Daantje: ik heb ook af en toe opvliegers hoor. Zwanegrschapskwaaltje. Miss Sil: jeetje, maar goed dat je de ha hebt gebeld. Sterkte en hou ons op de hoogte! Ik denk dat ik maar frietjes ga bakken, slecht he Heb geen zin om te koken. Zijn net bij notaris geweest om testamenten te wijzigen. Nu is alles in ieder geval geregeld voor al onze kinderen hihi.
hier net de kip in de over gedaan maar duurt nog 30 tot 40 minuten voor het klaar is en heb nu honger! Maar de frituurpan gaat zo ook aan, het word hier vandaag op z'n kinderen voor kinderen's kip, patat met appelmoes en een dikke klodder mayonaise. Heb ook nog sla erbij voor de vitaminetjes.
dat vond ik ook een goed idee maar roeland had alle bolletjes opgegeten en heb geen zin in gewoon brood en ben te lui om naar de winkel te gaan.
Pfff.. Die opvliegers had ik vandaag ook een paar keer... Men, wat had ik het ineens heet joh... En nu een enorme aanval weer van nesteldrang.. Net zolder opgeruimd, badkamer helemaal gedaan, kastjes opgeruimd, slaapkamer ben ik nu mee bezig... Pff... Erger me dood aan de troep terwijl ik dat normaal nooit heb.. Al meer gehoord van miss Sil? Ook ik heb totaal geen zin in koken.. Maar eens ff kijken wat we doen.. Christian is zo vrij en dan duurt het nog een half uurtje voor hij thuis is, dus kga maar ff verder met de slaapkamer...
heb trouwens geen last van opvliegers maar al wel sinds gisteravond dat ik af en toe het gevoel heb alsof mijn oren heel warm worden terwijl als ik er dan aan voel ze gewoon normaal aanvoelen
vanavond schoonouders op bezoek, heb dr helemaal geen zin in, had eigenlijk mijn avondje al gepland, eerst in bad of in de douche (net waar ik zin in heb) en dan of nog even op de bank voor de tv en dan naar bed of meteen door naar bed, want bent toch best wel erg moe. dus het wordt weer de plannen omgooien
dat hadden wij vorige week zondag, had er helemaal geen zin in maar roeland had het al afgesproken . Moet zeggen dat ik ook blij was toen ze weg waren, zijn aardige mensen hoor maar had er gewoon geen zin in
ja dat heb ik ook, zijn aardige mensen maar heb er geen zin in vanavond, heb ook last van gerommel in de buik, dus hoop niet dat het dan vanavond doorzet.
jeetje dat is schrikken voor miss sil ik hoop dat het meevalt! Heeft iedere maxi cosi zo'n zonnescherm? Senninah slaapt de kleine al door? Hier geef ik BV en hij komt 1x per nacht en voor de morgen moet ik hem wakker maken...maar komt dat doorslapen door de fles denk je? Bloem hier ben ik gisteren en vandaag even de hort op geweest, maar dan zit ik er wel doorheen...hebben de bevallen dames ook last van die vermoeidheid? Ik ben s'middags echt wel moe aan het einde van de dag en ik vind het erg moeilijk om echt te gaan liggen hihihihi! xx Nina
De Maxi-Cosi CabrioFix wel sowieso. Andere echte Maxi-Cosi's heb je niet voor een baby, dus de echte Maxi-Cosi's zullen ze denk ik wel allemaal hebben.
Ik was vandaag erg moe... Hoe izt het met de kraamtranen? Iemand ze al gehad? Daantje tuurlijk hoop je wel dat het doorzet haha. Stuur je ze gewoon weg met een smoes dat je heeeeeel moe bent...
Ja hoor ik ben ook vermoeid vooral sávonds zie ik er een beetje tegenop om naar bed te gaan, omdat er van slapen toch niet veel komt. Wij gaan morgen denk ik eventjes weg, naar de babyzaak . Ik merk het ook als ik lang sta of zo, net of er een stuk lood onder hangt .
Kwam net de vk op bezoek. Was zo gezellig dat ze bijna een uur is gebleven en ze vond het cadeautje helemaal geweldig. 8)