Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ja dat is verwarrend, maar nu gaat t goed en hij groet idd dat is t belangrijkste!

Hoe det Tygo het? Gaat t goed met drinken enz.?

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Drinken gaat met ups en downs, ik geef geen BV (lukt niet komt niets uit en doet mega pijn) dus over naar de fles...de ene keer drinkt ie alles op en lijkt ie nog hongerig en de andere keer krijg ik er met moeite 55 cc in.
    Dus erg frustie al zeg ik het zelf.
    Maar goed morgen komt de VK langs en ga ik het er maar ff over hebben want wordt er zelf een beetje onzeker van.... hihi

3. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Lientje;fijn dat alles goed was bij de verlos!
    Veraatje; ik snap dat je het even zat bent hoor al die bezorgdheid. Je zit er zelf ook op te wachten tot je beebje geboren word en als anderen dan ook nog zo veel aandacht eraan geven word het alleen maar erger!
    Susanne; Fijn dat je feest leuk was, veel plezier met het trouwen alvast
    Sen; Pfff jeetje wat naar zeg. Ik weet als geen ander hoe je je aan een beestje kan hechten en ook als er een weg moet. Is altijd verschrikkelijk rot! Nou meis doe maar rustig aan.

4. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Vervelend is dat he! Kweet precies wat je bedoeld met onzekerheid over voeding. Khad voor Genaro voor de zekerheid FV gehaald gwn Nutrilon , kan hij dus echt niet tegen, ws heeft hij ook drm zo hard gespuugd, veel te zwaar voor m.

5. kwebbels

Miss sil; Fijn dat je weer lekker thuis bent met je kleine man!
    Bd; Bedankt voor de tip! Ik lek namelijk verschrikkelijk erg snachts en ik blijf maar verschonen pff..
    Essie; Wat een leuke knuffels zeg! Ik ga ook maar eens spieken.

Nou schoonmoeder is net pas weg. Het was erg gezellig en ze is lekker blijven eten. Ben wel helemaal kapot dus ik ga zo lekker vroeg naar bed.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijn om te lezen dat alles toch met een sisser is afgelopen en dat het nu goed gaat. Tja tegenstrijdige adviezen, je zult er waarschijnlijk nog wel vaker tegen aanlopen. Het belangrijkste is dat je nu iets hebt waar je wat mee kunt en wat dus goed werkt! Het beste advies is: vertrouw op je eigen gevoel! (maar dat is soms heel lastig hoor, ik weet het)

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Pffff..... heb heel de tijd harde buiken en af en toe krampen.
    Niet echt regelmatig, maar voel wel dat het flink aan het werk is daar binnen. Hoef het niet echt weg te puffen, maar is wel lastog. Hopelijk zet het vanacht door.

Best eng idee trouwens dat het nu ineens zo dichtbij komt.

Ik ga weer even op de bank hangen meiden, sorry.
    Misschien dat ik straks nog even kom en mocht er eventueel nieuws zijn dan breng ik mijn buddy op de hoogte hoor.

8. kwebbels

Nou ik ga lekker afsluiten..ga even lekker in bad! Tot morgen

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Geniet van je bad Kwebbels!

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vraagje hebben jullie dat ook, dat jullie positiekleding zo tegen het einde niet echt meer past? Alle t-shirts die ik een tijdje terug nog paste, dekken nu mijn volledige buik niet meer af. In het ergste geval zie je dus die extra band van de broek zitten :) . Maar ik ga toch echt niks meer kopen.

11. alles was goed nbij vk vandaag!
    was alleen 2 kg aangekomen in 2 weken :confused: :confused:
    zit nog net onder de 100.... aaaarrrgggh wil daar echt niet overheen!
    vind dat helemaal niks hoor!

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113

Spannend :D ik ben benieuwd! :D

13. oh, ja ze gokte op een maatje 50 kind, nu ongeveer 3100 gram, dus niet een hele grote!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje wat een flutweer is het vandaag zeg! Regen, wind en onweer: bleh. Maar goed, voor de voetjes en de enkels is het beter zo.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Fijn dat alles weer oké was bij de VK.
    Enne die 100-grens: daar ben ik helaas al overheen :( . Van de week was ik helaas 106.8 kg.
    Morgen mag ik ook weer naar de VK. Op zich geen ramp, maar ik ben toch bang voor de bloeddruk. Hij mag niet hoger zijn geworden, want anders moet ik naar het ziekenhuis en dat wil ik absoluut niet. Dus ik duim maar dat het nog in orde is.

16. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nance en hubbie, gefeliciteerd met jullie dochter!

Essie, ik ken lamaze, heel leuke hebbedingentjes hebben die :D

Memmoiike, "leuk" om jouw bevallingsverhaal te lezen, vind het altijd bijzonder en interessant om te horen hoe anderen het hebben ervaren.
    En zo te lezen heb je het helemaal super gedaan, en dat na twee dagen weeën!

MissSil, fijn dat het beter gaat met Genaro, en volg vooral je eigen gevoel.

Beebjes, waar blijven jullie nou?

Hier zijn de geboortekaartjes gelukkig eindelijk bezorgd, heb ze gelijk gepost.
    Kreeg nog wel op mijn kop van de vk, ik heb zo'n last van mijn hechtingen omdat ik te actief ben en daardoor mijn bekkenbodemspieren teveel belast. Ik moet meer rusten anders heb ik kans op dingen als incontinentie :confused:

Oja over de slijmprop, dat was bij mij drie keer een groot brok taai slijm, een vaste substantie zeg maar.

17. duimduimdimduimduimduimduim

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Nance en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

Miss sil fijn dat jullie weer thuis zijn. Wel vervelend dat ze zo van mening verschillen dat je daarom zo in de zorgen hebt gezeten zeg!
    Toen brenden naar huis mocht met 2 week moest hij ook over op 7 voedingen en dan om de 3 uur overdag en 's nachts om de 4 uur. Hij moest dan minimaal 50 cc drinken en vervolgens naar behoefte... hij zat daardoor al vrij snel op meer maar dat geeft je mannetje zelf wel aan.
    Misschien dat je daar wat aan hebt?!

Wendie gelukkig dat de operatie goed is gegaan meid!
    Heel veel sterkte en als er wat is kan je bij me terecht hoor!

susanne wil je een hele fijne dag wensen morgen. En natuurlijk ook heel veel succes! Knap hoor dat je het nu nog volhoudt en ook met de weeen erbij! Geniet ervan meid!

Senninha vervelend van jullie katje! Hoop dat jullie nog een oplossing kunnen vinden! Sterkte met niels doe zelf ook rustig aan meis...!

ML wat een mooie foto's op je hyves zeg! Hoop voor je dat alles goed uitpakt met jou en Yaron maar laat je niet gek maken meid!
    t zijn wel cuties hoor ;)

Kwebbels lekker genieten van je bad!

Voor iedereen die nog aan het wachten is en rommelt veel sterkte meiden!
    hoop dat iedereen voor eind juli bevallen is!

Veraatje lastig lijkt me dat dat je steeds gebeld wordt etc. Ze bedoelen het goed alleen je weet onderhand niet meer wat je nu moete zeggen want je zit er zelf al steeds op te wachten natuurlijk en dan steeds die telefoontjes. Heb t zelf ook gehad in het ziekenhuis... sommigen belden elke dag heel lief natuurlijk maar ja als iedereen dat doet...

Nou meiden ik hoor mijn mannetje weer dus zal even bij hem kijken!
    Liefs Nannie

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    morgen 39 weekjes! en ook naar de vlos op controle, hoop dat alles weer goed is. zo maar mijn bedje opzoeken anders zit ik morgen met dikke wallen daar, moet er al om 8.50 uur zijn en dat is voor mij erg vroeg, aangezien ik slecht slaap.
    maar ja. alles komt goed zeggen we maar.

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden ik ga ook maar eens afsluiten voor vanavond. Ik weet niet wat het is, maar ik kan al 2 avonden mijn ogen nauwelijks open houden.

Susanne fijne dag morgen.

Ik probeer me voor de VK morgen nog ff melden en anders erna (hopelijk niet met slecht nieuws).

Voor straks allemaal trusten en misschien binnenkort weer babynieuws.

Deel Deze Pagina