Misschien nog alcohol voor het naveltje? En ik heb ook nog vitamine K gehaald ter aanvulling van de BV.
Niesje, wat lekker zeg! Een dagje samen met Roan! Geniet er van! Ik heb trouwens een rijverbod gekregen Ik mag van mijn man en mijn moeder en van mijn schoonmoeder niet meer rijden, dat is niet verantwoord! Ik vind het zelf eigenlijk nogal overdreven.
goedemorgen dames! Ik ben weer helemaal bij! Nance zet m op he vandaag! ML, hij is zo te lezen echt omgeslagen! Meid doe waar jij je goed bij voelt! Meiden, voor de APK, Succes! Rommelende meiden succes! Meiden met de 40/ 40+ knuf voor jullie! Silla, strekte met je vader! Valt ook allemaal niet mee! Diavlo gefeliciteerd met de kleine Thirza! tja en verder ben ik het alweer kwijt.. Sorry dames! Hier gaat het goed! Nog steeds last van de rug, maar denk niet meer dat voorweeen zijn maar gewoon pijn.. De kleine zit hier ook nog veel te lekker! En de meiden die al verder zijn als mij en zelfs overtijd lopen geef ik bij deze (zover het kan) voorrang! Dus beebs kom maar snel! Meiden rustig aan he! Liefs
goeiemorgen! nog niets van nance gehoort als ik het goed gelezen heb? spannend hoor! Wel leuk hoor, eindelijk weer een kleintje, het is al zo veel dagen weer rustig qua babynieuws! @tuttifrutti: Voor jou is het nu ook niet zo lang meer! En aan gezien mirre en ik nu nét over de datum heen zijn, kan het nog wel eens gezellig worden in het ziekenhuis hihi. Ze hebben hier 3 verloskamers he . Tenzij 1 van jullie thuis gaat bevallen trouwens, daar heb ik even geen erg in. over de verzorgingsspulletjes: Ik heb waarschijnlijk te veel zowel van zwitsal (gekregen) wat dingetjes, als van natusan, maar alles wat ik van natusan te veel blijk te hebben straks, maak ik zelf wel op . Ik vind die bedtime spulletjes zo lekker! En dan nog een paar proefflesjes uit de dozen... Buiten de shampoo's, bodylotion en huidolie, heb ik ook nog een pot sudocreme en een pot vaseline, ik had ergens eens gelezen dat dat ook handig was ergens voor. En ach, dat is ook weer spul dat niet verkeerd is om in huis te hebben. Verder is m'n man vandaag weer naar z'n werk gegaan met de boodschap; ach ik kom toch vroeg thuis vandaag, want vandaag komt die kleine... nou laten we het hopen, maar voorlopig is het verdacht stil. Gisteren en eergisteren wel een paar erg heftige harde buiken, maar verder niets. Overigens krijg ik momenteel van het minste dingetje of botsinkje tegen m'n buik een flinke harde buik, terwijl ik tot 35 weken niet eens wist wat harde buiken waren! Maarja, dat zijn dus nog geen weeen . Morgen maar weer naar de vlos en ondertussen verder toeleven naar volgende week dinsdag...
alcohol zat in het pakket! en heb zwangerschapsvitamines die je ook daarna bij bv kunt blijven gebruiken, dus hou die denk ik aan...
hier ook nog geen echte harde buiken to week 35 grappig, nu echt om alles ongeveer! vaseline heb ik idd ook al in huis, moest voor thermometer toch ook?
Hier roept m'n moeder vanaf 37 weken ook al van; zou je dat nog wel doen? Maar ik moet bekennen dat ik vanaf 39 weken telkens zo moe ben in m'n armen en benen, dat ik ook weinig zin heb om te auto-rijden. Zowiezo niet veel zin om weg te gaan. Dus behalve naar de vlos rij ik zelf amper meer. En morgen moeten we om half 6, dus dan kan m'n man mee... maarja, als je je gewoon goed voelt en het gaat goed? Ik bleef ook tegen m'n moeder zeggen; het maakt niet uit hoor, ik voel zelf wel of het gaat of niet.. en zolang ik me goed voel kan ik blijven rijden. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze bezorgd zijn. Maarja, wel onhandig.
Das waar, alcohol zit in het pakket. De vitamines zijn voor de baby, maar misschien is het wel voldoende als je ze zelf neemt hoor. Ik had het een tijdje terug voorbij zien komen hier dat je die nodig hebt na een paar dagen. Dus je kunt ze ook altijd later nog (laten) halen.
vit K, geeft je toch aan de baby? En toch ook pas na een week ofzo? Of heb ik het allemaal weer verkeerd begrepen
Nou Vera, dat zou ik lekker zelf bepalen hoor. Wel lief dat ze zo bezorgd zijn, maar als je een klein stukje naar de winkel gaat ofzo, dat moet toch kunnen? Ik moet trouwens wel, want we hebben hier geen winkel op loopafstand.
Ik rij eigenlijk ook bijna niet op het moment. Mijn buik zit gewoon in de weg. En vanwege de slaappillen die ik om de dag neem vind ik het niet verantwoord. Miq gaat eigenlijk altijd mee naar de gyn en de winkel is een paar minuten hier vandaan. (al mag ik bijna geen boodschap meer tillen van Miq )
ja klopt, ook alleen geloof ik als je borstvoeding gaat geven, in de flesvoeding zit het al in verwerkt als ik het goed heb.... en je hoefde het niet perse al in huis te hebben omdat je het niet onmiddellijk gebruikt. Hoewel het hier ook al in de kast staat. Net als vit. D , maar of je dat nu nodig hebt weet ik inmiddels niet eens meer zeker..
Ow jah, vaseline dat had ik niet. De kraam heeft een potje voor me meegenomen... Beter ivm de thermometer... Glijd tog wat makkelijker
Eigenlijk heb je helemaal niet zo veel nodig voor een pasgeboren babietje. Sudocreme is wel een wondermiddel bij rode billen, billendoekjes zijn ook heel handig en misschien wat badolie voor een droog huidje. Maar shampoo hoeft echt niet voor zo'n net geboren kindje. Bovendien zijn al die geparfumeerde producten helemaal niet zo goed, maar ja de meeste mama's vinden het zo lekker ruiken en hier wordt goed op ingespeeld door de babycommercie. Water is eigenlijk het beste middel. Vit K en D hoef je pas na een week te geven, en alleen als je borstvoeding geeft. en dikke zwangere dames, die kilootjes gaan er best snel weer af hoor! Don't worry. Ik ben er in een week al bijna 9 kwijt van de 20 (wel met borstvoeding en ik eet me suf). Succes met de laatste loodjes en de komende bevallingen en het grote genieten met julie kleintjes. Het is echt zo iets fantastisch zo'n klein mensje. Liefs, Nin0
He meiden, Heb het weekend niet achter de PC gezeten, dus was supernieuwschierig hoeveel baby's er waren, maar het is rustig Ook niet op de gewenste datum 06-07-08! Hier ook alles rustig, s'avonds wel wat harde buiken en wat steekjes, maar voor de rest geen tekenen van een kleintje in aantocht. Pff, 40+ meiden, succes met wachten! Mama's, erg leuk om jullie verhalen al te lezen, zijn wij straks goed voorbereidt!
Die shamppo had ik wel nodig want er zat allemaal eeh... lijm op Mayron zijn koppie omdat zijn hartslag gemeten werd via een draadje op zijn hoofd... Maar verder, jah haha het ruikt lekker