Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien ga je dan wel bevallen bij je 1500 berichtje...
    Trouwens, bij 6 berichtjes zit je op 1450 (sorry)

Gelukkig maar dat er weer wat nieuws is van Genaro.. Klinkt niet gek iig.. Hopen dat het goed blijft gaan..

Liefs Wendie

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goeiemorgen dames,

ben net 'wakker'. weer een nacht van slecht slapen tjonge, kijk de kleine er nu echt uit vind het wel goed geweest zo, niet dat als ie er is dat ik beter slaap, maar dan heb ik in iedergeval geen of niet veel pijn meer, nu elke keer als ik me omdraai of naar de wc moet veel pijn.
    maar goed, nog uiterlijk 3 weekjes zoiets

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen!
    Nou in elk geval goed nieuws van miss Sil. Moest er wel de hele tijd aan denken hoor...

essie, supermooi wiegje hoor :D

Hier een rustige nacht gehad. Moet m wel nog wakker maken voor een voeding, maar als ik dat niet doet slaapt ie de hele nacht rustig door :p

4. Hey ML,

Mooi dat het zo lekker lijkt te gaan met Mayron.
    Hoe is het momenteel met Yaron?
    Gaat dat een beetje?

Liefs...

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wow ML dat klinkt luxe !
    Fijn dat 't goed met jullie gaat :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja die was daarna helemaal stil, durfde volgens mij ook niks terug te zeggen :) :) :)

7. Haha, die hormonsters van ons ook...
    Wel knap dat je dat ook in openbaar durft.
    Ik moet zeggen dat ik nou ook meer durf te zeggen dan anders hoor...

8. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Wat is het rustig zeg!

Duimen dat Miss Sil en Genaro inderdaad vandaag lekker naar huis mogen en dat het niets ernstigs is.

WE gaan nu lekker plantjes kopen zodat onze voortuin er weer spik en span uitziet.
    Tot straks!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    vond het vooral raar dat verder er niemand wat van zei :oops: maar normaal ben ik ook niet zo hoor, ben ik best wel lief :) :)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Vraag me af wat het nou was met Genaro, hoop dat ze vandaag wel lekker weer naar huis mogen. Wel fijn dat ze bij hem mocht blijven in het ziekenhuis.

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Gelukkig bericht van miss Sil en Genaro! Hopelijk gaat alles zoals in het berichtje staat en zijn ze straks weer thuis!
    Heb er ook veel aan gedacht vannacht.

Susannne, heb jij nog geen nieuws?

BD81, ik zie dat ook de voortuin slachtoffer van nesteldrang is geworden ;)

ML, wat heb jij toch een lief prinsje! Fijn dat je een beetje kunt bijkomen.

Essie, prachtig wiegje!

Hier een zeer onrustige nacht. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het was meer dan gerommel. Gisteravond laat en vanmorgen tussen 6 en 10 echte wegpufweeen :confused: Ging onder de douche gewoon door. Nu nog steeds continue harde buiken, maar geen echte weeen meer.
    Nu maar duimen dat het door gaat zetten. Zou toch mooi zijn als ik morgen op de uitgerekende datum.....
    Maar ik wil mezelf niet gek maken, dus ik probeer er niet teveel van te maken en ik houd het nog even op oefenen.

Manlief zou gaan vissen, maar heeft na vanmorgen besloten dat ik geen boodschappen mag doen. Dat is hij nu doen. Straks ga ik wel nog ff zelf naar de bakker en slager om wat lekkere dingetjes te halen.

Liefs,
    Lientje

12. Zou mooi zijn Lientje.. Hopen dat het doorzet...

Heb me toch een vreetbui.. Vreet alles wat in mn buurt ligt :oops:

13. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

het is zeker rustig hier....spannend! Misschien dadelijk een vloedgolf aan baby's!

Lientje het betere voorwerk is wel fijn voor straks!
    Het lijkt mee te vallen voor miss sil fijn hoor! Ik kan me voorstellen dat je echt helemaal van de wereld bent als er iets dreigt mis te zijn met je hummeltje!

Duikster het is inderdaad wel luxe 1 nachtvoeding! Hij groeit ook echt super dus het is echt genoeg! Hij pakt ook niet alle twee de borsten even lang dan is hij namelijk al eerder voldaan! Eerst vond ik dat best beetje eng want ja hoe weet je dan dat die genoeg binnen krijgt! Nu wordt hij iedere dag gewogen maar dat is vanaf morgen voorbij! Dat vind ik best lastig!

Fijn ML zo'n tevreden kindje! Lekker genieten!

Hier is de kinderwagen al kapot dus zo even naar de winkel terug en wat visite dus best weer een drukke dag!

Essie hele mooie wieg!

Bd81 veel plezier met de plantjes kopen!

Tot straks~
    x Nina

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier nog steeds niks aan het handje!

Gelukkig bericht van Miss Sil. Hopelijk mag ze straks idd naar huis en blijft het goed gaan met Genaro!

O, Lientje wat spannend! Waarom durf je het niet te zeggen? Ik hoop voor je dat het doorzet en dat je morgen je kleintje in je armen hebt!

Nou, ik ga eens eten (kom net uit bed rollen :oops: ) en vanmiddag maar even met mijn moeder bij mijn schoonouders langs waar mijn man bezig is om ons tuinhuisje te verven.

15. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

16. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

goedemorgen dames!

Heb netjes alles terug gelzen, en dat waren me toch een blz..

Fijn dat de beebs het goed doen! En spammen met foto's! Ik vind het heerlijk! Krijg er een grote smile van op mijn gezicht!

Miss, Sil Hopelijk mag je vandaag weer lekker naar huis!

Buddie wendie, spannend meid! Ik sta paraat hoor!

Nance spannende dagen! Wel lekker dat je nu weet waar je aan toe bent!

Silla, welkom back! Mooi mannetje heb je hoor!

Verder ben ik het ook alweer kwijt :oops:

Hier gaat het zijn gangetje.. Bij de laatste controle was de kleine helemaal ingedaald! Nu de hele morgen al last van de onderrug.. Dan komt het weer opzetten en zakt het weer af.. Wat het is?

Meiden rustig aan he vandaag!

Liefs

17. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Hoi Dames,

Het was gister erg gezellig in de kroeg.. Een aantal mensen hadden nog wel moeite met het rookverbod en staken per ongeluk binnen toch een sigaretje aan, maar ging daarna gauw naar buiten...

Heb vannacht weer een keer lekker geslapen, het was bij ons ook een lekkere koele nacht en dan wil het slapen ook meestal wel...

Duikster, wat een ontzettend mooi mannetje.. Die foto met die grote beer ook, zo cute! Wel vervelend dat je zulk naar nieuws hebt gehad over je broer en moeder... Kan me voorstellen dat je het dan niet meer droog houdt.. Sterkte!

Essie, wat een schattig wiegje.. Ziet er erg leuk uit!

Hopelijk mogen miss Sil en Genaro vandaag weer naar huis.. Wel fijn dat hij vannacht in ieder geval niet meer heeft gespuugd...

En ik heb weer een mijlpaal bereikt.. 38 weken!!! Jippie!!!

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:p Jullie vinden het leuk om gespamd te worden? :p Heb net nog wat lieve foto's gemaakt van mijn knuffel... Komen ze aan...

19. Buddy, spannend zeg...

Miss Piggle, gefeliciteerd met je 38 weken!

ML, kom maar op met foto's van je mannetje...

En nog even terug te komen op de vraag:

Hoe is Yaron nu?

20. Hey Buddy Ess... Ook jij gefeliciteerd met je mijlpaal! Vandaag 38 weken ook!

Deel Deze Pagina