Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dank je...
    Hoe is het nou met jou dan?

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Nance en Pascal,

Supergefeliciteerd met je meid!

het wordt idd tijd dat de meiden nu ook geboren worden dussssss ik wil ooooook!

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

hoop dat je wat hulp kunt krijgen
    sterkte

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Het gaat goed.. Begin langzamerhand te denken dat het gewwon rugpijn is ipv van voorweeen.. Maar vandaag is het weer een stuk rustiger!
    Hopelijk zet het bij jou door! Al dat gerommel wordt je ook doodop van! Het breekt je gewoon op!

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Gelukkig dat de operatie gebeurd is Wendie. Hopelijk horen jullie morgen hoe of wat. Sterkte ermee.

Lientje

7. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    nance en pascal gefeliciteerd met jullie dochter!!!

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nance van harte met de geboorte van jullie dochter Aimey!

Lovelykids bedankt voor het doorgeven en voor het overbrengen van de felicitaties!

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat de operatie zo goed gegaan is.
    Nu duimen dat ze niets meer vinden.
    Knuf voor jou en je moeder.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat een opluchting tot nu toe wendie! Deze eerste stap is in elk geval genomen! Nu nog een spannend dagje morgen met de uitslag, sterkte!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nou de tranen blijven maar komen.......

Wij hebben sinds maart een 4e kat erbij.
    Ze is de jongste en je zou denken omdat ze er als laatste is bijgekomen de minste in rangorde is.
    Nou niet dus ze is iedereen de baas.
    Met als gevolg dat er vande andere katten, 1 op zolder zit en alleen naar beneden komt als de beide deuren beneden dicht zijn, een kat al 8 weken niet meer binnen durft te komen en de kat die normaal de baas is ook flink achterna gezeten wordt.
    In overleg met de dierenarts heb ik vandaag contact gezocht met de faculteit diergeneeskunde in Utrecht, daar zit een gedragdeskundige op katten gebied, en hij gaf mij helaas het advies dat er niets anders op zit dan dat ze weg moet. :cry:
    (Voor Kwebbels die zwartwitte die zo graag op schoot zit)
    Het gaat mij echt aan het hart want als ik een beestje eenmaal opneem dan blijft het tot z'n dood bij ons.
    Heb wel al 3 gegadigden die haar graag willen hebben maar toch.
    Heb me wel al aan het beestje gehecht.

Hoop echt dat dit het is voor vandaag want kan emotioneel niet nog meer hebben.........

12. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Nance en Pascal, van harte gefeliciteerd met jullie dochter aimey!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan nu even een bericht voor diegene die nog aan het nadenken zijn voor spaarrekening voor de kleine.
    Wij hebben er al een voor Karsten geopend.

http://www.icesave.nl

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo meiden ik ben weer bijgelezen zeg. En jeetje wat een nachtbrakers zitten er hier toch bij zeg. Gelukkig kan ik nog redelijk slapen. Alleen in het begin van de nacht werd ik echt gek van het maagzuur zeg :( . Direct 2 rennies ingenomen, maar die hielpen niet. Daarna maar ff 2 mokken melk genomen en toen ging het wel.

Ik zag ook op de laatste pagina's die ik moest doornemen dat er weer babynieuws is, dus:
    Nance en partner van harte gefeliciteerd met de geboorte van Aimey!

Knuffelkonijn jammer dat het bij jou nog niet echt door wil zetten. Wel goed nieuws dat de operatie bij je moeder goed is gegaan.

Senninha minder prettig dat Niels verplicht thuis moet blijven i.v.m. oververmoeidheid en dat jij verder zelf weinig mag/kunt doen. Hopelijk komt er snel een oplossing.

ML fijn dat inderdaad alles weer beter gaat tussen jou en Mayron! Maar ook ik ben het met de rest eens: pas op dat je niet weer gekwetst wordt.

MvP ook fijn om weer wat van jou te vernemen. Zo te horen gaat alles ook goed met Isabella. En inderdaad zodra je hebt uitgevogeld hoe het zit met de foto's: spammen!

Veraatje ik heb geen rijverbod gekregen, maar ik rij zelf momenteel niet graag meer auto. Zit ook gewoon niet lekker meer. Maar morgen zal ik moeten, want ik moet alleen naar de VK en da's met de auto zo'n 10 minuutjes. Ik heb in de nieuwe auto ook helemaal niet proefgereden, ik had zoiets van "ik vind toch geen prettige houding, dus aan mij heb je niks!"

Niesje wat een prachtige foto weer van jullie mannetje!

Ik had gisteren trouwens weer een echte Penny-actie hoor. Toen mijn ouders hier waren, liet ik ze ff zo'n kant en klaar pakje Nutrilon 1 zien en vlak daarna gingen ze weer naar huis toe. Dus ik had dat pakje nog in mijn handen toen ik ze buiten uit ging zwaaien. Vervolgens zien we dus bij de buren de baby-vlag uithangen en aangezien de kersverse vader in de keuken stond met het raam open gingen we een handje geven. Ik dus dat pakje ff op het tuinhek neergelegd.......................vervolgens lig ik 's nachts op bed. Waar heb toch in hemelsnaam dat pakje melk gelaten: ik heb het niet terug in de kelderkast gezet. Dus ik ineens "Oh oh, kut!" Dus manlief ineens wakker, die dacht dat de bevalling was begonnen. Dus manlief naar buiten en daar lag inderdaad het pakje Nutrilon nog. Vreemd genoeg was het niet gevallen, want het waaide nogal hard. Lekker slimme actie dus :rolleyes: .

Wel grappig trouwens dat mannetje dacht dat de bevalling was ingestart. Hij heeft het nu helemaal nou de buurvrouw is bevallen: hij kan niet meer wachten :D .

Verder komt mijn schoonmoeder me zo ff helpen met wat dingen in het huishouden, want dat is nu een klein beetje aan het verslonzen. Ik heb na een half uur lopen gewoon pijn in mijn rug en ik probeer wel wat kleine dingetjes te doen, maar het gaat gewoon niet zo lekker. En manlief kan ook alles niet in zijn uppie.

15. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Wij zullen waarschijnlijk een rekening open bij credit europe bank, aangezien die bij de dnb is aangesloten en als er dus iets gebeurd je altijd tot 20.000 euro alles terug krijgt (via het nederlandse systeem).

16. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Senn, klinkt goed die icesave bank.
    Hebben jullie die rekening dan gewoon op ullie eigen naam gezet? Zie dat je minimaal 18 jaar moet zijn om er eentje te openen.

Mone, wat ik zo kan zien op de site van de icesavebank zijn zij ook tot 20000 verzekerd en daarboven zal dnb tot 40000 gerant staan. (minus 10%)

17. Nance en Pascal gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.

Senn wat naar allemaal :( meis doe rustig aan en hoop dat jullie wat hulp kunnen krijgen thuis. Al was het maar voor een paar uur dan kunnen jij en Niels wat rust pakken. En dan nog de kat, kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent hij is toch een onderdeel van jullie gezin geworden. dikke knuf voor jou en niet huilen hoor.

Niesje wat een ontzettend mooi mannetje, echt een prachtige foto :) Hoop dat je kaartjes er snel zijn.

Mirre fijn dat de vk je doorstuurt, je zit denk ik in het zelfde schuitje als ik al veel voorwerk, weinig slaap en er gebeurd verder weinig. Ik moet morgen ook weer en dan wordt het inleiden ook besproken. Ik duim voor je.

Wendy wat goed dat de operatie is geslaagd bij je moeder en nu duimen voor een goede uitslag morgen.

Veraatje mijn moeder belt ook constant, ze bedoelt het goed maar heb net niet opgenomen. Miquel had al gezegd vanmorgen, Chris wil even niks vandaag behalve slapen en luieren want ze is niet lekker. Nou ik lag NET te slapen en daar ging de telefoon. :( heb niet opgepakt, neem aan dat ze de hint begrepen heeft en zie haar wel als ze Steijn vanavond komen brengen.

Die kleine is vandaag erg rustig, heb hem net eventjes gevoeld maar verder.... niks. En mijn buik voelt aan alsof hij elk moment uit elkaar gaat spatten.

Ik ga ff douchen. Af en toe heb ik het gevoel alsof ik in de overgang zit ofzo. Vooral in bed, zweet me kapot, kan mijn warmte niet kwijt.

18. He bah Senn,

Het zit je ook niet mee he?
    Probeer lekker te genieten van je ventje meis...
    Dikke knuf vanaf hier..
    Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind...

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    hey meiden

hier ben ik weer hoor, was in de korte tijd een beetje aant bij lezen en zag dat er naar mij gevraagd werdt. hihi. ik heb niks bij kunnen lezen want er zijn geloof ik iets van 80 paginas bij geschreven en was niet echt van plan om bij te gaan lezen, :oops:
    Zou iemand mij een beetje van alles op de hoogte kunnen brengen? thnx alvast voor dat.

Hier even update van mij. ben nog steeds zwanger zoals jullie aan mijn banner kunnen zien en sinds vannacht zijn de rugweeen weer begonnen maar worden ze niet erg genoeg om de vlos op de hoogte te stellen.
    ons trouw feest was een groot succes en morgen is t dus ook zover dat er werkelijk getrouwd gaat worden, :) ik ben lichamelijk erg moe doordat ik al sinds donderdag weeen heb en maar niet erg genoeg worden dus vandaar dat ik dan ook net mijn bed uitgerold kom :oops: zal t wel nodig hebben gehad.
    meiden ik ga ff eten en dan ff de stad in. beetje afleiding zoeken want ik ben weer midden in een ruzie getrokken met jeroen die tussen mijn zus en moeder gaat. beetje vermoeiend ook en heb op dit moment geen zin in stress omdat t alleen maar de gang van zaken tegen werkt en ben na bijna een halve week wel toe aan t moederschap hihi.

ik zie dus graag een pb of samenvatting tegemoet komen

veel liefs susanne

20. TuttiFrutti

TuttiFrutti Bekend lid

13 jan 2008
    540
    0
    0
    begeleidster van mensen met een verstandelijke bep
    Pig-City
    Nance en Pascal GEFELICITEERD met jullie dochter Aimey!!

Nou Lovelykids eindelijk hebbie ook babynieuws kunnen melden, wanneer krijg ik nu de eer ;) Bedankt voor het melden en voor de felicitaties overbrengen!

Sen, wat vervelend zeg allemaal! Heel veel sterkte in iedergeval...

Deel Deze Pagina