Goedemorgen, Ingrid, heb je de vk al gebeld? Mrietje, dat is een mooie meevaller! Leuke spulletjes hoor! Christiea, jammer dat de ontsluiting nog niet verder gevorderd was. En wat een verhaal zeg! Leuk zo'n assistent! Ik hoop dat dinsdag het er beter utiziet of dat je in elk geval een afspraak kunt maken voor het inleiden!
ow christea wat een gedoe zeg in het ziekenhuis! Echt afschuwelijk als ze je zo behandelen... lekker makkelijk 'iedere zwangere is het zat op het einde en wil ingeleid worden' hallo.. lekker makkelijk 'iedereen!' . Dan ben je gelijk weer lekker een nummer zeg. Hopelijk worden er dinsdag spijkers met koppen geslagen meid!
ow mrietje: die spulletjes zijn echt supergaaf! Ik heb ze zelf ook al eens gezien bij een ander (dat schommelding) en op de beurs uitgebreid bekeken, maar vind het allemaal veels te duur spul eigenlijk hoe mooi het ook is! dus wel super dat je het nu zo gekregen hebt!
Athina: Gefeliciteerd met je 40 weken Gebeurt er al wat ? Christea: Wat 'n bitch zeg ! Hopelijk gaat er dinsdag wat gebeuren voor je ! Mrietje: Wat 'n gave spullen ! En ze zijn zeker duur om nieuw te kopen dus wat 'n geluk zeg.. geef mij ook zo'n familie Senninha: 5 van de 15 is zeker niet slecht na 9 dagen, ik teken ervoor ! MissPiggle: Ik krijg ook strepen (naja.. korte streepjes zeg maar) op m'n billen en wist ook niet dat dat kon..
Oh ja, over de frambozenthee.. Ik heb dus gewoon thee van de AH met framboos smaak .. das dan wat anders dan frambozenbladthee begrijp ik ? En dan zit ik 't dus van jan doedel te drinken haha
Zo rustig als het gister overdag was, zo lekker hebben jullie gisteravond gekletst hihi. Vergo, goed om even van je te horen en fijn dat jullie weer groen licht hebben gekregen. Christiea, wat een vervelend gedoe meis! Hoop dat ze dinsdag de knoop doorhakken en je helpen! Penny, wij zijn in kesteren bij babypark geweest en ook daar lang wachten op niks. Wij hadden de maxicosy daar besteld en toen ik die later af bestelde kon dat alleen tegen annuleringskosten. Ik ben toen boos geworden omdat zij zelf hadden aangedrongen om m te bestellen en niets over de kosten hadden gezegd. Uiteindelijk mocht ik m toch kosteloos afbestellen gelukkig. Heb je nog een alternatief voor vandaag kunnen vinden? Verder ben ik het ff kwijt jongens, Sorry! Hier weer een zelfde avond en nacht als gisteren. Eerst harde buiken, toen weeen, en nu weer wat harde buiken, maar niet echt wild. Morgen naar de vlos en als de komende nacht weer zo is, ga ik haar toch maar vragen of ze me niet alvast kan strippen, misschien dat het helpt gezien de activiteit in mijn buik 's nachts. Zo niet, dan overweeg ik toch om de acupunturist te bellen. Oja, VANDAAG 40 WEKEN! Liefs, Lientje
nneeuh... Misschien worden de harde buiken langzaamaan ietsje meer. Maar pijnlijk ofzo zijn die ook nog niet. Dus nee. Ik moet wel zeggen: De laatste dagen ben ik minder ongeduldig dan de periode van 37 weken tot 39,4 ofzo. Alsof ik me er nu bij neergelegd heb. Nadeel is weer wel, dat ik weinig zin heb om weg te gaan van huis, of in elk geval niet verder dan 10 minuten rijden. En aangezien m'n familie allemaal op 30 minuten rijden zit... En anderzijds zijn we het thuis zitten wachten ook wel zat. Beetje dubbel dus, wat we moeten doen tegen de verveling. Dus zo straks toch maar even douchen en dan toch maar kijken om naar familie even te gaan en als ik echt geen fut heb of mezelf er toe kan zetten gaan we maar een terrasje pikken ergens. Zijn we toch nog eventjes weg van huis.
Gefeli met je 40 weken Wat gaat die acupuncturist doen dan? Proberen de bevalling op te wekken? Voor de spiegel met m'n blote billen natuurlijk 8)
ow dus toch... jij had toch theezakjes? Ik dacht nog van; ow dan heeft ze de verkeerde, maar toen schreef je wat anders en toen dacht ik van : nee, ze heeft toch de goeie... vandaar dat ik niet gereageerd had meer. Maar de frambozenblad moet je bij een reformzaak halen, de tuinen ofzo. Het is ook veelal losse thee... . En waarschijnlijk dus iets minder lekker dan de thee die jij nu drinkt haha. Maar gezond en dorstlessend blijft het wel hihi
Kan ik me goed voorstellen ja, maar als je er ff uit ben gaat de tijd lekker snel Misschien is 't nu anders omdat je weet dat 't toch maar max 2 weken nog duurt? Voor mij kan 't nog 4 weken duren als 't tegenzit...
Ja ML zei frambozenbladthee.. maar toen ik vanmorgen op 't doosje keek was 't gewoon smaakjes thee hihi Dan maar van de week even naar de theeshop
poeh, dan slaap jij ook dus nog steeds maar amper snachts? Ik ben wel heel benieuwd of ze je alvast willen strippen, zou wel prettig zijn als het dan op gang komt voor je helemaal moe bent door die lange nachten zo! ennuh; gefeliciteerd met je 40 weken ook hoewel ik zelf zoiets heb van; iedere week was een feestje, maar de 40 weken wordt minder leuk hihi, want dan mag de beeb ondertussen wel gewoon in je armen liggen!
ja zo dacht ik toen ook... shit het kan nog 4 weken duren! En nu ben ik klaar met aftellen lijkt het wel. En uiterlijk volgende week wordt ik dus gestript, dus op zich zijn het geen 2 weken meer, ja misschien wel voor de baby er is, maar niet voor er iets gebeurd en dat is al een prettig idee...
Hey Athina, Jij ook gefeliciteerd meis. Heel herkenbaar wat je schrijft. Ik heb ook niet veel zin meer om echt weg te gaan. Maar je hebt gelijk, probeer het toch maar, want anders duren de dagen zo lang... Liefs, Lientje
Het verhaal gaat dat ze dat kunnen inderdaad. Mijn vriendin is bij alle drie haar kids geweest en is bij allemaal binnen 2 dagen erna bevallen. Maar je weet natuurlijk nooit of dat anders ook gebeurd zou zijn. Tuurlijk, de spiegel, stom van mij Lientje
Het wordt inderdaad minder feestelijk. Ik had gehoopt deze keer te kunnen vieren met een broodje filet american en een biefstukje met champignons. Maar het zal wel bij champignons blijven vandaag...