Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nannie; fijn dat het goed gaat met Brenden zeg!
    Athina; wat een leuk idee van die tutteldoekjes..
    Silla; Fijn dat je vader nu stabiel is en gelukkig dat ie op tijd aan de bel heeft getrokken. Ik hoop dat alles goed komt!

Nou hier een beetje een baal dag. Zal wel komen doordat ik vorige nacht gewoon een rotnacht heb gehad. Ik begin het nu gewoon een beetje zat te worden..Laat die kleine meid nou maar komen want ik ben zooo benieuwd naar haar! Ook word mijn ene voet steeds dikker van het vocht, loop er helemaal mank van pf. En de baby zit contstant in mijn ribben te porren en dat is gewoon echt een rotgevoel. Ik had dit ook al een paar weken terug maar toen is ze ingedaald en was het eigenlijk over. Maar nu is het dus weer begonnen snik.

De kast hebben we opgehaald en hij staat hier hartstikke goed en ben er echt super blij mee. Morgen ga ik hem even schoonmaken en inruimen. Mijn man gaat dan de computer in de schuur zetten en het meubel naar een vriendin brengen die het graag wilde hebben. En dan heb ik morgen nog afgesproken met die vriendin waar ik dus niet zo n zin in heb maar goed.

Ik krijg trouwens allemaal puistjes, echt heeeel raar want die heb ik dus echt nooit! Zou het een teken zijn? Haha in dat geval vind ik het niet erg dat ze er zitten.

Nou ik ga lekker slapen want ik ben helemaal kapot, slaap lekker allemaal en tot morgen!

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Esther, Wendy en Lovelykids bedankt voor jullie aanmoedigende woorden. Tot nu toe luistert ons kind niet echt (hoezo eigenwijs?).

Penny, wat ongelovelijk klantonvriendelijk. Ik was ook kwaad weggelopen en ik had hun ook even duidelijk verteld hoe klantonvriendelijk ze zijn!

Senn, hopelijk heb je vannacht een goede nacht en kun je heerlijk slapen!

Lee, fijn om te horen dat alles goed gaat met Sandro.

Vergo, mooi dat jullie groen licht hebben gekregen. Hopelijk zijn jullie weer snel zwanger. Gefeliciteerd met de trouwplannen.

Essie, hopelijk hebben jullie een mooi afscheidsfeestje gehad (in hoeverre je dan kan zeggen van een afscheidsfeestje).

Duikster, ons tuinhuisje gaat vast mooi worden. Eerst moeten alle planken geverfd worden en dan pas kan hij in elkaar gezet worden. Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren! Fijn dat Chris aan het regelen is vandaag!

Silla, gelukkig was je vader er op tijd bij!

Mrietje, wat een mooi mannetje!
    Seksen had ik tot nu toe ook steeds geen zin in, maar toch ook maar geprobeerd en zelfs dat helpt tot nu toe nog steeds niet (en ook de liters bitterlemon niet).

Diavolo, gefeliciteerd met jullie dochter!

En daarna kwamen er heel veel bladzijdes waar ik even snel door heen ben gegaan (sorry), maar Mirjam gefeliciteerd met bladzijde 2200!

Kwebbels, vervelend dat je zo'n baaldag hebt gehad. Maar gelukkig heb je nu wel een mooie kast!

Ik ga ook slapen.
    Slaap lekker allen!

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Hey meiden,

Heb niet alle pagina's terug gelezen zijn er zoveel.

Hier vandaag een rustig dagje, maar toch had ik vanavond last van voor weeen en dat trok door naar me rug :(
    Ik dacht even OH het gaat beginnen, maar helaas het is weer weg.
    Ik slaap zo ontzettend slecht ook de laatste dagen en ik kan ook geen min stil zitten mijn huis moet gewoon op orde zijn anders heb i kgeen rust :(

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    heb nog niet terug gelezen maar heb een vraag en hoop dat iemand hier er een antwoord op weet, zal alleen wel niemand meer online zijn maar je weet het hier maar nooit.

Ik moest net even naar de wc om te plassen, ow alvast sorry voor de details :oops: , maar toen ik dus ging afvegen zeg maar was het een beetje bruinig. Iemand enig idee wat dit kan zijn en of ik me nu zorgen moet maken? Wil het eigenlijk gaan googlen maar dan zul je zien dat er allemaal enge dingen komen en dan kan ik helemaal niet meer slapen vanacht. Ga sowieso morgenochtend als ik wakker ben de vk hier over bellen maar hoopte eigenlijk dat iemand hier een geruststellend antwoord kon geven zodat ik nog een paar uurtjes slaap kon pakken.

5. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ingrid ben benieuwd hoe het nu is want die bruinige afscheiding kan van je slijmprop zijn.....

Diavolo gefeliciteerd met jullie meid

ik heb afgelopen nacht toch nog een tijd liggen woelen.......en toen was nanouk vanmorgen om6.15al wakker pfffff.

dus ik zal vanmiddag in storten.....dus ik ga zo maar even gauw wat dingen doen die ik wildoen....

gr heidi

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb ik ook hoor, hoor sowieso nogal rare geluiden daar wegkomen en soms heb ik ook wel een apart gevoel alsof ze vast zit en ineens losschiet ofzo, of zo'n gevoel van een arm/been langs de bm-wand wat dan net lijkt op een ruitenwisser die over een iets te droog raam gaat.

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoop voor je dat je ondertussen goed nieuws over je vader hebt gehad.
    fijn dat verder iig alles wel goed is.

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

inderdaad een heel mooi ventje.
    mooi dat je dat met die e voor elkaar hebt gekregen, heb ik toch
    nog een goede daad verricht gister ;) heb verder nl niks uitgevreten had er geen puf voor

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

jeetje wat omslachtig die kenden ik dan weer niet
    doe het altijd met de toets waar dan deze `/~ of deze '/" combi op staat en dan de letter er achter aan zonder spatie anders pakt hij het nog niet

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

gefeliciteerd met jullie dochter
    leuke naam, had ik zelf ook maar mijn vriend vond hem niet leuk helaas

11. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeiemorgen allemaal!

Nou, Saan moest gisteren optreden in Zoetermeer en daar vlakbij woont zijn achter-achter-neefje. Was hij daar nog even naartoe gegaan. Nou heeft dat achter-achter-neefje een zoontje van 9 maanden en hij had nog allemaal mooie spulletjes van fisher-price staan. NOOIT GEBRUIKT! En 3 dozen vol met splinternieuwe kleertjes (ik geef niet zoveel om merkspullen, maar dit zijn allemaal merkkleertjes en om te krijgen is dat natuurlijk wel weer heel leuk). Al met al was het allemaal zoveel dat hij alleen de fisher price spullen mee heeft kunnen nemen, want de rest ging niet meer in de auto! En nu ligt Nièl in zijn nieuwe stoel te schommelen.....dag weer helemaal goed :D. Zet zo ff foto's in mun album.

xxx

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

inderdaad erg handig

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hahaha, zo komen we nog us ergens achter he lovely ;).

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

met elkaar weten we inderdaad heel veel
    neem nou alleen dat met die plaatjes in de tekst plaatsen met img dat wist ik ook niet
    zocht iedere keer leuke plaatjes op www.animaatjes.nl
    ach en zo hebben we wel veel vaker wat hier.
    erg handig inderdaad

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Diavolo, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Thirza

Mrietje, wat fijn dat je alle kilo's al weer kwijt bent... Dat is wel heel snel of niet? Normaal duurt dat toch wel wat langer of niet?

Mirjam, ik zit al op 16 kilo hoor :oops: en waar dat allemaal vandaan komt.... Het zit ook wel voornamelijk in mijn buik... Benen en billen zijn wel wat dikker geworden en alle andere lichaamsdelen misschien ook wel, maar niet heel opvallend.. En wat betreft die strepen, ik krijg ze op mijn billen.. haha.. Hoe vind je die... Wist niet dat dat ook nog een optie was...

Athina, dat komt heel bekend voor... Hier schat ik mijn buik ook nog wel eens verkeerd in.. Dat je inderdaad ergens tussendoor wilt lopen, omdat je weet dat je daar eerder makkelijk tussendoor paste, maar nu wil dat niet meer haha

Silla, wat naar van je vader... Heel veel sterkte meid!

16. Goedemorgen meiden,

Ben ik ook weer even. Heftige 2 dagen achter de rug maar dat komt zo. eerst even reageren op wat ik heb gelezen.

Mrietje fijn dat je er weer bent en wat een scheetje is Nièl zeg :) Nog bedankt voor je sms gister, erg lief van je maar helaas nog geen baby :)

Miss Sill gelukkig gaat het beter met Genaro, heb nog niet alles gelezen dus hoop dat hij weer thuis is nu?

Vergo wat fijn dat jullie groenlicht hebben gekregen van het ziekenhuis en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en wens je alle geluk van de wereld toe, dat verdien je. Ook hoop ik dat jullie een prachtige trouwdag hebben in mei :) En je 2 kleine mannetjes zul je nooit vergeten, die blijven altijd bij jullie.

ML je zoontje is echt cute zeg :) hihi en Rammstein? Daar luister je zelf toch regelmatig naar? Dat kent hij dus vandaar dat hij er rustig van wordt. Steijn heeft dat heel erg met cubaanse muziek etc...omdat ik in de tijd dat ik zwanger was van hem er regelmatig naar luisterde :)

Penny praat me niet van Babypark. Vreselijke winkel! enne die is toch niet op zondag open, zelfs hun website doet het niet op zondag hahahahaha :)

MvP gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :)

Nog een tip voor darmkrampjes, maar helaas alleen voor de meiden die dicht(er) bij de duitse grens wonen. Sab Simplex werkt erg goed. De kraamverzorgster die ik toen met Steijn had en mijn vk raadde het toen aan. Helaas kun je het zover ik weet alleen bij de apotheek in Duitsland kopen. Ik heb het via google wel gevonden trouwens.
    Je geeft het voor de voeding. Bij Steijn werkte het echt heel goed en die had behoorlijk wat last van kramjes en venkelthee en cinababy etc werkte allemaal niet bij hem.

Silla hoop dat alles goed is met je vader? en hoe is het nu met jou? En Tygo?

Diavolo gefeliciteerd met de geboorte van je dochter :)

17. Goed en nu de afgelopen 2 dagen.
    vrijdag moest ik voor extra controle naar de gyn omdat ze wilde kijken of de ontsluiting al wat gevorderd was zodat ze eventueel de vliezen kon breken. Maar helaas. Ze kon er nu met 2 vingers in zei ze maar kon nog steeds het hoofdje van de baby niet aanraken en dus niet de vliezen breken.
    Wel heeft ze zo lopen poeren dat het ontzettend pijnlijk was en ik er de hele dag last van heb gehad.
    Ook heeft ze mee een ander slaapmiddel meegegeven, omdat temazepan wat ik had maar een paar uurtjes hielp en ik dus alsnog de halve nacht wakker ben van de harde buiken.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja dat wakker liggen ken ik helaas ook......en dan ook nog een dreumes die rond 06.00 uur iedere ochtend wel weer paraat is.....pffffff.

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vergo wat fijn dat jullie weer groen licht hebben gekregen om voor ivs/icsi te gaan. Ik zal voor jullie duimen dat jullie weer snel zwanger mogen zijn.

Wij zullen Dylan en Dinand ook nooit vergeten.

20. Goed en nu de afgelopen 2 dagen.
    vrijdag moest ik voor extra controle naar de gyn omdat ze wilde kijken of de ontsluiting al wat gevorderd was zodat ze eventueel de vliezen kon breken. Maar helaas. Ze kon er nu met 2 vingers in zei ze maar kon nog steeds het hoofdje van de baby niet aanraken en dus niet de vliezen breken.
    Wel heeft ze zo lopen poeren dat het ontzettend pijnlijk was en ik er de hele dag last van heb gehad.
    Ook heeft ze mee een ander slaapmiddel meegegeven, omdat temazepan wat ik had maar een paar uurtjes hielp en ik dus alsnog de halve nacht wakker ben van de harde buiken.

Dat middeltje is eigenlijk voor allergieen en heeft als bijwerking dat je erg slaperig van wordt! Nou dat heb ik geweten, was niet wakker te krijgen gister en mijn man moest 's ochtends ook nog werken en hij heeft Steijn maar even meegenomen omdat ik helemaal slap was.
    tegen 12 uur werd ik wakker helemaal in de war en in paniek omdat ik dacht dat Miquel en Steijn weg waren en niet meer terug kwamen. Had ik achteraf gezien dus gedroomd.

Ik heb Miq in paniek opgebeld, ook omdat ik de baby helemaal nog niet had gevoeld, en die was dus net onderweg naar huis en heeft daarna de bijwerkingen van die prut er maar is bijgepakt. Slaperigheid, verwardheid, je slap voelen, etc...
    Tegen 1en heb ik de kleine weer gevoeld, godzijdank. Toen begonnen ook de harde buiken. Bijna de hele middag om de 15 min en tegen het begin van de avond tussen de 10 en 5 min. Miq het zieknhuis gebeld en we moesten komen. Word ik in dezelfde verloskamer gelegd waar Steijn is geboren, erg fijn! Met die horror bevalling van destijds.
    Tijdens de ctg waren de weeen eerst nog om de 5-10 min maar na een uur zwakte het weer volledig af.
    Komt er een arts assistentje, wat een bitch, het kwam erop neer dat ik me weer aanstel en dat elke zwanger die 39 weken zwanger is het zat is en ingeleid wil worden bla bla bla. We zijn zo boos geworden. Mijn eigen gyn is op vakantie nu en die heeft me verzekerd dat het niet meer zo zou gaan als mijn vorige bevalling en dat ze op tijd zouden ingrijpen als het weer zo lang zou duren. Ben nu al weer 2 weken bezig met eerste deel van de bevalling en het schiet gewoon niet op, wat willen ze nou wachten tot ik er bij neer val met alle gevolgen van dien?
    Heb tegen die muts gezegd als jullie nog langer wachten dan haal je hem zelf maar, maar ik doe het dan niet! :evil:
    Ze liet ons ook helemaal niet uitpraten!
    Ze heeft wel weer getoucheerd en nu kon ze er maar met 1 vinger bij? Ben ik dan een zwangere waarbij het weer terug gaat in plaast van vooruit? Ik weet echt wel wat ik voel hoor roept ze.
    Maar ze is toch maar gaan overleggen met de gyn die dienst had en na een half uur komt ze terug met het verhaal dat inleiden bespreekbaar is (tja de gyn die dienst had heeft mijn geval nu 3 keer moeten aanhoren deze week, dus denk dat ze ernst van situatie nu inziet) maar echt het liefste pas als ze in staat zijn om de vliezen te kunnen breken. Zo als het er nu voor staat ben je 2 dagen bezig als ze zouden gaan inleiden.
    Ik mocht wel weer een nachtje daar slapen om iets te krijgen voor de pijn, maar ik slaap gewoon het liefste in mijn eigen bed.
    Het ligt nu aan mijn draagkracht hebben ze gezegd. dinsdag hebben we weer een afspraak en als het er nog zo voor staat als nu gaan we afspreken hoe nu verder.
    Heb voor mezelf voor genomen dat ze dan de veter maar moeten plaatsen en dan maar wat langer bezig zijn met pijn, maar dan hopelijk nog wel energie in mijn lijf om het zelf te kunnen doen.

Nou dat was het wel zo'n beetje. Beetje een warrig verhaal sorry.

Deel Deze Pagina