Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Voor jou komt het inderdaad nu ook dichtbij ja.. Lijkt me wel een raar idee dat je gewoon de datum weet dat je kleintje er is...
    Ik moet nog maar afwachten of de kleine op de juiste datum wil komen of nog lekker twee weken daarna wil blijven zitten...
    Ach.. je buddy staat paraat, dus kom maar op met babynieuws 9 juli :)

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Spannend Lientje! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten, het word nu wel weer tijd voor een baby :D Lief van je man dat ie lekker thuis blijft

3. Pfff.. Lig je net bijna te slapen, gaat de bel...

Met mn pakketje van de hema.. Slabbetjes en 2 kruikezakken!
    Ze hebben deze maand gratis bezorgen!
    Ideaal!

Liefs Wendie

4. kwebbels

Veraatje;Veel plezier bij je schoonouders!
    Misspiggle; Fijn dat je een leuke avond hebt gehad in de kroeg.
    Esther; Ik heb geen idee wat het is.
    ML; wat een poepie zeg:D Fijn dat het nog steeds lekker gaat met Yaron!

5. kwebbels

Mrietje; ik ben ook errrrug benieuwd :D

Zo hier een beetje een rotnacht gehad, ben veel wakker geweest, Ik heb elk uur wel meegemaakt geloof ik dus ik voel me lekker brak. Gelukkig hebben we gister de grote boodschappen al gedaan en hoef ik alleen nog maar even wat kleine dingetjes te halen. Verder gaat de afspraak met mijn vriendin niet door want ze had een dubbele afspraak gemaakt. Vind ik niet zo heel erg want voel me brak. En vanavond gaan we eindelijk mijn langverwachte kast ophalen!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Kwebbels, fijn dat de nieuwe kast eraan komt. En verder lekker relaxen hoor als je brak bent.

ML, hahaha Rammstein... Dat belooft wat. Mijn man heeft mijn zoontje van 8 ook helemaal warm gekregen voor Motorhead, Metelica, ACDC, noem maar op. Het is trouwens een prachtig kereltje hoor!

Jes, jij bent nu al weer best een tijdje aan het rommelen, het wordt tijd hoor. Ik duim voor je dat het snel gaat gebeuren.

Vera, ik duim voor je dat het niet hoeft te worden ingeleid meis, maar als het zo is, dan nog een week, dat is nog net te overzien toch?

Mrietje, fijn dat het goed gaat met Niel. En je hebt ook wel gelijk hoor, zwanger zijn is heel speciaal. Ik miste het de vorige keer best wel eventjes, ondanks het schatje wat je dan in je armen hebt.

Heidi, Ja aftellen geblazen!

Zo Roger heeft de hele appie leeggekocht. We kunnen hier wel een maand binnenblijven denk ik :)

13 juli wordt Chris 8 jaar. Gisteren heeft Roger een nieuwe fiets voor hem opgehaald. Een hele stoere met versnellingen en zo. En ik heb net nog wat kleine dingetjes gekocht voor hem. Hier nog steeds veel harde buiken, maar geen echte gekke dingen.

Liefs,
    Lientje

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    We zitten trouwens al weer dicht bij de 2200! Maar het tempo ligt vandaag niet zo hoog, dus of we het gaan halen vandaag?

Misschien tijd dat er iemand online gaat beginnen?

Lientje

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    wat is het heerlijk rustig hier, kan ik eindelijk een beetje terug gaan lezen, is altijd zo moeilijk als het druk is.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé hallo allemaal,

Kort een berichtje van mij. Ik heb wel alles gelezen, maar ff helemaal geen puf om maar ergens op te reageren: voel me wat gammetjes vandaag, beetje moe, lichte hoofdpijn, verkouden, maagzuur en soms misselijk.
    Daarnaast moeten we nog heel veel doen vandaag, waarvan sowieso het afscheidsfeestje van mijn zwager, schoonzus en neefje en daarnaast nog de verjaardag van de buurvrouw. Dus druk, druk, druk.

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    BEn ik even snel, ze hebben tegewoordig computers en internet in het restaurant in het ZH wat een uitkomst haha.

Pff ik was gister geschrokken zeg toen mijn vriend belde vanaf de dokterspost over die bult. Hij was alleen met Genaro gegaan, ik was de hele n8 al op en helemaal overstuur. Had die dokter om 14:15 een afspraak gemkt bij de kinderarts, maar als G niet zou drinken moesten wer maar eerder gaan. Een rare bult, dan ga je toch meteen! Dus wij naar t ZH. Genaro was ook helemaal slap en sloom, niet zo gek als je zo lang niks gedronken hebt.
    3x een echo konden ze niks "raars" zien. bloed en urine afgenomen en opgevangen. Zo'n stomme sonde ingedaan, kstond te janken joh, bah wat een naar gedoe, gelukkig zag t er erger uit dan t was.
    En toen moest hij blijven , had er wel rekening mee gehouden en vond het wel beter, anders kom ik thuis en dan gaat hij weer met harde stralen overgeven en dan zit ik weer met hetzelfde verhaal.
    En dan zie je waar hij komt te liggen bij zieke zuigelingen samen met een meisje van 1800gr, ziet er ook dramatisch uit, ik weer janken, ik jank wat af!
    Gelukkig heeft hij gister en vandaag heel goed gedronken! En niet gespuugd, wel is hij vergeleken met gister 40gr lichter, maar het consultatiebureau vertelde mij dat je nadat ze weer op geboortgewicht zitten je ze niet elke dag moet wegen omdat ze zo een dag 50gr minder kunnen wegen en de dag erna weer veel zwaarder. Maarja ff afwachten wat de arts straks zegt.
    Hij drinkt zelfs uit de borst! Niet de hele voeding, maar toch! Er was een lactatiekundige aanwezig en die hielp me aanleggen, dus weet nu de goede houding, das wel fijn voor thuis kan ik verder oefenen.
    Dus ff afwachten wat de arts zegt, hoop dat we wel weer naar huis mogen en dat hij gewoon heel misselijk was die n8.

Ik hoorde van mijn buddy dat er nog geen babynieuws is, maar volgens mij rommelen er genoeg dames! Succes!

Ik ga weer ff naar mijn mannetje!

Liefs Miss Sil

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo ik kom ook weer ffies om het hoekje kijken!

Mamavperine, van harte met de geboorte van jullie dochter :D
    geniet er lekker van!

las even vluchtig een naar berichtje over MissSill, hopelijk mag ze snel weer met de kleine naar huis toe!

Lees dat het bij een aantal dames lekker aan het rommelen is, hopelijk zet het snel door!

Zag weer prachtige foto's van lieve babytjes voorbijkomen..!
    Raar hoor, paar weken geleden zaten we allemaal te zwijmelen bij babyfoto's van andere moeders..en nu zijn wij eindelijk aan de beurt :D

Hier twee rommelige dagen, Nilo is verkouden dus al 2 nachten aan het spoken en de voedingen lukken nu ook niet echt lekker :( Je moet echt veel pauzes tijdens een voeding maken omdat zijn neusje helemaal verstopt zit..zo sneu! Verder is het een eigenwijs mannetje (nu al :)) en als hij wakker is laat hij dat ook goed merken hahahaha
    Met mij gaat het afgezien van mijn hoofd goed, ik vloei sinds twee dagen helemaal niet meer..dus ben ook weer aan de pil hihihi
    Heb zelfs al lekker met mijn mannetje geknuffeld ;) Weet dat waarschijnlijk heel veel dames er nog niet aan moeten denken, maar ik voel mij prima en totaal geen last meer van mijn 'onderkantje'...Manuel is een gelukkig man zei onze huisarts al hahahaha :)

Maandag komt er iemand van het consultatiebureau voor een intake (ook nieuw want met Björn moest ik er gewoon met een uitnodiging naartoe). Gaat nu allemaal wel snel hoor, kraamhulp weg, consultatiebureau op de stoep..geniet daarom elke minuut met volle teugen van mijn gezinnetje, want mijn mannetje is nu nog een week vrij en dan moet ik het alleen zien te doen. Gelukkig hoef Björn dan nog maar 4 dagen naar school en dan is het alweer zomervakantie! :whistle:

12. Hey allemaal...

Fijn om weer wat van je te horen miss Sil. Mooi dat het de goede kant opgaat...

Ook fijn dat het bij jou goed lijkt te gaan Patricia!
    Heerlijk, al die verhalen. Kan zelf niet meer w88..

Liefs Wendie

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

als esc op je comp hebt en dan de knop die daar onder it (deze ` ~ staan erop) dan toets je eerst dieknop in en dan de e dan komt `boven de e.

14. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Miss Sil, fijn dat het weer beter gaat!

Patricia, Ach wat sneu de kleine Nilo verkouden! Beterschap!

Buddie, dat is idd even balen als je net bijna slaapt en de deurbel gaat! Maar wel een Leuk pakketje!

Kwebbels, vervelend meis dat je zo'n rotnacht hebt gehad!

Lientje spannend hoor! Hoop dat het gauw doorzet!

Essie, Rustig aan he meid!

Mrietje, ik ben ook erg benieuwd naar jullie mannetje!

Heidi, nog eventjes! Spannend!

Veraatje, ik ga het nog en keer proberen zodat de kleine snel zich laat zien en horen:

Baby Veraatje,
    Mama en papa zijn nu echt heel nieuwschierig geworden hoor! Je bent al een paar dagen aan het smokkelen! Het is echt stralend mooi weer! Een mooie dag om geboren te worden! Dus kleintje kom maar gauw!

Hopelijk helpt het een beetje!

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Miss Sil, fijn te horen dat Genaro weer goed drinkt en dat het beter lijkt te gaan met hem. Kan me heel goed voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis!

Patricia, ook bij jou komt er een beetje rust in zo te lezen. Wat fijn meis, daar ben je wel aan toe. Hopelijk houdt de hoofdpijn zich ook eventjes rustig!

Liefs,
    Lientje

16. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    mama sil mooi dat je knulletje in elk geval aan de borst drinkt al is het nog niet dehele voeding....en dat huilen huilen huilen hoort erbij meis als je kindje in ziekenhuis ligt en ze snappen het daar maar al te goed niet opkroppen er lekker uit gooien en pas goed op jezelf en je manlief he.....

hier verder druk met niks doen heb vanmorgen tuin wat gedaan en bedden meiden verschoont morgen die van ons en dan is boven alles weer netjes de was hangt aan de lijn en verder kan ik niet zoveel doen want alles is nog netjes.....maandag boodschappen doen en dan ben ik helemaal klaar.....

nou dames ik ga nog even een boodschappenlijstje maken voor maandag en dan chilliconcarne maken....

17. Nou, zo komen we vandaag niet meer bij de 2200 volgens mij.. Ach, wel lekker rustig een keertje...

Ook vanaf hier:

Baby Veraatje, laat ons nou niet zo in spanning en kom er lekker uit om bij je lieve papa en mama te gaan wonen i.p.v alleen bij mama!

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

gelukkig dat het nu zo goed gaat ik hoop voor je dat je snel de uitslagen hebt.
    is dan wel weer een gelukje hebben met die lactatiekundige zeg, hoop voor je dat dat net dat zetje is geweest wat je nodig had voor die bv.

het is trouwens helemaal niet raar en erg dat je alles bij elkaar huilt hoor!
    je bent nog steeds (ondanks dat je geen kraamhulp meer hebt) kraamvrouw en al die hormonen bljven met je sollen en troost je (of knoop het alvast maar in je oren) het wordt wel minder, maar over gaat het nooit meer. net als het geheugen dat wordt ook nooit meer zoals het was. dat is een van de eerste dingen die ze mij op het cb verteld hebben.
    en helaas moet ik ze daarin gelijk geven

liefs en heel veel sterkte

weet helaas maar al te goed hoe je je nu voelt uit eigen ervaring
    ,toen ze mij vertelden dat morris naar huis mocht kwam alle spanning eruit dmv een uur boven de wc hangen

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuk om weer wat van je te horen en dat het ondanks nilo zijn verkoudheid zo goed gaat bij jullie.

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

veraatje
    volgens mij gaat die uk van jullie gewoon voor een mooie datum. Hoop iig dat ze (ik denk dat het een meisje wordt, vraag niet waarom) zelf de
    datum 6-7-8 mooi vind, want dan komt ze echt morgen

Deel Deze Pagina