Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Athina en Lientje, 'gefeliciteerd' met jullie 40 weken! Het is idd af te vragen in hoeverre het feestelijk is! Jullie zullen er ook wel al goed zat van zijn!

Ik heb dat ook Athina, ik durf eigenlijk ook bijna het huis niet meer uit. Alles wat ik doe, is zo snel en kort mogelijk!

Lientje, hopelijk gaan ze je strippen en helpt het ook nog eens!

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ach Vera, en wij maar mopperen, terwijl jij al lang aan de beurt was. Ik hoop echt dat het voor jou heeeel snel zal gaan.
    Jij wordt van de week in ieder geval gestript toch?

3. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Lientje10 en Athina, gefeliciteerd met je 40 weken... Dat de kleine nu maar heel snel mag komen...

Mirjam, inderdaad voor de spiegel ja :) Zo heb ik ze ook ontdekt :)

4. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Dank je wel misspiggle.

Ik denk dat ik maar eens even een kleine inspectie ga doen voor de spiegel ;)

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Mopper maar lekker een eind weg hoor! :D Ik begrijp precies hoe je je voelt! Ja, als ik het goed begrepen heb word ik dinsdag gestript!

6. Goedemorgen allemaal..

Was ik ook weer ff..
    Vannacht wakker geworden van de pijn in mn buik en rug.. Heeft 2 uur geduurd en verder is het weer redelijk rustig.
    Wel trouwens heel vaak als ik loop krijg ik steken in mn 'onderkantje', wie weet wat dit kan zijn?
    Net of die kleine zich dan naar beneden aan het wurmen is..
    En als ik op de wc zit, dan ben ik klaar met plassen zeg maar en dan komen er gewoon nog 2 of 3 straaltjes uit.. (sorry voor het onsmakelijke, maar wil graag ff weten wat dit kan zijn, kan het vw zijn?)

liefs wendie

7. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow fijn zeg! Dan gaat er eindelijk wat gebeuren, natuurlijk blijft het afwachten of je lijf reageert, maar toch, even iets om heel snel naar toe te leven!

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Ik weet niet of het wat is en wat dan precies, maar ik heb precies hetzelfde.

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou jij hebt inderdaad je portie wel alweer gehad zeg, sjezus.
    ik hoop vor je dat je dinsdag niet weer heen hoeft, maar mocht he wel zo zijn dan hoop ik voor je dat het einde echt inzicht is en dat ze je ook daadwerkelijk helpen.
    sterkte

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

vw doe de blaastest
    maar denk zelf dat het gewoon urine is.
    kindje licht natuurlijk overal op te drukken dus er wordt ook het een en ander afgekneld. dus ook blaas en urineleiders, waardoor je eigenlijk zou moeten wiebelen/draaien op de wc zodat alle urine weg komt. als je niet goed van je urine afkomt heb je dus een grote kans op een urineweginfectie

11. De blaastest heb ik wel eens gedaan, vaak komt er dan wel wat mee, maar niet altijd..
    Maar dat gesteek van onder, wat kan dat zijn? Want het kindje ligt volledig ingedaald, dus daar kan het niet mee te maken hebben..
    Mja, ff afwachten maar weer..
    Wie komt er vandaag met babynieuws?
    Is er nog wat gehoord van Susanne?

Liefs Wendie

12. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik herken het niet zo.. geen steken in elk geval, wel een 'doof' gevoel na het plassen, en ik voel ook wel dat m'n blaas gewoon weinig ruimte heeft er duwt vanalles tegenaan telkens. Raar gevoel allemaal..

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag allemaal!

Ben net pas weer wakker, werd vanacht elk uur weer wakker van het maagzuur dus dat schoot niet echt op. Wat betreft de afscheiding, het is nu volgens mij weer weg. Heb de vk nog niet gebeld, zit te twijfelen om te bellen.

Verder wel alles bijgelezen maar niks onthouden, sorry :oops:

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Diavolo, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Thirza.

Sil, ik hoop dat het allemaal meevalt met je vader.

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Vergo, wat klink je al weer positief. Ik heb alle bewondering voor je meid. En na alle verdriet van de afgelopen maanden mag je nu ook best wel weer wat leuks hebben om naar uit te kijken.

Weer starten met IUI, trouwen, allemaal leuke en positieve dingen.

En Vergo, niemand zal, kan en mag van jullie verwachten dat jullie Dinand en Dylan vergeten. De herinnering aan jullie knulletjes zal zeker blijven en dat is alleen maar goed.

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Wat een prachtige babyfoto's zijn er al voorbijgekomen. Dat er nog maar velen mogen volgen.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dag meiden,

Heb wel bijgelezen, maar er is niet heel veel blijven hangen eerlijk gezegd. Sowieso is er op de meeste dingen al gereageerd.

Het valt me wel op dat het al een tijdje stil is met baby-nieuws. Is inderdaad zowat afkicken :) .

Nou we zijn de dag van gisteren doorgekomen, maar niet geheel lekker. Vooral 's avonds liet mijn lichaam me behoorlijk in de steek. Normaal is het van ons naar mijn zwager en schoonzus maar 5 minuten lopen, maar dat is nu wel 10 à 15 minuten :( . Sowieso had ik tijdens het lopen echt mega last in mijn onderrug. Heb ik nog niet eerder gehad in mijn zwangerschap.
    De terugweg ging ook niet van harte: doordat ik geen seconde van de dag mijn benen omhoog heb gehad, kon ik de lol op 's avonds: mega olifantenpoten waar ik nauwelijks op kon lopen. Dus nu maar weer met de beentjes omhoog.

De pijn in mijn onderrug is trouwens nog niet weg, want toen ik net ff de was aan het ophangen was, kwam die weer volop terug :( .

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

Nov 19, 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Alle meiden die 40 + weken zijn ff een dikke knuffel, kan me voorstellen dat jullie het zó zat zijn!

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nou hij heeft de hele nacht bij me gelegen, hij wil niet alleen gelaten worden. En vandaag heeft hij krampjes :(

Meid nog even en dan zit jij ook met je kleine zo :D

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Vergo en man: Wat fijn dat het beter gaat met jullie en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Ik hoop dat jullie snel weer in verwachting mogen zijn. Ik vind het knap van je dat je nog aan ons denkt! Lijkt mij niet makkelijk voor je :(

Share This Page