Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    middag
    ik heb zo'n lastvan dikke voeten en enkels ben net een olifantje zegt ype net.....

nou lekker hoor en branden dat ze doen....en dan regelmatig ook pijn tussen de schouderbladen in zal wel door de houding komen....

nou ik ga in elk geval op tijd naar bed....lekker liggen en slapen....
    meiden gaan er ook op tijd in want nanouk was erg vroeg vanmorgen....

hier is ook weer iemand wakker in mijn buik dus ga gauw weer naar beneden even lekker bij manlief op bank hangen en dan straks weer terug naar huis als het schip leeg is.....maar het is altijd makkelijk om internet aanboord te hebben kan ik tenminste op de hoogte blijven....
    gr heidi

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hallo,

Het weer valt hier enigzins mee dus ga zo even lekker in het zonnetje zitten ...nu het nog kan ;)

Verder weinig bijzonderheden te melden met uitzondering van de kwalen die ik lees bij bijna iedereen: Mijn "onderkantje" voelt zo onderhand alsof ik 24 uur achter elkaar sex heb gehad ... :p :oops: als je begrijpt wat ik bedoel. Zitten doet pijn , lopen ook en liggen ...daar krijg ik weer lage rugpijn van. Slapen is dus ook geen succes. Verder ook enorm maagzuur, dacht baby zakt dus gaat wel over maar de VK zei vorige week: Tja, maar de baby groeit ook nog steeds!
    Morgenochtend vroeg mag ik weer naar de VK. Hoop nu echt dat er iets gaat gebeuren.

Probeer later vandaag ff bij te lezen.
    Fijne zondag allemaal.

Mirre

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb net de vk gebeld, kreeg een beetje op mijn donder van roeland dat ik nog niet had gebeld :oops: maar het waarschijnlijk gewoon mijn slijmprop die ik aan het verliezen ben, niks ernstigs dus. Moet morgen sowieso al heen voor controle dus dan zal ik er meteen nog even naar vragen.

Vergo, gefeliciteerd met jullie huwelijk alvast! En fijn dat jullie het groene licht hebben gekregen voor de nieuwe behandelingen. Vind het knap dat je hier nog mee leest.

Heidi77, hier ook van die olifantenvoeten en mijn kuiten beginnen inmiddels ook al aardig weer mee te doen.

Essie, vervelend die pijn in je onderrug. Hoop dat het snel wegtrekt of dat het noujuist een voorteken is en dat de bevalling snel gaat beginnen.

Voor alle baby's die nog in de buik zitten die er toch al wel uit hadden gemogen/gemoeten KOM NOU SNEL! ik wil babynieuws!

Gisteren trouwens nog bij de prenatal geweest en kon het niet laten om ook voor mezelf weer kleren te kopen. Heb nu een wit shirt, een roze shirt met vlinder opdruk, twee hempjes 1 roze en 1 witte en een vest gekocht :oops: Zei al tegen roeland na deze komt er waarschijnlijk nog wel 1 dus heb ik altijd nog wel wat aan de kleren en anders geef ik ze wel aan mijn schoonzusje die bezig zijn om zwanger te worden.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ow en heb ook nog twee shirtjes en twee broekjes voor de baby gekocht, terwijl de kast al helemaal volzit met kleertjes maar ja je kan nooit genoeg hebben toch?!

5. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Meid, dat heb ik ook al een tijdje... Ik denk niet dat het vruchtwater is, want dan zou het door moeten druppelen als je niet meer op de wc zit, volgens mij.. Zelf denk ik dat het komt omdat de kleine op mijn blaas ligt en daardoor de blaas langzaam weer volloopt en je dus niet zo heel makkelijk kunt plassen..

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi :) moeilijk om je in te houden he?!
    Ik heb zelf van de week bij de hema 2 hemdjes gekocht, van dat naadloze spul zeg maar, superzacht en toevallig bleek ik ze nu ook nog aan te kunnen, ze rekte meer mee dan verwacht ;) ik had ze eigenlijk voor naderhand gekocht! Dus dat was een meevaller!
    De onderbroeken daarvan zitten ook heerlijk :) , oke wel wat groot, maar voor nu en straks, ideaal denk ik :) . Handig dat ze in de aanbieding waren/zijn.

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ja ik heb ook dat ik wel wil blijven kopen maar ik hou me goed in bedwang hoor want ik heb al genoeg....

ik benieuwd wat er in mijn 10 dgn pakket zit die mijn mam heeft gemaakt voor mij.....
    een paar dingen weet ik al wel hoor....

nou wij gaan zo weer naar huis toe dus das net rond etenstijd thuis gelukkig had ik al gekookt vanmorgen....
    nou de groetjes dames...

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja echt moeilijk! Maar ja weet natuurlijk ook niet hoelang het duurt voor ik mijn normale kleren weer aan kan en straks laten ze me nog drie weken overlopen dus dan heb ik nog 6,5 week te gaan voor de baby er is en moet er toch goed gekleed bijlopen vind ik. Moet toch iets verzinnen om het goed te praten he ;)

9. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,856
    3,369
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    je hebt gelijk hoor, maar ik merkte ook met 36 weken, dat bepaalde zwangerschapskleren ook gewoon steeds minder lekker zaten, alweer te klein gingen worden, dus ook ik heb toen nog wat hemdjes en een rok bijgekocht, niet zo duur allemaal hoor, mar ik vond het op zich wel nodig ook! Net wat je zegt; als je maximale tijd gaat lopen dan is het toch nog best lang dat je het draagt ;)

10. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai meiden,

Had nu toch wel weer babynieuws verwacht hoor op deze mooie datum (baby van Veraatje hint hint)

Silla, hoop dat het inmiddels beter gaat met je vader.

Christea, echt rot als je in het zh zo slecht word geholpen, je gaat daar toch ook niet voor de gezelligheid heen. Hoop dat je dinsdag een leukere assisente hebt.

Vergo, wat geweldig voor jullie dat jullie straks weer voor een kleintje kunnen gaan, hoop dat het snel raak zal zijn, en natuurliijk van harte met jullie voorgenomen huwelijk.

Lientje & Ahina 40 weken alweer, moet ik jullie nou feliciteren of sterkte wensen ? :D
    Athina ik sleep m'n mobieltje overal mee naartoe, dus kom maar op met geweldig buddynieuws! :D

Veraatje, mocht er vandaag of morgen nog niets uit zich zelf gebeuren, we duimen natuurlijk van wel, dan hoop ik dat het strippen dinsdag snel resultaat zal opleveren!

Mrietje, wat een prachtig mannetje is Nièl! Hihi, lijkt inderdaad wel alsof hij een mooi zonnig teintje heeft. Is die wipstoel trouwens ook van Fisher Price? Hij is zo gaaf.

Waar is Susanne trouwens? Die had gisteren toch haar feest? Zou ze dan toch aan t puffen zijn nu? Ben benieuwd!

Ik voel me zo raar. Het ene moment lijkt het alsof ik de hele wereld aan kan en het volgende moment voel ik me net een vaatdoekje. Gisteren nog met Jeroen samen op het vlot de buitenkant van de boot staan schrobben en vanochtend het gras gemaaid, nu vraag ik me af hoe ik mezelf weer naar de plee kan slepen. Ik moet nog zo veel doen, en heb ook zo'n zin om nog even leuke dingen te doen, maar tegelijkertijd ik voel me zo'n nietsnut en komt er niets uit m'n handen.
    Hebben jullie dat ook? Zo'n tweestrijd met jezelf. Je wilt een hoop maar je lichaam werkt niet mee.

NAJA, HET IS IN IEDER GEVAL WEER TIJD VOOR BABYNIEUWS, MEIDEN ZET HEM OP!!!

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hoi dames, ik heb alles weer bijgelezen maar de er is niet veel blijven hangen sorry, Ben ook best brak want ik ben hartstikke druk geweest vandaag met mijn nieuwe kast in ruimen. En zo ga ik nog even de oude computer doorzoeken met wat er op de nieuwe computer gezet moet worden.
    Net met die vriendin een terasje gepakt en was op zich wel gezellig. Ze kan alleen af en toe heel bot uit de hoek komen en ik weet wel dat ze het niet zo bedoelt maar goed het komt er altijd een beetje rot uit bij haar. Deze keer zat ze over het werk van mijn man te zeuren. En ook over hoe we getrouwd waren (lekker simpel en op ónze manier) maar dat was allemaal niet goed volgens haar want zo hoor je niet te trouwen. Ik ging daar zeker weten spijt van krijgen volgens haar :evil: En ook vond ze dat mijn man maar gewoon elke avond thius moest zijn straks met de baby ipv de hele week weg en zo ging het de hele tijd door pff..Ik heb me geloof ik alleen maar lopen verdedigen. Maar goed ze bedoelt het niet zo maar het komt altijd rot over bij haar. Nu ga ik weer verder met mijn kast inruimen want het is een nu nog grotere chaos dan het was omdat ik alles ook maar gelijk aan het uitzoeken ben.

Ow ja gisteravond toen ik naar bed ging heb ik tot ik in slaap viel de hele tijd de diareekrampen gehad. Ze hielden een minuut of drie aan en er zat ongeveer een kwartier tot 30 minuten tussen. Vanacht nog even televisie zitten kijken en toen had ik ze ook weer. Nou had ik vanmiddag geen diareekramp maar volgens mij een wee. Hij was echt pijnlijk en ik voelde het over mijn hele buik. Hij hield een paar minuten aan en ik moest stoppen met wat ik aan het doen was. Ik heb verder niks meer gevoeld jammer genoeg. Ik ben benieuwd. Ik heb namelijk ook opeens puistjes terwijl ik die nooit heb. Heeft iemand ook opeens last van puistjes? En zou het een teken kunnen zijn dat het aan het beginnnen is?

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Kwebbels: Puistjes heb ik ook ! Tijdens m'n hele zwangerschap al maar dan 'n hele droge huid en nu ineens van die vettige jeugdpuistjes zeg maar, klein en ze zijn zo weg.. Dus mijn huid is ook ineens anders, maar nog weinig actie hier..
    Leuk he zulke vriendinnen.. maar goed dat je het je niet aantrekt !

Penny: Das best knap nog op 'n vlot een boot schrobben zeg ! Wat voor boot hebben jullie dan?
    Enne.. dat vaatdoek gevoel hier ook.. soms lig ik op de bank en dan ga ik weer zitten en weer liggen en weer zitten en zuchten.. dan weet ik gewoon niet wat ik met mezelf aan moet.. heel herkenbaar dus !

Knuffelkonijn: Ik had het vanmorgen ook toevallig, maar denk dat het geen vw is maar gewoon urine.. had 't gevoel er geen controle over te hebben maar na 'n paar seconde was 't klaar..

Mirre: Succes morgen bij de vk ! ;)

Heb trouwens pas ook nog 'n lekkere linnen broek gekocht.. m'n spijkerbroek zat veel te strak en om nog 'n week of 6/8 in 1 dezelfde broek te lopen vond ik ook geen succes.. dus nu lekker 2 dunne zomerbroeken die lekker wijd zitten.. je moet jezelf nog verwennen die laatste weken hoor ! :D

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mag beiden wat mij betreft, maar ik geloof niet dat rugpijn een voorteken is dat de bevalling snel gaat beginnen.

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Athina en Lientje gefeliciteerd met de 40 weken. Laat die kleintjes er nu maar uit komen!

Vandaag 38 weken, jippie!!

We hadden geen zin om te koken dus hebben we afgesproken om bij mijn ouders te gaan eten (geberut regelmatig in het weekend haha).
    Nu gaan we lekker uit eten, jammie!

Weer geen babybieuws vandaag.
    Vera het wordt hoog tijd voor je hoor!

15. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja van die kleine inderdaad. Alleen heb ik ze nu opeens, heb er verder niet last van gehad tijdens mijn zwangerschap!

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Veraatje vergis ik me nu of zei jij gisteren (of eerder) dat je al 41 weken bent volgens de VK?
    (dan wordt het inderdaad wel tijd dat ze je dinsdag gaan strippen.)

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    He meiden, wil even laten weten dat ik nog leef hihi
    Zat te hopen om babynieuws van Lientje en Veraatje te lezen maar helaas maar wat niet is kan wel heel snel komen.

Met Roan verloopt alles erg goed al is het wel weer erg wennen om 's nachts om de 2/3 uur wakker te worden om hem te voeden.
    Morgen gaat Dennis weer werken en gaat Damian naar het kdv en heb ik hopelijk eindelijk weer eens tijd om gewoon lekker te forummen.
    Dus zie jullie morgen!

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,395
    0
    0
    Hey Niesje, leuk even van je te horen. Enne, als er wat te melden is, dan sms ik je gelijk hoor.

Weten jullie waar ik helemaal blij van wordt? Van die reclame van het WNF met "it's a miracle" van Queen als muziek erbij. Kennen jullie die? Prachtig met al die verschillende dieren!

Liefs,
    Lientje

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedeavond dames!

Even 5 min de tijd om ff op het forum te verschijnen hihihi

Wil eerst even Diavolo feliciteren met Thirza :D geniet ervan!

vergo, fijn om te horen dat jullie in september weer verder mogen, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! :D

Las even snel iets over frambozenbladthee, frambozenbladthee 'kan' je weeen versterken. Het is echter niet voor NA de bevalling, hiervoor moet je Vrouwenmantelthee drinken, dit zorgt ervoor dat je baarmoeder beter samentrekt. Ik heb het namelijk ook moeten drinken (drie koppen per dag) omdat mijn baarmoeder op een gegeven moment een aantal dagen achter elkaar op dezelfde stand bleef staan (4 cm). Na het drinken krijg je dus kleine krampjes en verlies je ook beter en sneller je stolseltjes. waardoor je herstel sneller en goed verloopt want het is belangrijk dat je al je stolseltjes verliest voor eventuele infectie.

Hier gisteren en vandaag lekker thuisgebleven met Nilo, zijn verkoudheid is al een stuk minder en dat merk je gelijk aan de voedingen die niet meer zolang duren.

Had eigenlijk gehoopt op meer babynieuws, maar helaas :(
    Het word donker hier, denk dat het zo gaat onweren..dus babytjes, het is lekker koel weer! Laat jullie papa en mama niet langer in spanning! :D

20. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Hello Dames....
    Heb ffies terug gelezen,
    @MissSill: Hoop dat het nu beter gaat en dat jullie weer thuis zijn....
    @Alle Dames die met mij nog lopen: Dat het maar snel van start mag gaan en jullie de kleine lekker kunnen vast houden en knuffelen...

Gefeliciteerd... veel geluk toegewenst

Werkt hier echt niet :( :( en echt gemakkelijk gaat het ook niet..

Volgens mijn Vk is de kleine dan aan het draaien waardoor ze iets in de verknelling drukt

Zo ben ik weer ff, nee ook hier geen baby-nieuws, maar ben er bijna 100% zeker van dat dat morgen wel gebeurt :p :p :oops: :oops: 8) 8)
    Ben best zenuwachtig, omdat ondanks dat ik wel eerder ben ingeleid, het nu wel voor het eerst is dat het door mijn water te breken gebeurt :( :( :( Klinkt zo eng.....

Verder vandaag nog ff met de kids naar Familiepark Plaswijck geweest hier in Rotterdam, om de dag maar door te komen..... Maar ben wel echt afgepeigerd nu, dus zo maar lekker douchen en dan is plat gaan.....

Share This Page