Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Nou, is toch mooi zo rond de 12 kilo is toch ook gemiddeld...En gewone kleren is wel fijner ja. Heb ik ook weer wat meer keus. Maar zoon zwangere buik is ook echt wel leuk hoor, ik mis hem echt wel een beetje :(. Sani zegt nu dat hij geen kindjes meer wil, maar ik hoop dat hij er over een maand of 10 toch anders over denkt, hihihi....Ik zou nog wel een keertje willen, als het allemaal ook lukt dan natuurlijk. Maar ja we zijn met zun 2tjes. En eerst ff genieten van ons nieuwe mannetje!

O daar komt mijn mannetje net aan! Ik ben er weg van en doe toch maar proberen vanavond ;). Wie weet, hihihihi....

xxx

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    :D

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Das ook toevallig, hier ook aan 1 kant én aan de onderkant..

(Kijk af en toe met 'n spiegeltje naar de onderkant van m'n buik haha)

Toen ik vorige keer moest wegen bij de gyn kon ik door m'n eigen buik de cijfertjes niet meer zien :)

4. mirjam2112

3 kinderen lijkt me al heel wat, laat staan 4 ;)
    Maar wel leuk..

De dochter van m'n buurvrouw werd zwanger van 'n tweeling toen haar dochter net 9 maanden oud was.. En ze wonen in 'n 3 kamer flatje, dus geen kamer over voor de tweeling en alle3 op 1 kamer was veeeel te klein..
    Dat is ook 'n drukte zeg.. En 1 van de tweeling groeit niet goed dus ze moet 't rustig aan doen.. gaat bijna niet natuurlijk met 'n meisje wat net kan lopen..

Wat dan weer grappig is is dat de andere dochter van die buurvrouw 1,5 maand later is uitgerekend.. dus ze gaat in 2 maanden tijd van 1 naar 4 kleinkinderen :D

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi , ja het is raar he.. wat dat betreft ben ik er nog steeds niet aan gewend hoe groot hij is. Bij de hema van de week, merkte ik dat ik amper bij het pinapparaat kon, gewoon omdat die wat verder op de balie stond en wat hoger... moest echt ver rekken! En ook als ik ergens langs moet waar het iets smaller is, maar waar ik altijd doorheen kon, dan vergis ik me nogal eens ;) . Ook gewoon hier in de keuken hoor, zo van; blijf maar staan, ik kan er wel langs.. ownee.. *boink* toch niet!

wat ook wel grappig is, is het verschil in 'zicht' zeg maar van m'n buik. Ik bedoel; iedereen zegt, van jee, flinke buik (aan beiden kanten word ons kindje het eerste kleinkind) , maar dan zien ze een foto van m'n blote buik en dan is het helemaal van; wooooow! Dan merk je hoe kleding nog 'afkleed' zeg maar. Vanmiddag ook weer m'n schoonzusje; dus ik liet na de foto m'n buik even zien en toen zij ze al; wow, dus het lijkt niet alleen op de foto zo, hij is echt zo groot hihi :)

6. mirjam2112

Ja dat is ook zo ! Op de foto is hij echt mega.. terwijl ik vanmiddag in de lift stond (spiegel dus... hihi) naar m'n buik te kijken en toen dacht ik nou zou net zo goed 7 maanden kunnen zijn..
    Had ook wat zwarts aan dus dat scheelt ook wel..

Ik had dat bij de AH bij de kassa, normaal spullen uit 't karretje.. buik in, karretje erlangs en dan spullen er weer in... maar dat paste ineens niet meer.. stond ik mooi voor aap :oops:

Wat ik me trouwens afvroeg.. ze zeggen dat bitter lemon enzo de bevalling opwekt... maar zou er dan ook iets zijn wat 't tegenhoudt ?
    Ben gek op aardbeien en zat net te bedenken dat 't wel komisch zou zijn als er ineens op het nieuws komt dat aardbeien de bevalling tegenhouden haha (of iets anders natuurlijk)

7. mirjam2112

Hihi Arabische babyslofjes:

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zouden we de 2200nog halen vanavond?

hier heb ik geprobeert te slapen maar het wil niet lukken,,,,dus ik ga het zo weer proberen het is hier ook erg rustigop de site.....

9. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    er is weer iemand druk in mijn buik dus dat slapen wordt hem even nog niet denk ik...

terwijl ik net moe aan het worden ben wordt er weer gerold en geschopt van heb ik jou daar

10. mirjam2112

Is zeker ook te warm om te slapen ?
    Heb alle ramen opgezet en waag het er maar niet op voordat ik al half slaap anders lig ik ook wakker..

Wordt je nu al uit je slaap gehouden door die kleine ;)
    Moet zeggen dat ik dat gewiebel in m'n buik wel lekker vind als ik ga slapen.. en doe altijd 'n knuffeltje met muziek afspelen bij m'n buik.. :)

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    schattig :) hihi

en over iets wat de bevalling tegenhoud.. hmm nog niet van gehoord idd. Alleen dat stress en spanning de weeen kan stoppen soms, maarja, het lijkt me dat als je te vroeg weeen hebt, dat je ook aardig gestresst bent en dan stoppen ze ook niet uit zichzelf... dus wat dat betreft.
    Zou overigens wel bizar zijn idd ! Maar ook weer wel goedkoop voor veel mensen en iets 'patient' vriendelijker dan een infuus met weeenremmers :) , zeker als het dan idd die aardbeien zouden zijn :D

12. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik ben nu 10 kilo gegroeid dus ben benieuwd hoeveel er straks weer af gaat bij mij zal wel niet meteen eraf vliegen met het herstel van de keizersnede erbij....

maar ik hoop toch weer terug te komen op mijn oude gewicht en misschien nog wat minder...
    nou pagina 2200 kom maar op

13. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    nou dat geschop doet mij wel pijn af en toe en anders is het weer onderin zo'n rotgevoel...
    en ik wordt nu ook al uit mijn slaap gehouden hoor want tessa hoest af en toe zo naar....

14. mirjam2112

Misschien heb ik't gemist maar waarom krijg je eigenlijk 'n keizersnee ?

Enne... we gaan voor de 2200 ! :)

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jammer als je wil slapen en het houd je wakker... Op zich vind ik het wel 'gezellig' als ik niet kan slapen, dat die kleine dan lekker beweegt. Soms doe ik dan expres het lampje nog even aan, zodat ik op m'n gemak naar m'n buik ga liggen kijken.

En over de hitte; hier al weken met de ramen open en sinds een paar dagen heb ik ook m'n man het volledige dekbed gegeven en lig ik dus zelf onder een leeg overtrek. Poeh, dat had ik dus echt veel eerder moeten doen. Wel kruip ik nog wat tegen het dekbed aan, gewoon voor de ondersteuning zeg maar...

16. mirjam2112

Zo'n rotgevoel aan je onderkantje ;) dat doet ook wel erg pijn ja..

17. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ik zie gewoon af en toe iets heen en weer schuiven in mijn buik denk een hakje of zo....mijn buik begint ook al wat te zakken
    ype is gelukkig in de buurt komende dagen hij gaat morgen lossen op hengelo of zelfs misschien maandag pas dus das wel lekker hoeft hij niet van ver te komen....
    gr heidi

18. mirjam2112

Wow, als dit geen teken is... Ik open pagina 2200 met m'n 300ste berichtje !

Feestje !

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar zo'n 6 kilo ben je toch zowiezo al gelijk kwijt aan je kleintje, vruchtwater en de placenta enzo? Verder is het inderdaad wel lastig als je heel rustig aan moet doen, vooral omdat het bij keizersnee iets langer rust houden is, dan bij een gewone bevalling.

20. mirjam2112

Hihi ik lig ook onder alleen een overtrek.. en dan meestal nog tussen m'n knieen zeg maar tegen zweetbenen en wat tussen m'n handen om te kroelen :oops:

Deel Deze Pagina