Hmz imageshack doet moeilijk... zucht haha... Ik blijf het proberen Yaron is gisteravond langsgekomen en hij is er nu nog steeds. Leroy zou van mij een spelletje krijgen voor zijn wii omdat ie over was gegaan en Yaron is dat nu met hem aan het halen. En nog steeds gek met Mayron... Dus jah gaat goed
Oh, wat een schatje zeg ML! En als zo'n mooi kuifje! Misspiggle, gefeliciteerd met je 38 weken te gaan!
Jeetje, wat een scheetje zeg! (rijmt ook nog ) Mooi dat Yaron nog steeds zo gek ermee is en met jullie... Veraatje, balen dat er nog steeds niks is. Is er ook nog niks aan de gang dan? Hier wel weer. Veel harde buiken en daarbij soms ook echt veel pijn.. 'kGa straks maar weer ff liggen en als het dan nog niet is afgezakt eens lekker douchen... Liefs Wendie
Hmzzz... Geen lievelijke babymuziekjes hier voor Mayron Ben er net achtergekomen dat het kind het meest kalm word als ie Rammstein hoort Hij was wat onrustig dus heb maar zachtjes Rammstein opgezet en hij ligt helemaal in trance te luisteren
Weet je trouwens dat ik al dacht dat Silla een moeilijke bevalling zou krijgen? Toen ze naar het ziekenhuis was met weeen wou ik dat hier zeggen dat ik dat dacht, maar jah dan roep je het misschien ook af als je dat vantevoren gaat melden dus jah zei het maar niet. Maar het was dus wel zo... Misschien toeval, maar toch...
Hahaha, wat grappig! Nou, ik heb mij inmiddels wel ingesteld op ziekenhuisbevalling en inleiding en dat soort gedoe! En dat zou dan over een week al zijn, want de vk houdt bij mij aan als uitgerekende datum 28 juni en dat betekent dat ik nu 41 weken ben!
ML, wat een onwijs schattig mannetje.. En fijn dat Yaron toch aandacht besteed aan zijn zoon en aan jou... Veraatje, wel vervelend dat er ook nog niks rommelt bij jou.. Hopelijk komt het toch een deze dagen alsnog spontaan vanzelf... "duimen" "duimen" "duimen" "duimen"
Hoihoi, ben weer legaal online, nu weer veel te vroeg, maar daar hoor je me dan weer niet over klagen . Wat een lekker ding heb jij Monkey! Ik vind dat hij wel veel op jou lijkt op die foto dat hij net geboren is. Ik zal mijn foto's ook snel erop zetten, maar ik heb de spullen daarvoor bij pa en ma liggen, duhhuh.... En Veraatje, duurt wel lang met jou! Maar ja, dan weet je wel zeker dat je over een week je kleintje in je armen hebt. Lekker....weet je dat ik nu een beetje jaloers ben op de "zwangeren". Ik mis dat altijd heel erg, ben natuurlijk wel blij dat ons ventje er is, maar zwanger zijn is ook zo speciaal. Geniet er nog maar ff lekker van.... O ja Veraatje, kun je nog een keer een lijst tevoorschijn toveren, is zover zoeken anders...... Nou ik ga weer ff lezen, xxx Mrietje
Hoop heel snel, ben ook een hele trotse mama! Hij is zo mooi, onze Nyala heeft rode haren, Mikey is blond en Niel (ik krijg het streepje op de e niet voor elkaar ) is hartstikke donker. Hij lijkt zelfs wel echt getint te zijn. Echt, ben weer helemaal verliefd! xxx
Miss Sil, jeetje wat schrikken zeg, hopelijk weten jullie snel iets meer, sterkte! MvP GEFELICITEERD met Isabella verder ook wel bij gelezen maar alles ook weer vergeten ml mooi knulletje hoor... hier is alles redelijk rustig erg veel last van mijn hormonen en een dikke buik....nou nog een paar daagjes voor mij en dan heb ik hopelijk ook een mooi klein ventje in mijn armen....nou tot later