Hallo meiden, @ninaVI , wat een schatje Senna en al zoveel haar! Las ergens iets over opvliegers...pff heb ze al dagen en af en toe wordt ik er gek van! Zal er idd wel bijhoren. Vandaag was "weer" een tranen dag/dal hmmm Vanmorgen viel ik vd barkruk af en heb m'n 3 tenen echt enorm pijn gedaan, huilde dan ook als een klein kind. Hierdoor kreeg ik -denk ik- een keiharde, pijnlijke buik waardoor ik nog verdrietiger werd. Kortom Mirre is een beetje ah einde vh latijn ah raken mede door de slechte nachten slapen. Iedereen om me heen heeft nu ook echt zoiets van: laat de kleine maar snel komen! @Miss Sil , hopelijk valt het mee met je kleine ventje! Heb ff snel gechecked, maar vandaag geen beebs geboren geloof ik he. Ga nu ff de Ossborns kijken en niet te laat naar bed. Knuffel voor iedereen!
Had vandaag mijn eerste dag met 3 kids. Vond het erg vermoeiend. Heb vanmidag dan ook twee uur op bed gelegen zelfs toen het kraambezoek er was. Aan het einde van de middag even naar het Kruidvat geweest om Cinababy te halen maar dat viel vies tegen. Merkte dat ik totaal niet geconcentreerd reed en mijn bekken was er ook niet blij mee dat ik het winkelcentrum op en neer liep.
Ik vind het maar knap hoor die dames die net bevallen zijn en nu al weer fanatiek aan het meekletsen zijn =D>
Nou idd, maar ze zeggen niet voor niks: geen nieuws is goed nieuws. Dus laten we daar vooralsnog maar even vanuit gaan!
Anders zou ze toch wel gepost hebben dat ze weer thuis is en niets aan de hand is? Ik denk dat ze nog in het ziekenhuis is voor onderzoeken.
Miss Sil, jeetje zeg dat is schrikken... Hopelijk is het niks ernstig... Toch goed dat ze had besloten om even langs de huisarts te gaan.. Bevallen dames, leuk dat jullie weer gezellig met ons meekletsen.. En erg leuk om alle babyfoto's te zien en de bevallingsverhalen te horen... Ben heel benieuwd wanneer ik ook kan beginnen met het spammen met babyfoto's Verder aan deze kant geen bijzonderheden... Vanavond gaan we even gezellig met een paar vrienden naar de kroeg... Er mag toch niet meer gerookt worden Dus daar geen last meer van...
Ladies, het is erg rustig. Ik ga zo Karsten eten geven en dan lekker m'n bedje in. Niels mag van mij doorslapen vannacht dus doe ik beide voedingen. Spreek jullie morgen weer!
Das inderdaad wel te hopen ja! Senn, doe jij wel een beetje rustig aan? Voor zover dat mogelijk is met 3 kids dan he? Nou wij zijn eindelijk compleet. De box is er ook. Nu zijn we echt klaar (HINT HINT KLEINE BABY) Liefs, Lientje
Hihi hier ook alles klaar Alle Winnie the Pooh accessoires hangen nu, de klamboe hangt, het laatste kastje zit in elkaar (na 'n Ikea blunder van mij... ondersteboven ) Zelfs de babyfoon is opgeladen En ook niet onbelangrijk.. de boekhouding is afgesloten van 't half jaar dus dat betekend dat ik niet meer dringend nodig ben op de zaak... dat betekend rust in m'n koppie en ik hoop dat dat 't seintje voor de baby is dat ze mag komen Senn: Slaap lekker alvast, sterkte vannacht MissPiggle: Veel plezier in de kroeg ! Heb miss sil vanmiddag gesmst maar nog niks terug gehad.. kan maar beter denk ik even niet smsen? Wil d'r ook niet lastig vallen
Nina: wat een luxe 1 nachtvoeding! Hier komt Chris strak om de 3 uur, dus 2 nachtvoedingen en ook BV. Ach komt vanzelf goed. Ik ga dus in de middag echt nog even liggen om een uurtje te dutten. en kraamtranen: ja hier al wel gehad, maar heb ook dubbel naar nieuws gehad, dus dat ging gelijk mis. Mijn broer en schoonzus lopen in MMM en kregen weer een tegenslag te verwerken en mijn moeder bleek na ziekenhuiscontrole ook een groot risico te lopen later dit jaar weer een zware operatie te moeten ondergaan, dus toen hield ik het echt niet meer droog. Ik heb eindelijk wat foto's in mijn album gezet. Ik heb bewondering voor Sen en ML, het tempo waarin jullie weer meekletsen hier haal ik echt niet hoor. Nu deed ik dat daarvoor ook al niet, maar toch... Mis Sil ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt rond genaro. Zo naar als je je zorgen maakt om je ukje. Essie: ik heb 30 uur kraamzorg gehad nadat ik uit het ziekenhuis ben gekomen. Inclusief de dagen van het ziekenhuis is dat wel de 44 uur die ervoor staat. Dus hier het gewone aantal uren. Jes: jij vandaag ook uitgerekend zie ik. Laat dat rommelen maar doorzetten! MisPiggle: veel plezier in de kroeg! Gaan er hier nog meer mannen 't scheel' van hun nieuwe ukjes afdrinken of is dat een echt brabantse traditie? Frank gaat dus binnenkort naar de kroeg met het mannelijk deel van onze vriendengroep om het op een drinken te zetten zodat Chris niet scheel zal gaan zien.... hihi....je moet er een reden voor hebben he! Maar nog even niet, gisterenavond viel zijn biertje nog een beetje verkeerd, dus dat wordt volgend weekend denk ik.