Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik wou vanmiddag voor het eerst naar buiten met de kinderwagen maar het waait zo hard :( Vind het helemaal niet zulk lekker weer... Jammer...

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb hier 1 slimme hond! ! ! ! Ben al vanaf het moment dat ik zwanger ben de honden aan het wennen dat er straks een baby is en bij ons teefje doe ik dat oa door te zeggen baby en dan naar mijn buik te wijzen. Nu vroeg ik net aan haar waar is de baby en toen ik kreeg ik een poot op mijn buik, zo slim en lief :D Maak haar er trouwens extra duidelijk op omdat ze ons oppaskindje niet zo lief, die denkt dat je honden kan slaan en schoppen als ze in de weg liggen want dat kan thuis dus blijkbaar ook hier dus echt niet!, vind en dus meteen die link legt naar andere kinderen.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ben ik dus niet de enige mama die straks naar baby ruikt :)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hopelijk word het nog beter en stopt het met waaien.

5. dacht juist dat bv helemaal compleet was en de kleine geen suplementen hoeft! :oops:
    moet vit k in druppels, pillen, hoe dan?

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    volgens mij is het in druppels.

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    klopt, druppels

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja dat wordt ook altijd zo gezegd he en 'gepromoot' he. Maar dit geld dus niet voor vit. K , hoewel ik me afvraag hoe ze dat vroeger deden? Het schijnt in elk geval heel belangrijk te zijn voor de bloedstolling...

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen,

ff een update Mirre, echo berichtje 8)

Afgelopen nacht weer lopen spoken (al een week amper kunnen slapen) en oa slijmprop verloren, maar verder weinig echte aktie.
    Vanmorgen naar de VK geweest en ze gaf ook aan dat ze wil dat de baby deze wk geboren gaat worden. Kindje lijkt het nog erg naar de zin te hebben in m'n buikje, maar toch lijkt het haar beter (en ben t er helemaal mee eens)
    Heeft een inwendig onderzoek gedaan, maar had ook geen bijz te melden/zegt dat de baby nog geen aanstalte maakt om te komen (geen vruchtwater verlies/ontsluiting)
    Ze denkt dat ons kindje een ruime 8 ponder is en vind het beter als het zo snel mogelijk geboren gaat worden.
    Ze heeft een afspr bij de gyn gemaakt v morgenmiddagbetr ivm de mogelijkheid in te gaan leiden deze week.
    Ben erg zenuwachtig voor wat komen gaat, maar probeer te denken: Mirre, hopelijk zijn jullie eind deze week papa & mama.

@Athina, hihi ja het zou zomaar kunnen dat we elkaar tegen komen bij de verloskamers 1 dezer dagen ;)
    We hadden al plan om poliklinisch te gaan bevallen, maar de VK denkt dat het nu een bevalling met medische indicatie zal gaan worden dus...

Liefs Mirre

10. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ben pas net weer wakker na mijn berichtje van vanmorgen :confused: Ik lag helemaal in coma pff.. Mijn man belde me gelukkig wakker anders sliep ik nu nog denk ik.
    Meiden met een mijlpaal; Gefeliciteerd!
    Hier heb ik ook dingen van zwitsal maar niet teveel want eerst maar kijken wat je eigenlijk allemaal gebruikt.
    Ml; Ik hoop voor je dat het nog beter word, hier waait het ook verschrikkelijk hard zeg.
    Veraatje; Wat lief die bezorgdheid zeg maar goed, je voelt het zelf het beste aan.
    Ingrid; leuk dat je hond een poot op je buik legt zeg :D De katten gaan hier ook op mijn buik liggen en volgens mij vind de baby dat wel leuk want heel vaak begint ze spontaan te bewegen..
    Degene die vandaag naar de verloskundige moeten; veel succes
    En het doet mij trouwens erg goed dat jullie vertellen al heel veel gewicht kwijt te zijn. Dat baart mij best grote zorgen namelijk bij mij maar goed, ik hoop dat de borstvoeding lukt en dan gaat het natuurlijk al wat sneller!
    Veraatje; Ik heb het echt de hele dag door. Ik weet niet wat ik er aan moet doen want het is gewoon echt dat me stem weg is en af en toe moet ik hoesten maar verder niks. Dus niet echt iets waar de dokter iets mee kan denk ik. Maar goed zoals me stem nu is word ik er echt gek van want me man belde net en die kan me gewoon niet verstaan. :(

11. kwebbels

Mirre balen dat je een rotnacht hebt gehad.
    Ik krijg ook een 8 ponder maar de verloskundige heeft er niks over gezegd dat dat een reden is om niet te lang over tijd te lopen eigenlijk..Hmm toch eens vragen anders.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow spannend zeg! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt nu! Eerst was het 'gewoon' afwachten, nu komt het ineens echt dichtbij!
    Ze vertelde overigens vorige week, daar er heel veel meiden bij hun deze dagen uitgerekend zijn. Tis echt druk in de praktijk. Nouja kijken wat ze morgen zeggen bij mij. Hoewel de baby hier op 7 pond geschat werd, dus wat dat betreft verwacht ik er niet zo veel van...
    Alvast succes voor morgen bij de Gyn ! Toch even wennen, van de vlos overstappen naar een ander, kben benieuwd wat die gaat zeggen!

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Jeetje Mirre, klinkt spannend hoor. Ik ben heel benieuwd wat de gyn gaat zeggen. Succes meis.

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Geloof niet dat "dat" de hoofdreden is hoor, maar een bijkomende factor.
    Het is lichamelijk al weken heel erg zwaar voor me (meerdere redenen die ik niet zo 1,2,3...allemaal hier zo ff neerzet), maar ik geloof ook wel dat ze niet zomaar gaan inleiden hoor. Ben eerder in de zw. bij de gyn geweest en toen zeiden ze dat ze t niet zomaar doen omdat het vh kindje beter is als het lichaam er via de natuurlijke weg "klaar" voor is geraakt.
    Ben het wel eens met de VK dat het voor mij waarsch beter zal zijn (al lijkt heel dat inleiden me niets.... :( kans op weeen-storm etc), maar moet eerst nog maar zien dat ons kindje op een normale manier ter wereld zal kunnen komen, want gevoelsmatig heb ik t idee dat het een keizersnede zal worden...uiteindelijk.
    Maar ja ik ben geen dokter natuurlijk dus wacht t maar af.

15. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Oh meiden mag ik nog even Roan spammen hier?
    Deze foto hebben we gekozen voor het geboortekaartje (die we nog steeds niet binnen hebben GRRRRR, ML heb jij ze wel al binnen?)

16. kwebbels

Oh ja. Mijn man zou voor zijn werk naar Frankrijk moeten maar goed ik heb gelijk gezegd dat dat niet ging gebeuren. Ben deze week uitgerekend en dat wil niks zeggen maar goed ik heb er geen fijn gevoel bij. Nu heeft zijn baas gezegd dat iemand anders met ZIJN nieuwe auto dus moet gaan..Zat ie helemaal beteuterd te vertellen :rolleyes: Ik zei al ''tja sorry ik kan het ook niet helpen dat ik niet beval'' Maar goed ik vind het wel rot voor hem dat het dan weer zo moet gaan...Sommige collega s zijn namelijk niet zo netjes en maken er een grote puinhoop van in zijn auto. Maar goed, hij hoeft dus niet naar Frankrijk en waarschijnlijk is die deze week dus weer lekker veel thuis

17. kwebbels

Oh oke Mirre, dat verandert de zaak natuurlijk!
    Wel spannend natuurlijk..

Aaaaah Niesje; wat een poepie zeg! :D IK WIL OOOOOOK!

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oooooh Niesje wat een schatje! Prachtige foto!

19. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @ Lientje10,
    idd erg spannend. Verwacht er ook maar niet teveel van hoor.
    Ga er maar vanuit dat de gyn het beste weet wat er wel/of niet moet gebeuren.

@Athina,
    De VK zei dat ze had gehoopt dat de bevalling vorige wk al was begonnen en dat de VK die afgelopen weekend dienst had bijna niets te doen had :( Misschien allemaal lekkere zitten-blijvertjes....stilte vd storm hihi
    Trouwens de stagaire is weer weg (8 wk geweest)
    Tenminste ik neem aan dat je bij dezelfde VK zit als ik... :rolleyes:

@Niesje1980,
    Wat een mooi, gaaf ventje heb je! Hij kijkt al zo wijs uit z'n oogjes.

20. kwebbels

Mijn schoonmoeder komt vanmiddag maar ik voel me niet echt lekker eigenlijk. Maarja ik heb haar al zo lang niet meer gezien en gesproken..Het is altijd super gezellig maar ze moet altijd dingen doen als ze hier op visite is..En daar word ik zo moe van. Zelfs op mijn verjaardag stond ze de ramen te zemen :rolleyes: :) Maar goed, ik vermoed dat ze me nu wilt helpen met de oude computer opruimen maar dat ga ik dus echt niet doen. Heb er echt geen puf voor hoor...En mijn man die zou het doen en dan ook gelijk het computermeubel wegbrengen naar degene aan wie we hem beloofd hebben. Dan is alles gelijk in 1 keer weg. Anders blijft die nog staan.

Deel Deze Pagina