinsdag daar de vlos zal ik eventjes na vragen (al hoop ik stiekum dat het niet meer hoeft).
Nina bedankt voor je geruststelling. Denk ook wel dat op het moment dat je zoveel pijn hebt je vanzelf wel over kan geven aan die ruggeprik. Vroeg me alleen af hoe jullie het ervaren hebben. Bloem: leuk je weer on line te zien. Lekker dat jullie nu 3 weekjes samen zijn. Nog van plan ergens heen te gaan, of lekker thuis genieten emt z;n drieen? Essie: ik ben benieuwd naar je wiegje!
nance fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Wel spannend hoor Knuffelkonijn; Wat een leuke konijntjes zeg
hier de link http://www.uitzendinggemist.nl/index.ph ... d46644a5eb en dan klikken op bekijk uitzending en de rest wijst zich vanzelf
Lovelykids; ik heb ook nergens meer de puf en zin voor hoor. Er staat hier nog een wasmand met spullen die opgevouwen moeten worden maar ik heb er gewoon geen puf voor! Nu voel ik me helemaal lui want de schoonmaakster is hier druk bezig en meestal help ik wel ff maar nu heb ik er de puf niet voor!
Ik was al bezig met het maken van een foto...............zet ik de camera aan.................doet ie niks. Dus ik denk dat de batterij leeg is en aangezien het zo'n vreselijk dure luxe camera is, gaan daar geen penlites ofzo in. Dus ik moet ff wachten tot manlief er weer is. Maar ik ben wel blij dat ik daar nu achter kom en niet straks als je foto's wilt gaan schieten van de bevalling of de kleine . Maar de foto's van het wiegje houden jullie tegoed hoor. Misschien vandaag of anders morgen nog.
Haha daar maak ik wel puf voor hoor! Trouwens we hadden het toch over zo n sluitlaken toen ik bij jouw op visite was? Heb nog is op internet gekeken en het schijnt heel goed te helpen bij bekkenklachten! Misschien een tip?