Ik weet precies hoe je je voelt. Ik had precies hetzelfde. Is er niet iemand in de buurt ofzo? Ik stond nog samen met mijn moeder het bed te verschonen hihihi. Oh en moet je niet wat opvangen? Dat moest ik nl. wel. Maar raak niet in paniek meis, is niet nodig want de natuur doet zijn werk! Probeer een beetje afleiding te zoeken dusss blijf lekker online hihihi
Nance heb je het ziekenhuis al gebeld? Lientje dank je voor je antwoord Ben nu ook even aan het googlen geslagen, hier in het ziekenhuis doen ze het met een veter?
Ja mijn mam is er ook en mijn zussie..... Maar goed, mis nu mijn ventjuh best wel ik raak altijd in paniek in dit soort situatie's en hij geeft me mijn rust Maar jah... Komt wel goed.....
ow nance wat spannend! Hopelijk toch nog babynieuws vandaag en anders in ieder geval morgen! Werd ook wel weer tijd hoor Nu hopen dat de andere 40 weken en bijna 40 weken baby's het goede voorbeeld volgen.
Nance: Wat spannend ! Succes Het werd wel tijd voor babynieuws dus zet 'm op ! Silla: Sterkte met je vader ! Hij zal 't vast fijn vinden om Tygo te zien Knuffelkonijn: ook jij, zet 'm op ! Hopen dat er wat gaat gebeuren Ik ga lekker'n filmpje kijken op de bank.. als ik terug kom hopelijk babynieuws... Trouwens niks meer van Miss Sil gehoord.. vanmiddag nog gesmst, hopen maar dat alles goed is !
Christie"zo'n veter werkt op dezelfde manier als gel. Nick vind zijn kleine broer helemaal geweldig. Zodra Chris een geluidje maakt is het ísje' en loopt hij er naar toe. Ook krijgt Chris allemaal aaien en kusjes en af en toe een kneep in zijn neus! Steijn zal het vast ook leuk vinden om zijn broertje te zien... dus....laat hem maar verschijnen. nee.. sterkte met de laatste loodjes al dat voorwerk moet nu toch echt wat gaan doen. Ik ga weer naar Chris...
Nance, wat spannend zeg! Waar is je mannetje dan (of heb ik dat niet gelezen?). Duikster, wat heerlijk zeg dat jullie even lekker konden uitslapen en daarna aan het werk om Nick te verrassen. Ik kan mij voorstellen dat je dan geniet van zijn koppie als hij de verrassing ziet! Tennis is er weer op, dus ik ga weer...
Ola Veraatje! Alles goed? Trek je het nog een beetje? Nou veel tennis kijk plezier. Ik ga een poging doen om te plassen, gezien het MEGA pijnlijk is duurt het wel ff dus ik weet niet of ik nog online kom! Nance MEGA veel sterkte! Enne morgen lees ik BABYNIEUWS!
Tja, het ene moment gaat makkelijker dan het andere moment. Het is in elk geval niet leuk zo lang overtijd te lopen! Lief dat je het vraagt!
Poeh meis, ik kan me goed voorstellen! Sterkte meis, ik duim voor je (en alle andere overtijd lopende ladies) dat je maar snel mag bevallen! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Thanxxxxxxxx Dames.... Nou de pijnlijke rug is er ook weer en mijn mannetje is nu in de buurt van Dordrecht en tot die tijd ga ik lekker onderuit zitten...... Voel wel steeds meer vermoeide spieren hierzo.... Maar kan het niet laten om achter de pc te zitten, zoek afleiding..... Whahahahaha... Geloof dat ik nu begrijp wat Senninha door maakte
Oh zie je mannetje komt optijd! Ik zat ook achter de PC hoor hihihi. Via MSN hield mijn buddy (ML) samen met mij de weeËn bij hihihi
Plasje ging gelukkig redelijk maar tis nog steeds geen pretje.... Ik moet zo iemand wakker maken voor zijn fles geloof ik hihi. Moest hem vanaf vandaag gaan vetmesten omdat ie na eergister maar 2 gram is aangekomen en hij moet eigenlijk alweer op zijn geboortegewicht zitten. Vandaag kwam de vlos langs voor de nazorg... WAT EEN MUTS de kraamzuster en ik moesten erg ons best doen om onze lachen in te houden, toen de VK de deur uit was hebben we ons bescheurd van het lachen wat was dat een type. Als dier zou ik haar als mol(letje) beschrijven, en praat als een vrouwtje theelepel hihihi. Maar goed dat terzijde hihihi
Spannend Nance! Gelukkig dat je mannetje nu bij je is! Silla snap dat het in je koude kleren gaat zitten, het is ook niet niks als je vader een infart krijgt! Gelukkig waren ze er op tijd bij..