Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat is inderdaad mooi speelgoed Essie. Goeie tip!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Memoiikke mooi mannetje hoor.
    Heb je bevallingsverhaal ook zitten gelezen, klinkt gelukkig nog niet als extreme horror (misschien was het dat wel, maar het schrikt mij niet af in elk geval).
    Fijn dat met Jeroen alles goed gaat en hopelijk gaat het voeden straks ook beter.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja ik heb er voor onze kleine meid hier ook al een jaartje eentje hangen :oops: . Maar het is ook zulk leuk spul en sowieso online verkrijgbaar.

4. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Memoiike, klinkt inderdaad zwaar vermoeiend je bevallingsverhaal. Knap hoor dat je nog met weeen mee bent gegaan op wedstrijd.
    Wat een mooie mannetje is Jeroen! Hoop dat hij snel weer de borst pakt en flink zal gaan groeien.
    Knuffelse meis!

5. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    het was ook niet echt horror hoor! Gelukkig maar! :D

6. Hey Maaike, wat een mooi mannetje zeg.. Pff... Word helemaal nieuwsgierig naar de onze..

Ook het knuffeltje dat voorbij kwam vond ik errug mooi... Kwijl, kwijl...

Heb me net tegoed gedaan aan een bak aardbeien, 3 dropveters, 2 kitkats en zit nu aan de bitter lemon :oops:
    Kreeg me toch een vreetbui...

Liefs Wendie

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Memoiikke, wat een mooi mannetje hebben jullie gekregen!

Essie, dat is idd leuk speelgoed!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zal ik je nog ff meer laten kwijlen :) :

9. doe maar niet teveel, anders koop ik er zelf ook nog wat van... ;)

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Of hou je meer van zoiets:

11. LIEF!

kwijl, kwijl, kwijl, kwijl, kwijl.......

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou vooruit de laatste dan:

13. deze is mooi en niet duur:

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Deze heb ik trouwens voor de buren gekocht:
    (en nu zal ik er echt mee ophouden, maar ze hebben er dus 32).

15. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    bib nog gewoon dus niks aan het handje hier....wel last van iemand die graag tegen mijn ribben aan ligt...

de slijmprop kan je al een paar weken van te voren verliezen het is echt een prop van slijm met soms wat bloed erbij je kan niet zeggen dat je begint met bevallen omdat je slijmprop eruit is want dat zegt niks....Wel als je vliezen breken of je hebt regelmatige weeen,,,

hier een stukje van een verloskundige

Tijdens de zwangerschap zit er slijm in de baarmoedermond; de zogenaamde slijmprop. De slijmprop bestaat uit veel slijm, gemengd met wat bloed (helderrood of donkerbruin van kleur). Het kan een teken zijn van het begin van de bevalling, dit hoeft echter niet. De bevalling kan ook nog enkele dagen of weken op zich laten wachten. Als je nog geen weeën voelt en de vliezen zijn nog niet gebroken kun je rustig afwachten en doorgaan met de dagelijkse bezigheden. Je hoeft niet te bellen.

Zo voorkomt de slijmprop dat er bacteriën de baarmoeder in komen. De slijmprop is helder van kleur, met soms iets roze, rood of bruin bloed er in

misschien hebben jullie hier iets aan...gr heidi

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mijn verloskundige voegde er laatst zelfs nog aan toe dat als je de prop vroeg begint te verliezen dat de baarmoeder nog nieuw slijm weer aan kan maken.

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje wat is het rustig hier!
    Waar is iedereen?

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Nance gefeli met je dochter Aimey!

Memoiikke heftig bevallingsverhaal! Lijkt me heel zwaar 2 nachten weeën gelukkig ging het persen best snel! en heb je natuurlijk een mooi gezond mannetje!

Verder zag ik nog ff snel een foto van het zoontje van Niesje, superfoto voor op t geboortekaartje, wat een mooi mannetje.

Ik ben blij weer thuis te zijn met mijn mannetje! Wat een gedoe zeg.
    Ze weten niet echt hoe of wat, maar denken dat wij hem overvoed hebben, terwijl consultatiebureau juist wilde dat we hem nog 10cc meer zouden geven elke voeding, 8 voedingen per dag.
    Maar ZH wil 7 tot 8 voedingen van 60cc, en idd het gaat goed. Wel raar want wij gaven hem 8 voedingen en hij kreeg meer dan de helft van die voedingen geen 60cc op. Maar ws omdat we soms 2 uur tussen de voedingen deden en hij daarom een uur of langer over een flesje deed. We moeten echt 3 of meer uur tussen t voeden doen, en dan drinkt hij alles in 1 keer op in een kwartier.
    Dus dat is mooi! Hij is ook weer aangekomen ondanks alles en weegt nu 2820! Dus ben trotse moeder :)

Heb geen tijd om alles van de afgelopen dagen terug te lezen want het is super veel, dus als er belangrijke dingen gebeurd zijn zou iemand me dat dan in een updateje willen sturen?

Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Houden de zwangeren dames het nog allemaal vol?!

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Ik hoop zo dat jullie ook binnenkort zo mogen genieten! Babies waar blijven julllie nou!

Mss Sil, wat vervelend dat er nog niet echt duidelijkheid is. Maar ook vervelend dat er 2 verschillende meningen zijn qua eten...
    Maar goed hij groeit goed en da's belangrijk!

Deel Deze Pagina