Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Vergo, wat goed dat jullie groen licht hebben gekregen. Ik duim voor jullie dat jullie snel een heel mooi wondertje mogen verwelkomen!

En gefeliciteerd met de voorgenomen trouwerij!

Liefs,
    Lee

2. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou als het helpt laat het maar weten, dan koop ik meteen een familie verpakking :D

Vergo: Wat een goed nieuws dat jullie in september weer gaan beginnen. Het is jullie gegund. Gefeliciteerd alvast met jullie huwelijk!

Mayron: bedankt voor de uitnodiging, ik zal het even doorgeven hihi.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Dan werkt 't pas als je al weeën heb begrijp ik ?
    Heb nu wel 'n beetje krampgevoel maar nog niks bijzonders eigenlijk.. zal straks wel naar de wc moeten :oops:
    Ga nu maar over op de bitter lemon want die thee is veel te warm haha

Wat 'n mooie foto van Mayron, en lief dat kuifje!

Vergo: Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk ! Ik wens jullie heeeel veel goeds.
    Bedankt voor je gelukwensen, het zal niet makkelijk voor je zijn om hier te lezen.. Sterkte !

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh da's lief Mayron :D .

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vergo inderdaad heel fijn dat jullie weer groen licht hebben gekregen en ook wij hopen op een heel snel goed resultaat voor jullie!
    En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou we gaan er weer vandoor: op naar het laatste "feestje" van vandaag. Al noem ik een afscheidsfeestje niet echt een feest. Maar ja, we zien wel hoe het zal zijn.
    Misschien tot later................anders tot morgen.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn om te horen vergo, dat jullie weer groen licht gehad hebben! En dan een huwelijk in het verschiet :) !

over de frambozenblad thee: Het schijnt ook erg goed te zijn voor na de bevalling, minder lang last van nabloeden etc. Het versterkt je baarmoeder. Ik drink het nu een weekje of 3. Dus een bevalling heeft het hier niet opgewekt ;) net zo min als de bitterlemon ;)

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hmm.. das even jammer :cry:

Naja.. het is in ieder geval dorstlessend.. :)

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zijn er trouwens meiden die ook een soort 'knappende' geluidjes horen komen uit hun buik? ik vind het zo gek! Net of die kleine zit te duwen, waardoor er luchtbelletjes kapot springen ofzo, of tegen spiertjes duwt, waardoor die zachtjes knakken. In het begin hoopte ik telkens dat m'n vliezen braken ;) maar ik heb het inmiddels zo vaak gehoord. Ondanks dat, blijf ik het een gek geluidje vinden... Ik hoor het telkens op verschillende plaatsen in m'n buik, maar meestal wel als ik de baby (flink) voel bewegen...

10. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Vergo, wat fijn dat jullie weer groen licht hebben gekregen.. Het is jullie van harte gegund.. En wat een leuk idee om bij de trouwerij ballonnen op te laten...

ML en Mayron, lief dat je je vriendjes en vriendinnetjes even toespreekt.. Ik hoop dat het helpt en dat ze nu snel komen. :)

11. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mama van Perine: gefeliciteerd met Isabella!

Frank komt er ook nauwelijks, maar sommige tradities worden in ere gehouden!
    en ja ik vind mijn mannetje ook een droppie :)

Nina: hier ook al bekkenbodemoefeningen vanaf dag 1. Vind het wel erg prettig om de controle over mijn spieren weer terug te hebben en niet ineens urineverlies te hebben. dat gebeurde van de week nog een keer toen ik wilde gaan douchen... buikspieren trek ik wel aan, maar echt fanatiek doe ik dat niet. De eerste 6 weken wordt dat afgeraden omdat er dan nog teveel ruimte tussen je spieren zit en je daardoor bv. te veel vel over kunt houden en het niet meer netjes terugzakt op zijn plek. Mooi excuus dus om daar nog even mee te wachten.
    en voor jouw geruststelling: Chris drinkt maar 1 borst per keer. Daar heeft hij al meer dan genoeg aan. Maar hij is natuurlijk ook niet zo groot. Maar je kindje pakt echt wat hij nodig heeft hoor. En anders wordt hij gewoon eerder wakker voor een volgende voeding. Met een dag of 10 heb je vaak ook een 'regeldag'. Je uk heeft dan meer nodig en komt vaker om jouw produktie op te krikken. De natuur heeft dat zo mooi geregeld....ik vind dat elke keer wegen juist vaak belastend omdat je je dan zorgen kunt maken, terwijl als ik het gewoon aan Chris overlaat ik het wel geloof. Hij is lekker warm, heeft voldoende plasluiers (meer dan voldoende....:) ) dus het zal wel goed komen. Geniet van je laatste kraamhulpdag!

Sen: fijn dat je alweer minder pijnlijk de trap op kunt. Flink oefenen dan!

Daantje: sterkte met de slechte nachten. en inderdaad de pijn is hier ver weg, de slaap nog wel onderbroken, maar dat is toch minder belastend vind ik...

ML: waarom moet je Mayron wakker maken? is hij nog zo klein? Kijk Chris moet inderdaad, maar wordt ook uit zichzelf wakker voor een voeding. Maar bij een van mijn vriendinnen heeft haar kleine vanaf nacht 2 doorgeslapen. Heerlijk was dat voor hen. (was ook een ruime zevenponder hoor)
    fijn dat het met Yaron goed gaat.
    en je hebt een prachtig mannetje, lief dat kuifje!

Lientje: fijn dat je man de boodschappen heeft gedaan. Ik vind ook dat je wel wat anders aan je hoofd hebt! sterkte met de voorweeen.
    en al helemaal voorbereid op de verjaardag van je zoontje. Als deze uk dan maar niet besluit ook 13 juli het levenslicht te willen aanschouwen...

Veraatje: heerlijk uitgeslapen dus! wacht maar daar komt snel verandering in. en jullie tuinhuis mooi geworden?
    en: het kan ineens heel snel gaan hoor! bij mij begon het bij Nick ook uit het niets. Dus ik duim gewoon voor je dat het nog zonder inleiding mag gaan. (bij mij was bij Nick dreigen met inleiden genoeg om het spontaan te laten beginnen...:) )

Mispiggle: lekker zo'n avondje uit! en 38 weken!

knuffelkonijn / jes: sterkte met de pijnlijke buiken!

Mrietje: jullie hebben echt heel verschillende kids als ik het zo lees!

Heidi: nog even genieten van de laatste trappels in je buik! Nog vier daagjes en je hebt je kleine in je armen!
    ik las inderdaad ook dat Vergo binnenkort weer met een nieuwe IVF gaat beginnen.

Vergo: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Kwebbels veel plezier met de kast!

Mis Sil: wat fijn dat het beter gaat met Genaro. Kan me goed voorstellen dat je veel tranen gelaten hebt. en wat fijn dat Genaro nu ook aan de borst gedronken heeft. Wellicht is hij nu toch sterk genoeg geworden en kunnen jullie het samen volhouden! Hopelijk mogen jullie naar huis.

Patries: wat heerlijk dat je van je gezinnetje aan het genieten bent. Hier ook nog man vrij deze week. en ja het CB komt ook hier deze week nog een intake aan huis doen....pfff... en dat knuffelen....lekker toch. Ik heb er ook wel weer zin in, maar vloei toch nog iets te veel...

BD: zelf geen zin om morgen te gaan bevallen?
    en jij bent echt lekker aan het nestelen. Moet je nu nog steeds zoveel rust houden?

Penny: kan me goed voorstellen dat je erg klaar bent met Babypark. Vind dat echt geen manier van doen als ik het zo lees.

Lee: sterkte met de darmkrampjes van Sandro. Vervelend is dat he!

Chris lijkt ook wel wat aan het regelen vandaag. Hij is in elk geval regelmatig erg wakker en ligt dan lekker rond te kijken. Ook komt hij wat vaker roepen om een voeding, dus ik ga zo maar weer een boob te voorschijn toveren voor hem...

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi chica's,

Ben ik ff tussen het vouwen van de geb.kaartjes door ;)

Moest vandaag v/d kraam verplicht op bed blijven hmmm best jammer maar noodzakelijk.

Hier alles goed al is mijn vader zo juist per Ambu naar het ZH gebracht buiten onze stad (ivm overvolle ZH) ivm druk op de borst klachten, heerlijk met die kraamtranen maar goed ik heb verder nog niets vernomen dus ga er maar vanuit dat het goed gaat.

Las dat alles goed was met Gerano en dat Nilo een beetje verkouden was.

Verder nog nieuws?!
    Sorry dat ik jullie niet bij kan houden hoor!

13. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Mayron, ik hoop dat ons kleintje naar je zal luisteren!

Vergo, wat super dat jullie weer groen licht hebben gekregen! Meid ik duim voor jullie! Gefeliciteerd met jullie aankomende huwlijk! Hopelijk in blijde verwachting!

Verder hier nog rustig.. Op de rug na.. Houdt de hele dag al aan.. Soms is het ook weer even weg en dan is het weer even.. We wachten af!

Ik ben heel benieuwd welke baby's er geboren op de mooie datum!

Meideen rustig aan he!

Liefs

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Joehoeeeee, heb foto's van mijn ventje in mun album staan!

Jeetje ML, wat supergaaf dat kuifje bij Mayron. Cool.... ;).

Das schrikken Silla. Hoop dat alles goed is, hou het maar op geen nieuws is goed nieuws. Sterkte in ieder geval.

O en ik geloof dat het lovelykids was, maar ik weet het niet meer zeker: Nièl. Gelukt! Ik dacht dat je streepjes en umlauten enzo op letters kreeg door control, alt en dan een cijfercombinatie in te toetsen. Lukte niet bij mij, maar dat deed ik vroeger toch echt altijd, of ben ik nou hartstikke gek? Zo is het in ieder geval ook gelukt, dus bedankt!

xxx

15. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    OOOOOOOW, hier wordt ik hartstikke krankjorum van. In mijn profiel krijg ik het niet aangepast. En ik was zo blij met de è ! Dan hou ik het daar maar op Niel....bah

xxx

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat een schatje!

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ladies,

Hoe zat het ook alweer met post buitenland (Frankrijk)

Kan ik dat gewoon ee geboorte 2 geboortezegels of 1 geboortezegel en een standaardzegel versturen?
    Of moet er persé zo'n Priority zegel op?

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Mrietje, wat een ontzettend mooi ventje... Leuk die foto waar ze met z'n drietjes opstaan...

19. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Mrietje: wat een mooi mannetje.
    en wat een geweldige foto van je drie kids!

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Moet wel rustig aan doen, maar probeer lekker bezig te zijn, misschien helpt dat alles op gang te laten komen :)

Mrietje: mooi mannetje hoor!

Silla: buitenland dient speciale buitenland zegel (die natuurlijk duurder is) op te gaan, of je kiest voor 2 geboortezegels, dat kan ook hoor.

Silla: dat is even schrikken met je vader zeg! Sterkte

Deel Deze Pagina