Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik zou graag voor het babynieuws zorgen vandaag maar het ziet er nog niet naar uit helaas

2. nou die is flink omgeslagen dan zeg!

3. ik krijg vanmiddag alle info bij vk over wat te doen, wanneer te bellen etc. hubbie gaat mee! :D
    en daarna meld ik gewoon even aan uk dat we het nu weten, dus dat ie mag komen! ;)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hebben wij ook gedaan alleen de beeb wil nog niet luisteren :(

5. hmmm bij 20 weken echo luisterde uk perfect, draaien op commando enzo.... en is nu alweer 17 weekkies ouder, dus moet toch nog beter luisteren! :D
    liefs rensie

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

:confused: Jah :( Onwijs he?

7. in ieder geval een verbetering! beter zo, dan andersom! :D

8. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    MvP, fijn dat alles zo goed gaat met Isabella en prettig dat jullie weer gezellig met z'n allen thuis zijn...

ML, wat pas jij al weer snel in je kleding zeg! Vraag me af of ik er uberhaupt weer in pas.. Hier namelijk in ieder geval al 16 kilo aangekomen, als het niet stiekem ietsje meer is....

Rensie, gefeliciteerd met je 37 weken...

Liesje, gefeliciteerd met je 39 weken...

Nance, kom op meid! We wachten vol spanning op je kleintje....

Voor alle dames waar het nog steeds of op het moment rommeld: Laat de baby's maar komen.....

Voor de dames die vandaag weer voor de APK mogen (waaronder ikzelf), succes maar weer....

Voor de dames die slecht hebben geslapen, een hele dikke knuffel....

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    toen wilde de beeb ook al niet luisteren...zal nu niet anders zijn

10. tsja, kind van een juf he! luisteren zit er vroeg in :D
    (zegt ze nu, over 4 wken, zal ik anders piepen ;))

11. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Hallo allemaal,

Zo ML die is zeker omgeslagen zeg! Wel heel fijn dat het nu zo goed gaat... Zijn jullie nu ook weer samen of zien je wel wat de toekomst brengt?

Nancy succes, hopelijk vandaag babynieuws vanaf jouw kant!

Vervelend dat er al een stel overtijd lopen. De start was zo goed, maar helaas hebben de beebs even pauze ingelast geloof ik!

Hier rommelt het ook wel, maar niks dat doorzet ofzo. Van mij mag het ook wel komen, ben nu zo nieuwsgierig en het zat :oops: Maar ja helaas de wet van de natuur... Mijn vriend wijst me ook elke keer op het feit dat het nog ruim 3 weken kan duren, ja heel fijn daar ben ik me bewust van, maar wil ik niet aan denken ;)

MvP fijn dat jullie weer thuis zijn, wat heerlijk zeg dat die kleine nu al zo doorslaapt!

12. Veraatje je was er weer vroeg bij :) Toch nog even wat geslapen? Ik wel tot mijn zoontje kwam met de mededeling dat zijn ballon kapot is! Mama ballon kapot, is weg. en dat 10x :)
    Nou ja hij krijgt van mijn vader zo wel een nieuwe.

Ik heb trouwens ook al een paar dagen keelpijn, word er gek van. En ik word alweer verkouden. Ga straks even stomen denk ik met kamille, dat werkt meestal wel goed.

ML fijn dat Yaron zo betrokken is, maar pas je wel een beetje op? Voor Mayron is het fijn dat zijn vader zo betrokken is maar die man heeft je de afgelopen maanden een hoop hartzeer gedaan.
    Hoe is het nu met Leroy en Michelle? Niet meer weg te slaan bij hun broertje zeker :)
    Je hebt echt 2 geweldige kids weet je dat, wilde ik laatst al een keer zeggen tegen je, maar wat die 2 doen en over hebben voor hun moeder echt geweldig. Hoop dat mijn jongens net zo worden :) wees trots op ze.

Liesje gefeliciteerd met je 39 weken :) en Rensie jij met de je 37 weken.

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik hoop toch echt dat ze deze week geboren wordt hoor

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Goedemorgen!

Petra, fijn even van je te horen en wat heerlijk dat Isabella zo lekker kan slapen. Ben benieuwd naar je verhaal en de foto's.

Ingrid, Ik moest wel een beetje lachen om je verhaal over de hond meeschuiven... Lekker eigenwijs beest zeg!

Christiea, groot gelijk, lekker niks doen vandaag en genieten van de nieuwe TV klinkt als een plan.

Vera, nog steeds rustig hoor ik, bah bah. Je gaat morgen bevallen, dat is net mooi voor de vakantie van je ouders. Jij bent echt aan de beurt hoor.

Kwebbels, mijn man wordt ook met de dag iets nerveuzer. Hij is nog al een cool type, maar ik merk aan hem dat hij het echt spannend gaat vinden nu. Morgen komt hij thuis werken, gezellig.

Rensie, gefeliciteerd met je 37 weken! Nu mag het komen! Wat is trouwens een fluisterbootje? Of is dat een stomme vraag?

Liesje, jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal.

ML, fijn dat hij zich echt een papa voelt! Vooral voor Mayron. Wat er verder van komt, dat zie je vanzelf, maar dit is al mooi meegenomen!

Nance, hoe is het met je?

Hier is alles weer rustig, ik word er niet goed van. Gisteravond beginnende weeen, maar voor het eerst weer goed doorgeslapen en maar 2 keer wezen plassen. Begint een beetje op ML te lijken...
    Nouja, straks naar de VK.

Liefs,
    Lientje

15. Goedemorgen allemaal..

Loop ik net de babykamer binnen, zie ik dat Christian een knuffeltje in het bedje heeft gelegd.
    Zo van: geen baby? Dan maar een knuffeltje, ligt er in ieder geval iets in... Lief hoor...

Hier nog steeds wel iets gerommel, maar verder niks. Misschien dat ik vandaag toch ff bel. De laatste tijd slaap ik pas rond 2 a 3 uur van het gerommel en dat begint beetje op te breken.. En het zet maar niet door... Helaas...
    Afwachten maar weer...

ML, mooi dat Yaron zo betrokken is, maar net als christiea zegt: pas er wel mee op. laat je niet weer zo'n pijn doen he?

Veraatje, vervelend dat je beebje nog niet luistert. Hierbij nogmaals:

Baby veraatje: kom eruit! Papa en mama willen je zo graag zien en opa en oma gaan gauw op vakantie, dus voor die tijd moet je wel komen hoor!

Liefs Wendie

16. geen domme vraag hoor! een fluisterbootje is een motorbootje die heel rustig vaart en nauwelijks geluid maakt... elektrisch ook geloof ik
    was wel leuk!

17. kk, lief dat knuffeltje!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben ik weer!

ML, fijn dat Yaron zich papa voelt. Zo zie je maar weer wat zo'n klein ding kan doen zowel voor dat het er is als na die tijd.
    Als die kleine mini plasjes een voorteken voor de bevalling zijn dan vind ik het goed, als het dan donderdag gebeurt tenminste dan zit ik op mijn 37 weken. Weet alleen niet of ik er zo blij mee ben dat ik dan tot donderdag voor mijn gevoel voor niks naar de wc loop ;)

Christiea, hoop dat je wel lang genoeg geslapen hebt net of dat je nu weer aan het slapen bent.

Veraatje, voor jou hoop ik hetzelfde of je moet nu aan het bevallen zijn natuurlijk. Dat hoop ik eigenlijk nog meer!

Lientje, het beest is super eigenwijs. Doet ook altijd wat hij zelf wil en heel af en toe wat ik wil maar nooit wat mijn vriend wil :) :) :) Hoop wel dat het bij jou ook door gaat zetten, maar wel lekker dat je goed hebt doorgeslapen. Is ook heel belangrijk, misschien begint het vandaag dan wel. Helemaal uitgerust en al ;)

Rensie, helpt het ook als je schoonzus juf is en die de baby streng toespreekt? Anders proberen we dat namelijk als het me te lang duurt :)

Alles was helemaal goed bij de vk, de beeb lag ingedaald en was klaar om te komen. Nu nog wachten tot het zin heeft om te komen :( Was wel grappig trouwens, de vk die ik vandaag had is zelf ook zwanger. Heb haar 2x in het begin van mijn zwangerschap gezien en toen was er nog niks en nu had ze gewoon een leuk buikje enzo. Kreeg ook nog een compliment van haar op mijn buik, ze vond het mooi! Ik natuurlijk helemaal blij want ze ziet er weet ik het hoeveel per dag voorbij komen dus was extra trots toen ik er weg ging :D Ook heb ik het verhaal te horen gekregen wanneer we moeten bellen en ga zo maar door. dus hoop dat de beeb heeft opgelet dan weet het nu dat wij weten wat we moeten doen en wanneer dus dan kan het vanaf volgende week gewoon komen.

Moest trouwens zowel op de heenweg als op de terugweg een pitstop inlassen, dacht toch echt dat ik maar 1 broodje had gegeten vanochtend en net tijdens het typen was het ook weer zover. Nou ja, ga zo maar even een hond uitlaten en dan plat op de bank. Denk niet dat het vandaag nog wat word om op visite te gaan :(

19. Ingrid vervelend dat je je zo beroerd voelt.

Ik ga zo weer naar bed trouwens. Neem koffie mee en een broodje en installeer me daar vandaag.
    Laptop mee kan ik nog mail en forum en zo lezen :)

Wendie wat lief van dat knuffeltje :) Nog ff en dan je echte kleintje erin.

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Fijn dat alles goed was bij de VK ingrid, nog een paar daagjes en dan ben je ook bij de 37 weken.
    Enne... je hebt gelijk hoor, goed uitgerust zijn is beter dan brak. Zowel om de dag door te komen als voor een eventuele bevalling.

Liefs,
    Lientje

Deel Deze Pagina