Hallo Dames, hier een berichtje van een zeer trotse moeder. Hét verhaal krijgen jullie later aangezien het behoorlijk heftig is....maar wilde wel ff melden dat ik weer thuis ben sinds gisteren! Allereerst bedankt voor alle felicitaties, natuurlijk ook de felicitaties voor de kersverse moeders en vaders die ik ondertussen gemist heb! Verder ben ik op 50 na bijgelezen maar geef nu echt de moed op, ben te moe om nog door te gaan. Alleen Nog ff dit @MONKEYLOVE: ik hoop dat je vanwege de pijn het voeden nog niet in zijn geheel hebt opgegeven...Misschien heb je wat aan de tip die ik kreeg van een vlos in het ziekenhuis: allereerst heb ik gewoon zeer grote tepels dus het valt voor Isabella niet mee om hem te pakken, MAAR hoe minder ze ervan inhaar kwekkie heeft....hoe pijnlijker het zuigen is en er sneller ontstekingen er zijn! Mijn tip is dus: zoveel mogelijk tepel in de mond, desnoods vingertje vd andere hand erbij om de neus vrij te houden. En na ieder voeding de borst die op aan de beurt was insmeren met tepelcreme.(ik heb gewoon die vd Hema!) Let wel op dat je voor de voeding de bewuste borst ff wast met enkel water! Gevoelig blijft het natuurlijk wel, zeker als ze zeer veel honger heeft stofzuiger is er nix bij dan Maar het is voor mij nu wel te doen. En bijvoeden? Hoe minder de borsten gestimuleerd worden hoe minder melk er geproduceerd wordt....
Nance, super spannend meis, ben benieuwd of er straks babynieuws is. Knuffelkonijn, hoe gaat t met jou? Al meer last? Er begint net een engelse detective op hilversum best, mmmm denk dat ik dus nog wel even wakker ben hihi. Mirjam, we wonen op een woonark, en helaas moet die eens per jaar ook "gepoetst" worden Dat gevoel dat je niet weet wat je met jezelf aan moet is echt bagger. Word je zo lamlendig van. Ingrid, die pijn inderin heb ik ook steeds. Scherpe steken onder die naar je onderbuik en lies uitstralen. Denk dat het toch met indalen te maken heeft. Voelt voor mij heel anders dan de bandenpijn.
Ja hoor alles prima, slaapt al een aantal nachtjes lekker door van 11.00 tot 07.00 beter kun je het geloof ik niet hebben toch? Foto's en verhaal komen later...voor de foto's moet ik eerst nog ff uitvinden hoe ik ze van de nieuwe camera op de nieuwe pc krijg.....en ik ben blond dus kan ff duren voor ik dat doorheb
Het enige waar ik me een beetje zorgen overmaak is dat het laatste stukje van de navelstreng nu al bijna door is op 5 dgn en normaal staan daar een dag of 8 voor! Voordat het echt loslaat....
Nu al doorslapen! Bofkont. Moet eerlijk zeggen dat ik van de navelstreng nog helemaal niets afweet, hihi, moet alles nog leren he! Anders morgen even de dokter bellen voor de zekerheid. Hoe reageerd Perine op haar kleine zusje?
MvP, leuk dat je er ook weer bent en dat alles zo goed gaat met de kleine! Heerlijk dat ze nu al zolang doorslaapt, zou ik ook wel willen straks maar ja wie niet. Hier ook nog geen verstand van navelstrengen enzo mag ook alles nog leren. Penny, het leek mij ook al geen bandenpijn meer omdat het inderdaad bij mijn lies en onderkantje is en echt onderin mijn buik, als het mijn buik tenminste nog is zit zeg maar onder het bolle gedeelte dus denk dat het ook geen buik meer is.... Kan nu niet slapen, wilde net naar bed gaan na hier bijgelezen te hebben en had bijna alle lichten al uit toen ineens de tussendeur, deur van de kamer naar de gang, open ging. Heb snel het grote licht aangedaan en de deur weer dicht maar nu hoor ik natuurlijk van alles wat ik normaal niet hoor.... ben echt een schijterd hahaha en roeland ligt al op bed te slapen dus ga hem maar niet wakker maken. Ben nu maar onder het typen door naar schatjes aan het kijken op opvoeden doe je zo. Moet toch wat he
Word trouwens gek van al die mini plasjes die ik sinds een paar uur moet doen, denk de hele tijd dat ik naar de wc moet en dan zit ik daar komen er 3 druppeltjes uit ofzo. Zit echt te denken dan van halloooo waar blijft de rest hier heb ik niet al die moeite voor gedaan. Moet namelijk of de trap oplopen naar boven, wij hebben de slaapkamer beneden, of moet door de keuken heen naar de badkamer maar de oudste en grootste hond (ongeveer 55 kilo) ligt voor/tegen de keukendeur en die tilt nog niet eens zijn kop op als je naar binnen wilt dus die moet je meeschuiven terwijl je de deur open probeert te krijgen en dat allemaal voor 3 druppeltjes
Dat heb ik ook Ingrid en mijn hele blaas lijkt tot de nok toe gevuld, maar NEE een paar druppels and that is it. Blijf altijd een minuut of 5 zitten en dan komt er meestal nog wel wat. MvP fijn dat jullie weer thuis zijn Ik ben al weer sinds kwart voor 4 wakker...word echt standaard nu. Heb maar even kamillethee gemaakt met honing. Steijn is vandaag bij mijn ouders, dus ik heb al tegen Miq gezegd: ik doe helemaal niets vandaag. Behalve laptop mee naar boven en onze nieuwe tv aan
ik ben ook al vanaf 3 uur wakker, kan ik eindelijk slapen zonder veel pijn, begint mijn man te snurken. echt irritant. lig nu ook onder op de bank, als hij straks op staat ga ik lekker weer naar bed toe.
daantje geef je man een flinke por, dat werkt bij die van mij meestal ook Veraatje jij ook al vroeg uit de veren? Hoe is het nu?
ja dat kan ik blijven doen, maar dan werkt niet, dan ben ik de hele nacht aan porren. heb hem al gevraagd voor op de bank te gaan liggen, zegt ie ja is goed valt ie gewoon weer in slaap, ja dan ga ik maar, ik hoef toch niet te werken vandaag . hij zal zo wel opstaan, en dan ga ik weer lekker terug naar bed en dan slaap ik tot de middag .
Ja wel kan niet lang meer duren. Ook zo'n heerlijke dooddoener: er is er nog nooit 1 blijven zitten! Ik word persoonlijk altijd een beetje jeukerig van deze opmerking
Ik heb ook zo'n snurker hier en normaal als ik aan het werk moet, werd ik daar ook helemaal gek van. Nu laat ik hem lekker snurken, over een half uurtje gaat zijn wekker en dan ga ik nog wel even slapen!
Echt wel en ik heb hem al een paar keer gehoord de afgelopen week! Maar goed, aankomende donderdag gaan mijn ouders op vakantie, vrijdag mijn vriendinnetje en volgende week mijn schoonouders. Ik had altijd gedacht dat ik ver ervoor zou bevallen
Gaan je ouders ver weg? Of kunnen ze zo weer terug komen mocht het nodig zijn? Die van mij zijn in juni al geweest en zaten in Belgie, dus niet al te ver gelukkig. Je schoonouders zijn er dan wel, maar persoonlijk heb ik toch liever mijn eigen moeder. Hoop dat het strippen helpt van de week bij je, of dat het in ieder geval de boel wat op gang gaat helpen.
Nee, mijn ouders gaan gelukkig niet ver weg. Die hebben de hele vakantie aangepast aan de geboorte van hun eerste kleinkind (minder ver weg en niet zo lang). Ik heb ook liever mijn moeder in de buurt dan mijn schoonmoeder! Ik hoop ook dat het strippen helpt, als ze überhaupt kunnen strippen.. want dat is natuurlijk ook nog de vraag!