Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Yep is ook van fisher price. Van de rainforrest-serie.

xxx

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Nance, heel veel sterkte morgen. Het gaat vast wel lukken!

Liefs,
    Lientje

3. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He meiden,

Heb nog niet teruggelezen.. Doe ik morgenvroeg even..

Wilde even melden dat hier nog altijd rustig is al krijg ik wel steeds meer last van onderin de buik..
    Net lekker even uiteten geweest! En nu heerlijk onderuit op e bank!

Meiden een rustige avond!
    En ik zie jullie morgen vroeg!

Liefs

Nance succes morgen meid!

4. Pfff... Was ik ook weer ff.. Nadat mn mannetje en ik vanavond ff lekker bedgym hadden gedaan zijn we uit eten geweest.. Heerlijk..
    Maar nu heb ik sinds kwart over 7 ong. harde buiken en soms moet ik ze echt wegpuffen zeg maar. En dan zijn ze ook erg pijnlijk... Het houdt nog steeds aan...
    Ben benieuwd... Vooral na het erge gerommel van vandaag...
    Ik houd jullie op de hoogte..

Liefs Wendie

5. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Heeft de bedgym bij jou misschien wel gewerkt :) :) :) Nou hopen dat het aanhoudt en doorzet :D:D:D:D:D:D

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Spannend Wendie, ben ook heel benieuwd!

7. Ja, ik ben zelf ook zeer benieuwd...
    Ik ga eens ff lekker douchen..
    Daarna ws lekker op bed tv kijken...

Liefs Wendie

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola ladieS!

Nog steeds geen babynieuws?!
    Knuffelkonijn...klinkt toch als dat er wat gaat gebeuren!

Nance veel succes morgen!

Verder rommelt het wel bij de ladies maar er gebeurt weinig! Babies waar blijven jullie!

Niesje! Mijn mannetje gaat deze week ook werken en is dan vanaf volgende week 2 wkn vrij. Maar hij ziet er nu al tegen op om morgen te beginnen hihihi.

Morgen voor het laatst de Kraamzuster :( tis zo'n leuke meid!
    Tja ik kan ervoor kiezen om dinsdag door te laten gaan maar dan krijg ik een ander dus zie daar niet zoveel meerwaarde in. Dus die wordt afgezegd...dus Dinsdag is de vuurdoop hihihi.
    Vandaag vreslijk verwend (tenminste Tygo) door de vrienden van Hugh! en mijn schoonouders helemaal top!

Oja, vandaag is geconstateerd dat mijn vader toch een hartinfarct gehad heeft gisteravond! Hij wordt morgen of dinsdag eraan geholpen :(
    Hij is er erg cool onder al zeg ik het zelf, hij maakt zich meer zorgen om mij en Tygo dan aan zichzelf. Ik hoop dat ik dinsdag ff bij hem kan buurten...tja want dan mogen we officieel naar buiten maar goed dat wordt dus een auto ritje. Gezien het ook in de buurt is van kantoor van Hugh ga ik daar ook ff buurten als verrassing hihi beschuit met muisjes brengen hihihi.

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Diavolo gefeliciteerd met jullie dochter Thirza!

10. He Silla wat naar :( Hoop dat je vader snel opknapt. Maar zo te horen zijn ze er snel bij? Heel veel sterkte en probeer ook een beetje aan jezelf te denken he? je hebt een zware bevalling achter de rug.

Wendie klinkt spannend :) hopelijk hebben we snel babynieuws. Moet mijn man ook maar is porren voor gym denk ik hahahaha :)

Nance heel veel succes morgen.
    Hoe ben je de vorige keer ingeleid dan? Was de baarmoedermond toen niet verstreken?
    En de andere dames die zijn ingeleid? Hoe was dat? wat hebben ze gedaan? En hoe zat het met de pijn? Hoe lang ben je bezig geweest?
    sorry voor de vele vragen :oops: maar probeer een beetje een beeld te krijgen en van het ziekenhuis hoor ik alleen maar hoe pijnlijk het is, en dat het meestal uitloopt op een kunstverlossing uitloopt of een keizersnee.
    Dat je heel lang bezig bent etc...

Ben trouwens ook 40 weken vandaag, dus Athina en Liesje wanneer gaan wij bevallen? :)

11. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    oooowwwwwwww Mijn God! Geloof dat ik 06-07-08 tot 3de mooiste dagvan mijn leven ga beschouwen!

Nog ff aan kijken maar heb zwaar het idee dat mijn water is gebroken hier Blaastest... tja hij werkt:) en verder loopt het zachtjes mijn onderkantje uit, maar VK gebeld en die zegt kijk het ff aan, als het meer wordt of er weeén bij komen bel me gelijk....

Dus dames... wie weet!

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Chris,

40 wkn alweer...rommelt het al?

Jah ze waren er gelukkig op tijd bij mijn vader. Ik probeer me idd niet al te veel zorgen te maken, maar ja die rothormonen gieren door mijn lijf hihi

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    :confused:
    Spannend!
    Ik ga voor je duimen meis!
    Ik hoop dat alles soepeltjes en snel verloopt!
    Hou ons op de hoogte...HEB JE EEN BUDDY?

14. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Diavolo gefeliciteerd met Thirza. (ik heb goede herinneringen aan die naam, mijn VK heet zo)

Mrietje: wow alweer in je eigen kleren. Heerlijk zeg. Hier is meer dan de helft van de zw.kilo's ook verdwenen, maar mijn buik is toch echt nog te veel voor mijn broeken.

ik heb nog een paar striae streepjes opgelopen tijdens het persen. Ik was zo mooi streeploos....maar nu dus niet meer.

Athina: hier ook al weken een warmteprobleem hoor. Dekbed ligt al weken in de kast, maar sinds 2 nachten halfweg de nacht weer op mijn bed. Ik zweet zo dat ik dan afkoel en het koud krijg. En als ik dan wakker moet worde om te voeden val ik daarna dus niet weer in slaap...

Heidi: bij Nick was ik na een maand of 3 weer op mijn oude gewicht met een keizersnede.

Bloem: hier ook een regeldagje met Chris. Die komt nu echt op de gekste tijden, soms al na een uur, dan ineens 4 uur ertussen. Vannacht om de 2,5 uur. au...3 uur was al kort, maar dit...

Silla: fijn dat je vader stabiel is. Hoop dat alles goed gaat met catheteriseren.
    en Tygo wordt vanzelf meer wakker hoor, de komende maanden.

Kwebbels: de laatste loodjes zijn zwaar....pff.. hoop dat het vandaag toch nog gezellig is geweest met je vriendin.

Wow Mrietje dat klinkt geweldig al die spullen. Gek dat mensen dat niet gebruiken dan, of hij moet wel heeeel veeeeel hebben.

pff Christie: lekker dat gepor in je! en wat naar dat de afstemming in het ziekenhuis zo knudde is. Hopelijk komt er voor dinsdag zelf nog wat op gang!

Lientje / Athina: gefeliciteerd met de 40 weken mijlpaal. en nu bevallen!

Essie: volgens mij heb jij vandaag een rustig dagje gehad? na zo'n expeditie gisteren lijkt me dat niet onnodig...

Ingrid: weer flink aa het shoppen geweest lees ik!

heidi: nog 3 dagen je geduld bedwingen en dan mag je dus 10 dagen cadeautjes openen!

pff Penny: jij blijft maar bezig he! neem ook je rust anders is de bevalling straks echt te veel van het goede.

BD eet smakelijk!

Veraatje 6-7-8 is al een heel eind voorbij....

Niesje: fijn dat Roan het zo goed doet. en hier gaat Nick deze week ook weer gewoon naar de gastouder...maar Frank is nog wel een weekje thuis.

Nance: go go morgen!

Knuffelkonijn: 7-7 is ook een mooie datum...

Gisterenavond hebben mijn ouders Nick opgehaald, zodat wij vanochtend wat langer konden blijven liggen. Effe bijtanken zeg maar, ondanks de nachtvoedingen. Zij zouden vandaag lekker gaan fietsen met Nick, daar hadden ze zin in. Dus wij hebben tot een uur of 11 op bed gelegen en daarna opgestaan. Toen zijn we aan het klussen gegaan. Als weken ligt het nieuwe speeltoestel voor Nick en Chris in de garage. DAt hebben we dus vandaag in elkaar gezet met zijn tweeen, onderbroken door wat voedingen. Chris heeft lekker liggen slapen in zijn bed of in de box en we hadden de babyfoon mee naar buiten genomen. Ik heb zo genoten van Nick's gezichtje toen hij door de achterdeur kwam kijken en hij de glijbaan zag! Hij begon echt te glunderen en was vervolgens niet meer weg te slaan bij het huisje, maar het schommeldeel moest er nog aan....Nick kan dus van de zomer lekker aan het spelen, heerlijk. en chris...die wacht nog maar een jaartje.

15. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    \

soepeltjes wel maar moet nu eerst op mijn mannetje wachten aangezien die min drie kwartier van Rotterdam verwijderd is :( :( dus snel.... tjah aan de ene kant wel heeeeeeeel graag maar hoop dat hij op tijd terug is :( :cry:

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dat komt vast goed meis...mijn mannetje was ook niet dicht bij huis, moest nog onwijs veel overdragen en redde het ook op tijd!
    Komt vast goed....
    Maarre heb je al wat weeën?

17. Meid hou op, word er helemaal gek van (lees mijn zh avontuur op pag 2203 maar is :) )
    Ben er nu vrij nuchter weer onder maar gister kookte mijn bloed.
    Zit in het zelfde schuitje als jij zat. Het rommelt nu door.
    Ben vanmiddag met Miq de stad in geweest, heb een eind gelopen. Kreeg zelfs complimenten van mensen dat ik dat nog durfde nu :D
    We hebben een nieuwe tv gekocht voor in de slaapkamer, vonden dat we wel wat moois verdiend hadden :)

Mijn vader heeft 16 jaar geleden een hartinfarct gehad, je schrikt je kapot. Gelukkig herkende hij de signalen en heeft hij op tijd de bedrijfsarts gewaarschuwd en heeft het infarct in de ambulance gehad.
    Weet je het eerste wat hij tegen mijn moeder en mij zei was: "Ik steek nooit meer een sigaret op en ik doe geen ploegendiensten meer!"
    Heeft het beide ook nooit meer gedaan :) en het is allemaal helemaal goed gekomen met hem. Dat gebeurd met je vader ook let maar op.

Nance spannend :) zet hem op he?

Duikster had het nog niet gezegd, maar een mooi mannetje hoor :)
    Hoe gaat het met Nick nu? helemaal gewend aan zijn broertje?

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Silla, jeetje wat rottig voor je vader en voor jullie ook schrikken natuurlijk. Gelukkig waren ze er toch redelijk op tijd bij.
    Zou mooi zijn als je dinsdag met je wondertje eventjes langs kon gaan.

Christiea, toen ik werd ingeleid had ik nog geen enkel teken van vooruitgang zal ik maar zeggen. Ze hebben toen 2 keer gel gedaan met minimaal effect van 2cm ontsluiting na een dag. Overigens geen pijn, eigenlijk voelde ik er helemaal niks van. De volgende dag (ik moest dus blijven) hebben ze weer gel gedaan en toen rond middag 3 cm. Toen hebben ze de vliezen kunnen breken. Ook dit zonder pijn en met relatief weinig effect. Rond een uur of twee kreeg ik infuus en toen ging het als een speer. Heftige weeen, maar Chris was er om even over 5 uur. Dat was dus goed te overzien. De grootste beproeving was bij mij toen: WACHTEN. En heel veel door de CTG aan het bed gekluisterd zijn zodat je echt niet meer weet wat je moet gaan doen. Maar er zijn ergere dingen.

Nance, wat goed man! Hopelijk haal je het nog vandaag en anders 7-7-8 is ook best mooi hoor! Succes.

Duikster, klinkt als een heerlijk dagje voor jullie. Beetje rust, maar toch ook goed bezig geweest!

Hier sinds een half uur een hele strakke buik. Misschien het effect van de gym van vanmiddag?

Liefs,
    Lientje

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lientje wie weet hihi.
    Bij ons heeft het 24 uur na de gym geduurt voordat mijn water brak hihihi.

Jah toch spannend mijn moeder is ook al zwaar hartpatiënt, haar is voor 70% afgestorven en heeft een inwendige pacemaker en defribilator. Dus als papa nu ook nog es zulke kwalen heeft/krijgt gaat dat idd niet in de kouwe kleren zitten.
    Maar goed ik hoop hem dinsdag te kunnen verblijden met een bezoekje met Tygo.

20. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    het is echt mijn water, blijft lopen nu en ben een beetje in paniek, wil lachen en huilen tegelijk nu....... weet niet hoe ik me nu voelen moet......

Deel Deze Pagina