Thuis is inderdaad ook lekker plus er zal wel kraamvisite komen Pffff, ik mis het zwanger zijn best wel
Haha jah bij sen las ik dat de kraamverzorgster net voor het laatst geweest was dus vandaar Dat is wel leuk idd... Ze is Dinsdag voor het laatst dus ik kijk wel even of ik wat leuks kan vinden...
Ze was dus gisteren voor het laatst. Wij hebben een foto van haar en Karsten gemaakt en die gelamineerd (ben zo blij met dat ding! ). Daarbij het geboortekaartje. In een giftshop hebben we een Nuts about work poppetje gekocht. Zal je niet veel zeggen dus heb even het kado voor de verloskundige opengemaakt en een foto in mijn album gezet. Je hebt ze dus ook voor de kraamhulp en tig andere beroepen.
Ben er weer van de vk. Niets bijzonders.. alles was nog goed. Dus mag nog doorhobbelen. Volgende week nog een afspraak, dan gaat ze strippen als er nog geen kind is en als dat niets helpt, mag ik door naar de gyn!
Owkee jah hoop leuke ideeen dus. Op het geboortekaartje staat al een foto van Mayron dus daar zet ik wat achterop. En dan jah, kijk wel even idd... Maar gelukkig dat ik haar heb want ze is echt verschrikkelijk lief en goed... Pfff heb last van stuwing nu. Soms doet het wel zeer maar op zich gaat het nog wel. Maar omdat ik natuurlijk gestopt ben kan ik er weinig mee. Jah gekneuste koolbladeren maar zo erg is het ook weer niet nu... Ze zijn wel mega nu m'n (.)(.)
Ik zat hier hetzelfde te denken om de vk's wat te geven. Ze zijn hier ook met zijn drieen. Ik dacht misschien aan een leuke pot met snoepjes of dropjes ofzo. Dan kunnen ze pakken als ze er zijn.
Ben ook weer terug in het land van de levenden...... nog steeds dikke, pijnlijke voeten en heb de vk gebeld maar die kon ook niks anders meer bedenken dan alles wat ik al doe en heb gedaan dus moet maar gewoon wachten tot het weer minder word. Verder sliep ik eindelijk een uurtje vanaacht werd ik wakker van brandend maagzuur, natuurlijk was de melk ook op dus heb uiteindelijk maar een rennie genomen en toen was gelukkig snel over. Verder heb ik wel alles doorgelezen maar er is helemaal niks blijven hangen dus sorry kan nergens op reageren.
Met Sven na 2 weken i.v.m. Laag HB, met Maarit al na 5 dagen. Nu weet ik nog niet i.v.m. mijn bekken.
is inderdaad wel een leuk iets zelf hebben we bij de voige 2x een bon van de intratuin gedaan en uiteraard een kaartje veraatje mooi dat alles weer goed was en helaas nog even doorhobbelen
Wat een leuk cadeautje voor de kraamhulp Sen! Ik ga lekker afsluiten en even een tukje doen. Moet ook nog steeds een broodje eten dus dat doe ik ook maar even. Heb vanochtend al boodschapjes gedaan met manlief dus daar hoef ik niet meer aan te denken...Nou tot later allemaal!
Owww, dus best vrij snel. Hier zeiden ze dat je er minimaal 6 weken voor uit moest trekken. In het begin was ik veel misselijk en duizelig , maar het gaat nu steeds beter, alleen last van vermoeidheid . En even lekker weg is ook lekker natuurlijk
Heb je zoogcompressen? Gooi daar een paar van in de vriezer en daarna in je BH, dat geeft ook verlichting. Ik geef geen bv maar heb sinds 2 dagen ook last van stuwing en lekkage. Die pilletjes hebben wel iets geholpen maar minder goed dan bij Maarit.
Weet je dat ik het eigenlijk heel erg dubbel vind of ik de VK en/of kraamverzorgster nou iets moet geven. Aan de ene kant heb ik zoiets van ja, want ze hebben je toch door de bevalling heen gesleept en de aanloop ervan (de VK). De kraamverzorgster vind ik sowieso een ander verhaal. Hangt er ook een beetje vanaf of je steeds dezelfde krijgt of een aantal anderen. Stom genoeg denk ik dan ook weer: ze worden er toch voor betaald. En als je bij de kapper bent geweest (of welk ander bedenkbaar ander beroep) geef je toch ook niks extra's als ze ermee stoppen ofzo. Ik tenminste niet. Maar goed vooralsnog neig ik wel naar sowieso iets te doen voor de VK.
ik was binnen de 8 dagen bij beide weer op de been alleen bij morris heb ik een terugslag gehad toen hij ongeveer een maand was. het bleek toen dat mijn ijzer veel te laag was en ook foliumzuur was niet goed op peil. officieel zou ik toen in januari weer beginnen met werken, maar dat is toen april geworden verwacht nu eigenlijk ook gewoon weer binnen 8 dagen op de been te zijn, maar goed het komt zoals het komt.