Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik had de wijzigingen voor 11 uur gestuurd en de volgende dag was er post uit La France... Ze worden in Frankrijk gedrukt..
    Wanneer heb jij dan doorgegeven dat het kaartje gedrukt kon worden?
    Ik krijg overigens alleen maar te horen hoe leuk mijn kaartje is en hoe stoer... Haha is echt een simpel kaartje maar idd wel stoer...

2. monkeylove

mooie foto trouwens van je kereltje...

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wauww! mooie foto zeg! wel balen dat je kaartjes nog niet bezorgd zijn! is de postbode vandaag al geweest?

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoe het nu met miss sil en Genaro is!

5. monkeylove

Ik trok me die laatste week ook steeds meer terug. Had ook pijn aan mijn buik, ook aan de huid, was heeeel lamlendig en zat snel op de kast...
    Gister dacht ik erover na. Raar idee dat ik met die buik rondgelopen heb en hoe dik ie was. Kan het me nu al amper meer voorstellen :(
    Misschien is dat een schrale troost. Echt ik voel me weer alsof ik helemaal vorige week er niet zo lamlendig en met zo'n toeter bijzat. Echt heel raar...

6. monkeylove

Postbode brengt ze niet. DHL brengt ze...

7. monkeylove

Maar ik geloof dat je tot 12 uur kan bellen met ze, kan je het misschien even vragen. Ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje waarin stond dat ze al gedrukt en verstuurd waren, ging echt snel...

8. kwebbels

Ja dat lijkt me ook best raar ja. Al zal ik dat lamlendige gedoe niet missen. En ook het feit dat ik me zo erg terug trek van iedereen. :( Zo ben ik namelijk helemaal niet...Ik sprak echt dagelijks met mijn schoonmoeder maar nu heb ik der al weken niet gebeld. Ze snapt het wel maar ik voel me er wel rot over. Ook als iemand belt denk ik ''grrr laat mij met rust en ga een leven zoeken'' :) :oops: Hoop dat het snel over is

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    owjeee... dan wordt het inderdaad vast druk. Tja, mijn afspraak morgen is ook pas om half 6 ! Normaal hebben ze de laatste rond 4 uur.. en vorige week natuurlijk al een extra dag spreekuur, want toen moest ik op woensdag...
    Dat de stagaire weg is vind ik niet zo heel erg, het praat toch wat gemakkelijker gewoon rechtstreeks tegen de vlos, zeker zo op het laatst en ik had eigenlijk ook weinig met haar. Kben benieuwd wie er morgen spreekuur heeft... kep de laatste 3 keren nu marjolein gehad. Wel prettig op zich, want ik had eventjes een heel sterkte voorkeur voor Dingena en nu ben ik intussen ook wat meer aan haar gewend zeg maar, dus nu maakt het me wat minder uit.
    Maarja, kep begrepen dat als er een thuisbevalling gelijk is met mijn bevalling dat ik zowiezo overgedragen wordt aan een gyn ;) , en aangezien er dus blijkbaar diverse meiden op het eind lopen wordt die kans natuurlijk ook steeds groter.

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik weet al wat het probleem is, ze zijn per ongeluk eerst naar het DHL filliaal in Duitsland gestuurd :(
    Maar als het goed is moeten ze vandaag écht bezorgd worden, ben benieuwd!

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames.

@Niesje: wat een prachtige foto zeg. Dat duurt dan ook lang met die kaartjes.
    @Mirre: hoop dat je kleintje zich snel uit zichtzelf nog meldt

Hier alles nog steeds rustig. Barst van de voorweeen wel. Het is bijna geen moment zonder, maar het echte werk wil maar niet doorzetten.
    Straks naar de vk weer. Eens even nakijken of de hoeveelheid vruchtwater nog voldoende is, want die werd in week 34 ergens al matig bevonden dus dat is wel iets om in de gaten te houden. Ben benieuwd.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ladies goodmorning (mag nog net),

Heb alles gelezen maar weinig blijven hangen. :(
    Heb vannacht weer alle voedingen gedaan zodat Niels gisteravond om half 8 naar bed kon.
    Vanmorgen is hij bij de hh geweest en heeft zich verplicht ziek moeten melden omdat hij zwaar oververmoeid dan wel lichtelijk overspannen is.
    Ben gewoon zo verdrietig. :cry:
    Ik mag niets van de peut, ja vanaf vandaag een blokje om het huis. :(
    En dan mijn mannetje die op z'n tandvlees loopt.
    Hij is nu naar de WMO toe om te kijken of we kunnen regelen dat huishoudelijke hulp kunnen krijgen, want zo gaat het niet langer.

Moest het even kwijt..............

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    jakkes Sen, wat een akelige situatie zo. Veel sterkte meid.

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Jeeh Sen wat vervelend zeg! Hopelijk brengt zijn ziekmelding hem weer wat rust.

15. kwebbels

Och meis toch wat rot zeg! :( Goed dat Niels naar de huisarts is gegaan. Pff ik hoop dat je snel een huishoudelijke hulp kunt krijgen zodat het net ff wat makkelijker gaat allemaal! Als je behoefte hebt om te praten, je weet me te vinden he ;)

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.862
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jee balen allemaal meid, wat een rotsituatie zo, terwijl jullie eigenlijk alleen maar zouden moeten kunnen genieten. Hopelijk lukt het om hulp te krijgen, zodat jullie wat ontzien worden!
    sterkte en een dikke knuf!

17. kwebbels

Nou ik ga maar eens even douche want anders blijf ik hier hangen...Tot zo

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

beetje late reactie van mij misschien, maar ik ben bij de eerste gestript en vond het absoluut niet pijnlijk. de kunst is om je goed te ontspannen. zelfsdat was ik niet helemaal, omdat de gyn die ik had een beetje sikkeneurig was en op het moment dat hij wat deed ook pas vertelde wat hij deed.
    voor ik er erg in had was het ook al klaar

19. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik rij ook niet echt veel meer, maar dat komt ook omdat mannetje nu de auto mee neemt naar zijn werk.. Ik heb hem nu toch niet nodig.. Alleen als ik hem een keer nodig heb, dan laat hij hem thuis staan voor mij...

Ingrid, wat grappig dat je hond daar zo op reageert... Heel slim inderdaad!

Mirre, wat fijn dat je wat meer duidelijheid hebt gekregen en dat de vk het met jullie eens is om niet meer zo lang te wachten...

Hier nog niet zoveel spulletjes gekocht voor de kleine wat betreft verzorging.. Wel een paar dingen gekregen van een vriendin, want haar kleine heeft een allergie voor zwitsal, dus zij had er niks meer aan.. Verder zie ik wel wat ik nodig heb als de kleine er eenmaal is...

Niesje, wat een ontzettend leuk knulletje, maar wat duurt dat dan lang met die geboortekaartjes zeg... Bij ons stond voor twaalf uur gegevens doorbellen en (doordeweeks) de volgende dag in huis... Kan me voorstellen dat je nu toch wel graag de geboortekaartjes rond wil delen... Als trotse ouders....

Senn, wat vervelend meid! Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt... Hopelijk lukt het om tijdelijk wat extra handen in huis te krijgen...

Zeg... hebben jullie dat ook dat je zo ontzettend veel boeren met laten? Ik word er zelf moe van... Heb zo ontzettend veel lucht.. De ene na de andere boer komt naar boven.. bahh! En dan 's nachts vaak last van maagzuur, bléhhh....

20. Hey Senn, wat vervelend zeg van je mannetje en van je bekken... Dikke knuf...

Mirre, fijn dat je nu wat meer weet... Ben benieuwd..

Iemand trouwens nog wat gehoord van Nance of van Susanne? Susanne is volgens mij vrijdagmorgen voor het laatst online geweest...

Hier nog steeds niet helemaal lekker. Veel last van onderin de buik en moet veel naar de wc om of te p..pen :oops: of echte ieniemienieplasjes...

Dikke knuf aan iedereen die er een beetje doorheenzit...

liefs wendie

Deel Deze Pagina