Vera, ik zou het wel gewoon zeggen tegen je moeder. Kan me voorstellen dat het lastig is, maar even egoïstisch zijn mag nu gewoon hoor! Jij en die kleine zijn nu even het belangrijkst en als je er geen zin in hebt, dan gewoon niet! Heel veel succes ermee in iedergeval...
Nance en Pascal gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam zeg! Senn: Jeetje zit jou ff niet mee he. Balen meid, maar gooi het er maar even uit, dat is goed voor je! Wendie: gelukkig dat alles goed is met je moeder. heel veel sterkte er mee. TIP: Ik was net toevallig ff bij de Zeeman, maar daar hebben ze van die soort sport bh's zonder beugel die ontzettend makkelijk zijn om onder je nachthemd te dragen waar je zoogkompressen in kunt doen. Tenminste er zitten geen vakjes in voor je zoogkompressen, maar had dat zelf maar even uitgevonden. S'nachts kan je natuurlijk ook lekken en om dan iedere nacht alles te gaan verschonen is ook zo wat. Deze bh's / minihemdjes zijn hartstikke dun en mega elastisch. Ze waren 3 euro p. st. dus mochten ze niet bevallen dan heb ik er nooit een buil aan gevallen! Hier gaat alles redelijk. Schoonmoeder was al erg zenuwachtig (voel je al wat, alles goed.....). Mijn moeder trouwens ook. Lijkt wel of ze het spannender vinden dan wij zelf en het is van beide niet eens het eerste kleinkind!
Nance: Gefeliciteerd met jullie dochter Aimey, schitterende naam zeg !! Verder nog niet veel bijgelezen, erg druk op m'n werk Ga vanavond weer 'n poging doen ! Maar zocht even naar babynieuws, gelukkig gevonden hihi
Senn, ik kan me heel goed voorstellen dat je de kat liever niet wegdoet hoor. Dat is zo verdrietig. Maar aan de andere kant moet je maar proberen dat dit de natuur is en dat het kan gebeuren. Daar kan niemand wat aan doen. En als je een goed huis voor haar weet, dan komt het vast goed met haar! BD81, ik ga van de week inderdaad ff kijken bij de Zeeman, het klinkt in ieder geval goed en ik weet nog van de vorige keer dat het niet lekker is om dag en nacht een gewone bh aan te hebben. Ik heb toen binkinihesjes gebruikt die ook een soort hemdjes waren, maar wel strak. En inderdaad, anders ben je dagelijks je bed aan het verschonen, dat schiet ook niet op. Susanne, wat leuk dat het feest een suces was! Nu morgen nog en dan mag het kindje echt komen. Dan ben je klaar. Enne... hier loopt de stress van de familie ook op hoor. Mijn schoonvader dacht dat hij een telefoontje van ons had gemist en kreeg mij vervolgens niet te pakken. Hij was zowat in paniek toen hij Roger belde en moest bijna huilen. Hij is sowieso erg emotioneel na het overlijden van mijn schoonmoeder, maar nu is ie weer gerustgesteld, alles is nog goed hier.
Zo, terug van de verloskundige. Alles is nog goed. Ze heeft een echo gemaakt om te kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb. De vorige keer liep dat heel erg terug de laatste weken. Maar het ziet er nog goed uit. En ik heb weer even vingertjes en teentjes kunnen tellen Ze zag aan me dat ik het vreselijk zat ben en was het met me eens dat het tijd wordt voor het meisje om te komen. Normaal strippen ze met 41 + 3 of 4 dagen, maar ze gaat bij mij volgende week proberen. (=41+1) Als het dan tenminste nog nodig is. Verder was alles gelijk aan vorige week. Dus ik kan weer even mee... Liefs, Lientje
Nance en Pascal gefeliciteerd met de geboorte van Aimee! Senn, het zit jullie even niet mee. Heel veel sterkte met alles. Verder weet ik het even niet meer Heb net even lekker 2 uurtjes geslapen en voel me nu weer wat meer mens. Ga eens opzoek naar wat te drinken hier, weet alleen niet waar ik zin in heb.
Vera, ik had trouwens wel verwacht dat bij jou wel wat zou gebeurd zijn vannacht na die superspannende finale gisteren!
Nance en Pascal, gefeliciteerd met dochter Aimey!!! Sen, wat een vervelende toestand Hoop dat het snel weer beter gaat... Knuffelkonijn, lekker dat het zo goed is gegaan met de operatie van je moeder... Veraatje, eerlijk duurt het langst, ze is je moeder dus zal het vast wel begrijpen
Penny, hier is het wcpapier ook niet aan te slepen.. Gaat er met rollen per dag doorheen Rensie, wat leuk dat jullie vrijdag de nieuwe auto krijgen... Je bent weer aardig in een poestbui lees ik.. Esther, ook al een poestaanval? Nance, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Aimey.... Lekker gaan genieten! Knuffelkonijn, fijn dat het allemaal goed is gegaan... Sterkte en beterschap voor je moeder... Senn, wat vervelend zeg... Kan me voorstellen dat je een huisdier niet zomaar weer weg zou doen.. Dat zou ik zelf ook niet kunnen hoor... Is er echt geen andere oplossing? Essie, fijn dat je schoonmoeder je even komt helpen met de huishouding... Mijn moeder is vorige week ook al een paar keer geweest.. Sommige dingen gaan gewoon niet meer zo makkelijk... Lientje, fijn dat alles weer goed was bij de vk... Kom net weer van vk en hier ook alles weer prima... Bloeddruk was goed 100/60.. Maar dat is eigenlijk de hele zwangerschap zo geweest.. En ze schat de kleine op ongeveer 6 á 6,5 pond... Volgende week maandag heb ik weer een afspraak staan om 12.15uur..
Zo is mijn schoonmoeder ook.. Het is haar 7e kleinkind, maar elke dag belt ze weer even met een smoesje op...
hier net op tijd weer binnen zeg, wat regent het hier zeg heb nog een leuk cadeau voor mijn vent gekocht, die is nl op mijn uitgerekende datum jarig.... een digitaal fotolijstje, kan ie straks foto's van de kleine op draaien
Ben net ff bij mijn moeder geweest.. Pff, wat was ze moe en errug duf.. Ze kon echt wel een kratje bier hebben leeggedronken Helemaal in de war en ze vond het zelf ook nog grappig ook nog.. Gelukkig zo dan andersom... Vroegen ze daar op de afdeling of ik er kwam voor een ctg o.i.d omdat ik op de gang stond te wachten.. Had eigenlijk moeten zeggen dat ik voor een echo kwam Liefs Wendie
Ow ML: wat een lieve, schattige, poepige pictures heb je er weer bijgezet op hyves... Lief hoor.. Ook die met Yaron...
Volgens mij ben ik net echt mijn slijmprop verloren... Er lag een 'propje' in de wc wat ik nog nooit eerder heb gezien, dus ga er maar vanuit dat dit de slijmprop is... Welke dames waren nog meer hun slijmprop verloren en hoe zag dit er ongeveer uit, als ik vragen mag?
ik zou het niet weten, ik let er ook elke keer op alleen ik zie alleen maar een heleboel slijmerige afscheiding ( sorry)
Dat had ik dus vorige week inderdaad ook Liesje... Vaak 's avonds of 's ochtends opeens een heleboel slijm en de rest van de dag zo goed als niks.. Nu keek ik net na het plassen en zag ik echt wat liggen Weet alleen niet hoe ik het moet omschrijven.. Het leek een soort propje met wat gelige, witte sliertjes zeg maar Sorry hoor, klinkt allemaal een beetje viezig, maar vroeg me dus af of dit de slijmprop was....