Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank je wel, zal het maandag eens bespreken met de peut.
    Wel fijn dat ze aan huis komt hoor. :D

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik wilde je dus het bord laten zien welke wij hadden gekozen en dan zeggen: "Maar wij hebben de kleuren laten aanpassen". Maar ik kijk net op haar site..............staat ons bord nu ook online te bewonderen. Dus laat ik je die maar gelijk zien:
    http://www.jansen-geboorteborden.nl/ima ... %20241.jpg

Het origineel was blauw met limegroen, maar ik vond dit leuker voor een meisje. Daarnaast hebben we nog een naambordje erbij laten maken.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goh ons ventje al weer een week oud. :confused:
    Wat gaat dat snel zeg.

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    he essie,

wat een leuk bord! echt leuk, die giraf kun je ook in knuffels krijgen of niet?

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Misschien dat ik iemand anders voor me heb maar ik dacht dat jullie voor iets uit de Pooh serie gingen? :rolleyes:

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo lunchtijd!

Iedereen eet smakelijk voor zover nog niet gedaan! :D

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Sen; ideaal ja dat ze aan huis komt! Lijkt me erg fijn.

Essie; wat een leuk bord zeg :D

Ik heb nog helemaal geen slingers ofzo in huis, we hebben het er ook nog niet over gehad of we die wel op willen hangen. Van mij hoeft het eigenlijk niet zo denk ik..

Pff mijn man is vandaag vrij, bellen ze hem net op dat ie toch nog ff naar a'dam moet. :confused: Gelukkig zei hij dat hij niet ging want hij had vrij gekregen! Dan hadden ze maar moeten zeggen dat ie standby moest blijven.
    Maar nou moet ie volgende week ook nog naar noord frankrijk. Gelukkig vond ie zelf dat het te ver was dus gaan ze dat ook veranderen. Als ze het niet doen bel ik zijn baas. Duitsland en Belgie oke, maar Frankrijk is té ver!

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Je herinnert me aan iets wat ik nog niet gedaan heb! Ik heb de laatste tijd zo weinig eetlust pff..

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja op een andere site hadden we een Pooh bord gevonden wat niet van tevoren was te reserveren. Door jouw tip gingen we naar deze site en daar zagen we ineens zoveel andere leuke opties! En qua Pooh borden stond er toen niet zoveel leuks op. Plus dat manlief liever geen Pooh had ;) . Dus vandaar de Giraffe: we vonden deze allebei ook zo lief!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk en origineel!

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou lekker nagedacht hoor van dat bedrijf van je man kwebbels

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik zit hier zo ineens sinds een half uur met een zieke meid. er was eerst niks aan de hand met maud en zo ineens heeft ze 39 graden koorts en hangt/slaapt ze op de bank.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb wel last van mijn onderkantje, maar echt kramp kan ik het niet noemen. Wel doet het daar pijn als ik me bijvoorbeeld in bed om probeer te draaien. Dus geen idee wat dat is.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Het bord is dan ook errug lief!

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sen, heb jij eigenlijk wat aan je kraamverzorgster gegeven toen ze wegging?
    Ik heb zo'n onwijs lieve, goeie kraamverzorgster. Ik geef haar sowiesow een geboortekaartje waar ik wat op schrijf. Die komen, als het goed is vandaag binnen. En dan nog iets van een eeeh... afgezaagt bloemetje ofzow? :)

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hey buddy :D

Nee hoor, we hebben geen concrete plannen. Ik heb ook geen idee wanneer ik weer op de been ben, hihihi. Ik denk dat we stapje voor stapje doen ;)

Kunnen de ervaren mama's trouwens vertellen wanneer jullie weer op de been waren na een "normale" bevalling?

Het dondert hier flink :confused:

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik kan me alweer behoorlijk uit de voeten maken maar moet het nog wel superrustig aandoen hoor... Ik denk dat ik Zondag maar eens met Mayron naar buiten ga... Even lopen...

18. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ben Sen dan wel niet. Maar ik heb een DA cadeaubon gegeven met een persoonlijke tekst op het geboortekaartje.

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Essie: leuk bord zeg!

Bloem: Thuis met z'n drieen is toch ook net zo leuk. Hoef je niet perse de hort voor op hoor.

Wat betreft dat onderkantjes verhaal: ik heb het vooral s'ochtends als ik uit bed kom en naar het toilet ga. Denk dat het de bekkenbodemspieren zijn waar de kleine op hangt ofzo en waardoor ze "uitrekken".

ML: ik denk dat je kraamverzorgster ieder presentje waardeert, wat het ook is. En bloemen doen het altijd goed :)
    Wil eigenlijk mijn vk praktijk (3 dames) ook wat geven. Ze zijn zo lief geweest tijdens mijn zwangerschap (ziekenhuis opname, afgelopen week toen ik de kleine minder voelde). Niets was en is te veel, dus als ik straks bevallen ben wil ik ze wel wat overhandigen. Maar ja, wat?
    Heb wel leuke geboortetaart gezien maar weet niet of dat handig is voor hen (ze zijn natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd aanwezig): http://www.gefelicitaart.nl/taart/detail/206/geboortetaart.html

Hier is het hartstikke mooi weer. Wel wat wolkjes in de lucht, maar hele hoge witte bewolking. Ziet er niet uit of het gaat regenen.

20. Hey, ook ik ben Sen niet, maar een vriendin van mij heeft een foto gemaakt van haar kleine en de kraamverzorgster en die in een mooi lijstje gedaan en het geboortekaartje heeft ze gegeven..

Miss een idee?

Hier weer harde buiken en krampen...

Deel Deze Pagina