Miss Sil, fijn dat alles nu goed blijkt te zijn en dat de borstvoeding toch nog is gelukt... Patricia, wat fijn dat het bij jullie dan inmiddels ook allemaal wat beter gaat.. En helemaal natuurlijk prettig dat je nu al geen last meer hebt van vloeien en van je 'onderkantje'... Kan me voorstellen dat je mannetje daar erg blij mee is Esther, ook gefeliciteerd met je 38 weken...
Alles moet op orde, erg he! Hebben hoop mooie plantjes gekocht en mijn vriend heeft ze meteen geplant. Ziet er lekker fleurig uit! Nu regent het dus kunnen ze meteen goed in de grond groeien! Wat is het rustig vandaag zeg, echt weekend! Miss Sil: gelukkig dat er niets ernstigs is. Nu maar hopen dat hij snel naar huis mag! Patricia: leuk te horen dat alles goed gaat. Essie: gefeliciteerd met je 38 weken. Ik ben morgen zo ver. Ben benieuwd wie er morgen gaat bevallen, dan is het namelijk 06-07-08. Makkelijk voor onze mannen, want meestal zijn die niet zo goed in data onthouden hihi.
ja morgen is een mooie datum die had ik ook wel leuk gevonden maar ja geplande keizersnedes doen ze niet op zondag snifsnif 09-07-08 is ook wel leuk maar wel weer erg moeilijk voor de mannen.... nanouk heeft ook een makkelijke 01-01-2003 ype vergat die van mij nog wel eens maar das nu weer over en onze trouwdatum is nog wel moeilijk hoor....hihi nou ik ga straks lekker douchen en de meiden dan in bad en dan lekker op tijd boven liggen misschien slaap ik weer een keer het klokje rond... nou verder niks te melden hier... gr heidi
zat net even bij te lezen op het vruchtbaarheids behandelingen gebeuren en kwam daar tegen dat vergo in sept of okt weer gaat beginnen met iui ofzo iets was het....kwam het tegen omdat een kennis van mij daar ook wel eens schrijft..... Mooi dat ze groen licht hebben gekregen in het ziekenhuis....kan me niet voorstellen dat het alweer drie maanden geleden is dat ze de jongens kreeg..... bij een andere forum waar ik schrijf is er woensdag een vrouwtje opgenomen met dat de placenta was losgegaan en het kindje was overleden en die is snachts geboren nou dan lopen de rillingen over je lichaam ze was bijna 37 wkn zwanger....ik moet er niet aan denken maar het zet je ook weer even in de realiteit he....
Haai meiden, FF een dagje afwezig geweest door werk en verjaardag, dus probeer snel weer bij te lezen (pff, kletskousen) Miss Sil, hoop dat Gerano snel weer helemaal lekker in z'n velletje zit en snel weer mee naar huis mag. Succes meis. Patries, ahh arme Nilo, hoop dat de verkoudheid snel weer over is. Wel super dat jij al zo snel bent opgeknapt en zelf al weer aan t knuffelen bent. Verder kon ik zo snel geen babynieuws ontdekken, maar als ik iets over het hoofd gezien heb Ik ben teleurgesteld en best woest eigenlijk. Ging net even met m'n moeder naar de Babypark in Gouda. Nou is dat al niet helemaal mijn winkel (voel me daar altijd al met de neus aangekeken omdat ik niet in een lange rok loop) maar nu waren ze echt schandalig. Het was ook wel heel erg druk, maar die medewerkers zijn zo super klant onvriendelijk! Wilden een box en een wipstoeltje kopen maar we werden van het kastje naar de muur gestuurd. 3x die zaak doorgelopen (puf puf au au) en nog niet geholpen worden. Bij de info balie een kwartier gewacht. Toen was ik eindelijk aan de beurt, zegt die vrouw "als m'n andere klanten eraan komen ga ik die helpen hoor!" He wat? Ik ben nu toch uw klant? Naja, ik de box en het stoeltje bestellen op twee aparte orderbonnen want de box heeft 6 weken levertijd en het stoeltje 1 week zei ze. Moest ik alleen even wachten op de uitgedraaide order bonnen. Na een kwartier wachten (op een klote houten bankje dat m'n panty meteen vernaggelde) ik weer vragen aan een andere medewerker hoe het met de bonnen was, de vrouw die me eerder hielp was al een tijdje nergens te bekennen. Pakt ze zo die bonnen uit een printer (lagen daar dus al een tijdje) dus ik vraag wanneer we het wipstoeltje volgende week precies op kunnen komen halen. Gaat ze in de computer kijken en zegt ze " dat wipstoeltje duurt ook wel 6 weken hoor!" NAJA! wat een mutsen. Ik had gelukkig nog niets getekend en ben zo weggelopen. Laat maar zitten hoor. Ga wel naar de Prenatal ofzo. Wat een kotszaak zeg. Spulletje voor de babykopen moet toch juist leuk zijn, ik had me er echt op verheugd om samen met m'n moeder nog lekker te winkelen voor Kruimeltje. Zo pfff, moest even m'n gal spuwen! Nu op internet even kijken welke zaken er morgen open zijn! Babypark dus nooit meer!
Daar moet ik dus ook inderdaad niet aan denken.. Het zet je wel weer met beide benen op de grond inderdaad, maar zulk soort verhalen probeer ik nu echt zo veel mogelijk te vermijden.. Anders ga ik me bij elk pijntje druk zitten maken...
Penny, heel begrijpelijk dat je zo bent weg gelopen.. Ik had de spullen ook niet meer willen hebben. Wat een stelletje eikels zeg!
Miss Sil, fijn dat er een lactatiedeskundige was die je kon helpen. Hoop voor je dat het nu snel goed gaat met de bv en je mannetje snel naar huis mag. En gooi alle emoties er maar uit hoor, je bent tenslotte nog steeds kraamvrouw en al was je het niet meer het is beter dan opkroppen. Patries, wat sneu dat Nilo zo verkouden is. Wel fijn voor jou en Maan dat jullie weer lekker hebben kunnen knuffelen. Penny, ik zou ook zo die winkel zijn uitgelopen. Wat onbeschoft zeg! :x Hoop dat je morgen nog bij een andere zaak kan slagen. Veraatje, morgen is jouw dag om te bevallen, heb je je laatste check gedaan? Esther, gefeli met je 38 weken! Misspiggle, ook gefeli met je 38 weken! Sorry dat ik vandaag niet zo'n klets ben maar ben erg brak van afgelopen nacht. Ga zo ook lekker mijn mandje in. Tot morgen en iedereen een fijne avond.
Hee Meiden, Ben ik ook eindelijk weer eens een keer.. Vind het nog best lastig om een ritme te vinden met sandro waarin ook ik weer ff tijd krijg voor andere dingen. Sandro doet het op zich supergoed. komt 's nachts tot nu toe maar 1 keer dus dat is echt heerlijk. De middagen zijn alleen wel minder. hij heeft dan erg last van darmkrampjes waardoor hij erg veel huilt. dat valt best zwaar. maar ja.. het zal er ook wel bijhoren. ik heb ff snel doorgescand op zoek naar baby/buddy nieuws, maar het is erg rustig met de baby's geloof ik. Las wel dat miss sil met gerano in het zkh is. Meid heel veel sterkte! Wel heel fijn voor je dat je hulp hebt gehad met de borstvoeding en dat dit dus nu wel beter gaat. Is voor jou ook veel rustiger! ben benieuwd of er veel baby's op de mooie datum 6-7-8 gaan komen! Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer! Liefs, Lee
Goedenavond allemaal... Pff... wat is het hier vandaag rustig zeg.. Is iedereen stiekem aan het bevallen? Penny, wat een kotszaak idd.. Ik ben ook weleens naar babypark geweest, maar is ook echt mijn zaak niet! Senn, doe maar lekker rustig aan en ga maar lekker slapen. Denk maar eens goed aan jezelf.. Lee, mooi dat het lekker gaat met je ventje... Liefs Wendie
Patricia: Zielig dat Nilo verkouden is zeg.. maar verder gaat alles goed begrijp ik, heerlijk ! Miss Sil: Spannend allemaal, wel fijn zo'n lactatiedeskundige, misschien drinkt hij dalijk wel fulltime uit de borst ! Pfff... warm zeg, opvliegers volgens m'n vriend.. Zit aan de frambozenthee, wekt weeën op volgens'n vriendin... iemand ervaring? Had er nog nooit van gehoord namelijk !
Frambozenbladthee is het en het kan de weeen versterken als je het in je zwangerschap gedronken hebt... Misschien vandaar die weeenstorm
Goh Heidi dat heb je snel gelezen hihi. Als eerste wil ik alle moeders van harte feliciteren met de geboorte van hun wondertjes heel erg veel geluk. En inderdaad wij hebben donderdag weer groen licht gekregen om te beginnen met ivf/icsi. In September gaan we weer beginnen en hopen we dat we nu ook een wondertje mogen verwelkomen. We gaan ook 1 Mei trouwen dus we zijn weer redelijk positief. Helaas is het alweer drie maanden geleden, we zijn het rustig een plekje aan het geven voor ons zelf vergeten zullen we ze nooit. Met het trouwen zullen we ook ballonnen oplaten zodat ze er toch een beetje bij zijn. Voor alle zwangere, heel veel succes en sterkte en veel geluk met jullie kindjes. Veel liefs Vergo
Oproep van Mayron aan al zijn vriendjes en vriendinnetjes die nog in de buik zitten: Kom uit mama's buik, want het is hier heel leuk!! Je krijgt heel veel knuffeltjes en lekker eten en een mooi kamertje die veeeel groter is als de buik van mama!!! Ik wacht op jullie...
Vergo, ik wens dat je heel snel weer een wondertje in je leven krijgt. Wat leuk dat jullie gaan trouwen gefeliciteerd! Mooi idee die balonnen. Ik wens jullie alle geluk van de wereld...
vergo gefeliciteerd met jullie geplande trouwerij.....en ja ik was snel maar dat was toeval....mooi dat het weer wat positieve stappen zijn....en een mooi gebaar met die ballonnen....en vergeten zul je ze nooit nee.....sterkte meis..maar mooi dat het weer een beetje rooskleuriger is bij jullie na deze zware tijd...gr heidi