ja en daar is deze kleine goed in of mama's blaas gebruiken als kussen en dan eerst even in vorm kneden.... ha ha ik ga nu lekker naar bed slapen en eerst naar de wc want de kleine heeft weer een kussen gevonden....slaap lekker dames en tot morgen
Das beter ja ! Als er wat gebeurt hoeft hij niet van ver te komen, jullie hebben zelf 'n schip begrijp ik ?
Hihi, zo lig ik ook.. dames, slaap lekker allemaal.. ik ga er ook vantussen. als ik mijn vriendin, schoonmoeder en zus moet geloven, ga ik vannacht of morgenvroeg beginnen... mja, we weten maar nooit hoe eigenwijs ukje is...
hier staat het raam open en vaak de slaapkamerdeur, waardoor het wat 'tocht' , dus dan ga je er wel weer onder liggen, anders krijg je van die koude benen. Maar slapen zonder iets kan ik ook niet hoor, ook niet als het niet zou tochten, ik moet inderdaad ook wel vast hebben . En die tutteldoekjes die we nu in bed hebben liggen (zodat ze een beetje onze geur krijgen voor de baby straks) , die zijn te klein hihi. Dus vandaar dat ik toch ook tegen het dekbed aankruip.
ja dat buik kijken doe ik ook veelin bed ga van de week nog even filmen op het nieuwe bandje zo van hier zat je nog in de buik... echt warm is het niet hier in huis hoor....valt wel mee maar ik moet ineens weer wennen aan het bed aangezien ik een paar daagjes ergens anders geslapen heb....het is toch wat....gr heidi
ow zo irritant he, die blaas... nou hopelijk lig je niet meer te lang wakker en knapt je dochter ook gauw op! Trusten!
Dat ga ik vannacht ook maar doen die tutteldoekjes ! Goed idee M'n vriend heeft de keuken gesopt van de week (nesteldrang) en toen vond ik allemaal spuugdoekjes in de was Heeft die ze gebruikt om te poetsen die sufferd Ik zeg: Heeee die doekjes zijn voor je dochter, niet voor jou 8)
mirjam grappig he wij zijn even ver kwa zwanger zijn......nou ik ga nu echt nokken hoor tot morgen meiden
Diavolo: Van harte gefeliciteerd Ik vind het nog heerlijk om julie zwangerschapspraatjes te lezen, ik ben al weer 1/4 week mama, maar ik heb het gevoel dat het heel lang geleden is dat ik zwanger was. Probeer er nog van te genieten dames, ondanks je ongemakken, ik ken ze. Maar ik mis mijn buikje best wel hoor en dat getrappel Maar ik ben natuurlijk onwijs gelukkig met mijn kereltje die nu heerlijk tegen me aanligt, volgens mij heeft hij zijn regeldagje want hij zit vandaag vaker aan de borst dan anders, hoop dat dat vanacht niet gebeurd
Kan me echt nog niet voorstellen dat ik m'n buik ga missen.. alhoewel, nu is ze nog echt 'n beetje van mij alleen zeg maar.. en straks begint 't gekkenhuis en wil iedereen d'r zien en knuffelen.. hmm wordt nu al jaloers haha Maar als ik jullie (bevallen dames ) zo hoor ga ik zeker nog genieten en me niet teveel richten op 'wanneer begint 't nou...'
het zou wel precies kloppen toch bloem? volgens de 'boekjes' zeg maar? na een dag of 10 een regeldagje. Maar ik hoop met je mee dat hij vanacht niet zo vaak komt als overdag nu dan! Wel heerlijk om te lezen wat je schrijft overigens hoor: "mijn kereltje die nu heerlijk tegen me aanligt" ik zie het helemaal voor me ! Kan ik even echt van meegenieten maar oke, ik duik m'n bedje maar in. Vind het wel erg gezellig nu hier, maar toch m'n man roept of ik onderhand m'n bitterlemon opheb en met z'n 2en erin kruipen is toch gezelliger dan 1 voor 1... dus ik stop er mee! Trusten en tot morgen! Hopelijk met meer babynieuws dan de laatste dagen!
Nou dan ga ik er ook maar vandaar.. komt nog 'n goeie film straks Voor diegene die er nog waren: Slaap lekker ! Voor diegene die dit midden in de nacht lezen en niet kunnen slapen: Dikke knuffel ! Voor diegene die dit 's ochtends lezen: GOEDEMORGEN ! Laat dit de dag zijn... 06-07-08
Hi ladies, Hier ben ik nog ff! Diavolo van harte gefeliciteerd! Jij was toch ook in 1ste instantie 12/7 uitgerekend net als ik hihihihi. Over het gewicht ik denk dat ik tijdens de zwangerschap tussen de 15 kg ben aangekomen, ik ben dan nu ong. 8 kg kwijt. Maar mijn buik is nog best aanwezig hoor, soms lijkt het nog alsof ik nog 20 wkn zwanger ben hihihi. Update van papa... Mijn vader heeft optijd aan de bel getrokken. Ze behandelen hem nu als "dreigend hartinvarct" hij moet blijven en hoort morgen of er gecateteriseerd moet gaan worden. Dusss ondanks dat hij stabiel is blijft het toch spannend. Verder moet ik wel zeggen dat de kleine heel vee slaapt, hij wordt wel wakker voor een voeding maar valt tijdens de fles weer in slaap. Soms krijg ik er met moeite 30 cc in. Maar goed hij krijgt volgens de kraam genoeg binnen. Hij zit alweer bijna op zijn geboorte gewicht hihihi.
Ik hoop idd dat het voor jullie een ware babyboom wordt 6/7/8! Ik ga voor jullie duimen want t is zooo leuk!
he meiden... hier ben ik ook nog even... buddy wendie ik ga er dan vanuit dat ik vannacht of morgen een sms van je krijg he Silla wat vervelend van je vader gelukkig dat hij op tijd aan de bel heeft getrokken! Sterkte.... Mooi dat tygo zo goed groeit zeg. Het drinken komt vanzelf hij groeit iig goed! Miss sil hoop dat je inmiddels weer thuis bent met genaro...! Bloem lekker dat het zo goed gaatmet wessel regeldag heeft brenden volgens mij niet gehad maar hoop idd dat het dan alleen overdag is jessbutterfly ik ben ook heel wat aangekomen minimaal 25 kilo hoor.. heb me de laatste 12 dagen nie tmeer kunnen wegen omdat ik natuurlijk in het ziekenhuis lag... ben nu weer wat afgevallen maar stagneer nu al paar week maandag ga ik echt beginnen met lijnen en sporten weer hoop da thet er wat af wil! Diavolo gefeliciteerd met jullie meid! de meiden die nog aan het wachten zijn zet hem op! morgen is idd een hele mooi datum dus kleintjes doe jullie best! Hier gaat alles goed met brenden. Hij zit sinds gister aan de nutrilon omneo omdat hij zo vreselijk last heeft van de krampjes dat het niet leuk meer was... hij kreeg haast geen rust tussen de voedingen door omdat hij alleen maa rlag te kreunen! Daarbij dronk hij ook zijn fles veel te snel leeg wat ook een oorzaak was (10 minuten 135 cc) Nu hebben we de dop strakker en doet hij er 2 keer 10 minuten over met boeren tussendoor... vandaag heeft hij voor het eerst weer 3 keer gepoept de laatste weken was het maar 1 keer per dag. Zonet had hij 135 gedronken en vervolgens was hij woest want hij wou meer, zijn speen was niet goed genoeg dus we hadden nog 35 cc bij gemaakt en ja hoor... op! nou ja volgens de arts en consultatiebureau mag hij drinken wat hij wil omdat hij met een inhaalslag bezig is... ja en wat voor eentje! nou ik ga nu ook maar slapen.... weltrusten meiden en succes liefs nannie
Vergo; Wat mooi dat jullie weer groen licht hebben gekregen, En gefeliciteerd met jullie voornemen om in het huwelijk te treden! Ik wens jullie alle geluk van de wereld. Lee; Goed dat alles zo goed gaat met Sandro. Het lijkt mij ook best wel ingewikkeld om in een ritme te komen zeg maar. Ben benieuwd hoe dat straks bij mij gaat! Penny; Wat een achterlijk gedoe zeg daar. Groot gelijk dat je bent weggegaan. Sen; hihi nee zo lenig ben ik niet meer hoor. Ik hoop dat je even lekker uitrust!