Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik hoop het ook en ga hard voor je duimen van de week, want die kleine van jou moet er maar is uit.
    en deze week wordt het niet te warm, dus een mooie week om te bevallen! (voor donderdag ;) )

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Als jij dan ook meedoet deze week! :D Voor jou wordt het ook tijd! :D
    Ik ga nu voor dinsdag trouwens! 8-7-8 :D

3. Oh dat is ook een mooie dag :) doe ik mee.
    Ja ik wil ook deze week, morgen maar even afwachten. Hoop nog steeds dat mijn vliezen breken voor de tijd of daar in de wachtkamer kan ik direct door naar de verloskamers.

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat kan ik mij goed voorstellen! Nou, ik duim ook heel hard voor jou!

5. :) thnx

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ik ga nog even proberen wat te slapen. Tot later!
    Ik hoop dat jij ook nog even lekker kunt rusten!

7. Ja ik ga ook zo even terug naar boven,
    Slaap lekker nog :)

8. Slaap lekker jullie beide..

Goedemorgen allemaal..

Helaas heeft het hier nog niet doorgezet. Wel veel pijnlijke harde buiken gehad vannacht, en nu nog wel iets last, maar niet meer zo erg als gisteravond.. Mja, we zien wel weer...
    Mannetje is nu naar het werk, dus ik ga weer ff lekker proberen te slapen.

Nance, zet hem op! Zorg jij wel voor babynieuws vandaag?

9. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Jullie zijn er vroeg bij allemaal zeg :) Ik heb heel onrustig geslapen en mijn man ook. Die is al sinds gister onrustig en hij weet niet waar hij het zoeken moet. Dat word wat als de bevalling begint :) Werd vanochtend wel wakker van de kramp maar nu niks meer. Mijn man is naar zijn werk en ik had zo n verschrikkelijke last van mijn keel (nog steeds, ik word er echt niet goed van) dus zit maar even een kopje thee met honing te drinken..Probeer zo nog wat te slapen.Vandaag komt mijn schoonmoeder langs maar dat is pas vanmiddag.

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Nou de rest ligt volgens mij weer te slapen. Ik ga ook nog even proberen te slapen! Tot later...

11. pfhhh ben moe, echt verrot geslapen zeg!
    wel leuk weekend gehad. gisteren met hubbie een fluisterbootje gehuurd en lekker gevaren!
    leuk voor een keertje!

zijn er nog beebs geboren sinds vrijdagavond?
    hele weekend pc uitgehad. :oops:

oh ja kast zit in elkaar, hebben we nog gezeur dat ze bij een plank het verkeerde beslag om op te hanngen hebben gelevers, maar ga echt niet weer terug naar die winkel, wordt er knettergek van, koop wel andere schroeffies bij bouwmarkt hoor...

liefs rensie

12. oh ja, ik ben nu 37 weken!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

vandaag 39w en het blijft een beetje doorrommelen. harde buiken en steken onderin de buik en in mijn onderkant wat uitstraalt naar mijn billen en bovenbenen, maar verder wil er nog niks doorzetten jammer genoeg.

14. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Rensie, gefeliciteerd met je 37 weken!
    Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, er zijn nog geen beebs geboren, maar vandaag verwachten we er eentje van Nance!

Liesje, gefeliciteerd met je 39 weken!

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Veraatje, het wordt voor jou nou zo onderhand ook wel tijd he

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemorgen,

Liesje, gefeliciteerd met de 39 weken!

Rensie, gefeliciteerd met de 37 weken! Leuk he die zaken die zulke dingen moeten leveren. Wij krijgen donderdag ons nieuwe bed met kast e.d. gelukkig zetten ze het ook allemaal in elkaar dus als er dan iets niet klopt zijn ze erzelf bij.

Veraatje, hoop echt dat die kleine van jou er even snel uit gaat komen. Het heeft nu wel lang genoeg geduurt!

Cristiea, ik hoop ook voor jou dat de kleine er deze week uitkomt!

Knuffelkonijn, hopelijk gaat het vandaag dan wel echt doorzetten!

Kwebbels, hoop dat de thee met honing helpt tegen je zere keel. Lijkt me zo vervelend nu, is het normaal al maar nu helemaal lijkt me.

Hier ook een slechte nacht gehad, net roeland naar zijn werk gebracht en mochten een pitstop maken onderweg want er moest bij mij even iets uit :( Ga nu weer verder naar de vk, eens kijken of die nieuws heeft, beeb is hier trouwens verdacht rustig sinds gisteren.... :( Vind ik maar niks. Als ik terug ben denk ik dat ik nog even wat ga slapen want zou vanmiddag naar een vriendin gaan maar moet nog even kijken hoe het loopt met dingen binnen houden anders is het voor haar ook niet zo leuk als ik de hele middag boven de wc hang daar.

Nou dames tot straks! ! ! !

17. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, dat blijf ik ook maar tegen ons kindje zeggen....

Ingrid, ik hoop dat je nog even kunt slapen en dat je je wat beter gaat voelen!

Kwebbels, heb jij de hele dag last van keelpijn? Want ik heb de laatste dagen ook last van keelpijn, maar dan alleen 's avonds! Heel vaag.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zeg het ook al een week en ik ben nog niet eens over de 40w heen

van mij mag het deze week wel geboren worden hoor

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

bij Mayron is ook zijn naveltje er al af. Eergister eraf gevallen en dat was prima. Ziet er ook heel netjes uit dus denk niet dat het veel kwaad kan MvP.

Ingrid, die miniplasjes had ik ook de hele tijd.... OP DE DAG VAN DE BEVALLING! :p

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou, vandaag babynieuws! Heeft weer even geduurd, maar als er 1 schaap over de dam is... etc. etc. etc.
    Gister Mayron zijn laatste fles om half 12 gegeven en vanmorgen om 6 uur heb ik hem zelf wakker gemaakt, kon me niet meer inhouden... Flesjhe gegeven en nog lekker 1,5 uur geslapen met de kleine man bij me.. Ow ik ben zo verschrikkelijk verliefd op die kleine...
    Yaron zei gister dat ie het heel leuk vond om vader te zijn en dat ie niet had verwacht dat het zo zou voelen.
    We hadden zelfs een beetje mot. Hij vind me gierig met Mayron :) Valt wel mee hoor ;) Hij wilt zelf gewoon de hele dag lekker met m liggen...

Deel Deze Pagina