Nou ik wil je niet bang maken maarre ik had zelf het idee dat ik een "slachtaderigebloeding had" zo hevig, maar mijn moeder vind het wel heel bizar dat ik nu eigenlijk al gewone maandverbandjes kan gebruiken maar ik gebruik de kraam want dan kan ik beter zitten : oops :
ow hier doen ze er heel relaxt over, voel mezelf alleen zo lullig als ik bel voor 'niets' maar ze hebben hier liever dat je 1x te vaak belt dan 1x te weinig heb dat nog uitgebreid te horen gekregen nadat ik had gebeld dat ik de kleine niet meer voelde en het uiteindelijk gewoon goed was en ik dus echt het idee had dat ik voor niks had gebelt. Werd me nog extra duidelijk verteld dat het goed was dat ik had gebeld en dat ik gewoon weer moest bellen als er iets was.
Hey Daantje, Klinkt toch wel als afscheiding, gezien het niet helder is en niet duidelijk zoet ruikt. Maar als je twijfelt moet je het gewoon navragen bij de vlos hoor. Beter het zekere voor het onzekere. Liefs, Lientje
Hoop dat alles goed is met Genaro... Maar goed dat ze even langs de ha is gegaan zeg Nou, bij mij was het no doubt dat mijn vruchtwater brak... Haha het was echt een kleine ontploffing in mijn buik en echt mijn hele broek werd warm... blech Heb maar niet eens de moeite meer genomen een andere broek aan te doen aangezien ik middenin een weeenstorm zat. Hier vloei ik ook al bijna niet meer hoor, echt wel beter. Alleen de eerste dag veel gevloeid, 2e dag werd al wat minder en nu niet echt veel meer, al verschoon ik uiteraard nog heel veel en spoel met water iedere keer als ik naar het toilet ben geweest...
Nou ik ga maar es bij die kleine kijken, zit al op bijna 4,5 uur na zijn laatste fles hihhii... Ik hoor hem wel weer maar goed ohhh ik ruik hem volgens mij ook hihihi
ja ik wacht nog even af, denk zelf ook dat het afscheiding is, als het na het douchen de krampen nog aan houden dan zou het misschien toch kunnen zijn dat het vruchtwater is. mijn mannetje komt zo thuis even vragen wat hij vind. de beeb is vandaag wel heel erg rustig tegen over de laatste paar dagen. is ook een beetje verdacht niet?
wou ook dat het bij mij zo brak, dan weet ik het tenminste zeker . hoop dat alles goed is met genaro van miss sill, dat het allemaal niks ernstigs is
Oh, maar als het afscheiding is, is dat niet perse negatief hoor. Volgens mij breken de vliezen bij heel veel vrouwen pas tijdens de bevalling. Dus dat hoeft echt niet perse eerst En een rustige baby KAN een aanwijzing zijn...
heb ineens de enorme drang om het ledikantje weer opnieuw op te maken. Heb vorige week twee nieuwe lakentjes en een nieuw dekentje gekocht, hebben nu 5 lakentjes en drie dekentjes wil ze denk ik allemaal een keer proberen voor de baby er is
was ik ook weer ff.. ook hier houdt het krampen en harde buiken nog steeds aan, maar onregelmatig helaas. wel gedoucht, maar het is er niet minder om geworden.. ook last van onderin mn rug... dat verhaal over dat afscheidingsachtig iets herken ik ook. alleen heb ik vaak wel dat als ik blaas op mn hand dat er nog een straaltje uitkomt.. maar of dit nou vw is, weet ik niet? en als je kindje is ingedaald, krijg je toch niet ineens een hele plas zeggen ze? dat fungeert als een soort kurk? 'kga zo maar eens ff weer wat proberen te doen en anders lekker op bed liggen tv kijken. liefs wendie ps miss sil: succes met genaro.. hoop niet dat het wat ernstigs is..
pff, krijg het me toch ineens bloedheet, waar het vanaf komt geen id, ben nog iets te jong voor opvliegers hihi.
Zo daar ben ik ook weer ff. Jeetje Miss Sil hopelijk is er inderdaad niks ernstigs aan de hand met Genaro. Maar wel goed dat je toch naar de HA bent gegaan. Silla ook weer actief hier, zie ik. Wel herkende ik je in 1ste instantie helemaal niet door je nieuwe avatar en banner. Bloem heb je de gebruiksaanwijziging nog gevonden in het vakje waar ik het over had? Verder zijn we ff boodschappen wezen doen toen manlief weer thuis was. De hondjes zien er weer mooi uit en het naamtreintje heeft hij ook gewoon na al die tijd nog kunnen omruilen. En het geboortebord is in het echt ook super! Het kleine naambordje voor eronder maakt het natuurlijk extra leuk. Toen manlief thuis was, zijn we weer geld uit gaan geven . Jeetje wat een vracht geld hebben wij in 1 week uitgegeven aan de nieuwe auto en nu aan het zonnescherm en rolluik. Maar goed ik ben wel helemaal blij. Ik heb echt zoiets van: straks een nieuwe auto , prachtige zonwering , nieuwe lattenbodems en matrassen (die moeten we nog wel gaan kopen) en ons kleine meissie . Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken!
Heb in totaal 32 uur gehad. Was ook ruim voldoende. Maar kan me voorstellen dat als het je eerste is je meer uren nodig hebt, maar of je die ook krijgt?