hoi, nog even een vraagje, voor de ervaren moeders: Waar halen jullie je voedings bh's en dragen jullie echt de voedingstopjes/ t-shirts of waar letten jullie op bij kleding als je bv geeft? iemand nog een internetshop waar ze te krijgen zijn? ik geef nu bv, maar moet de meeste shirts gewoon bijna helemaal uit doen als ik wil voeden, dit is niet echt handig! klinkt een beetje klungelig, maar ik vind het wel lastig! dus... tips zijn van harte welkom! groetjes maaike
hoi meiden, m'n nichtje is vanavond op bezoek geweest, erg gezellig altijd, we hadden zelf gisteren al proberen af te spreken met haar en haar vriend, maar toen konden ze echt niet, en nu vandaag moest haar vriend naar cursus, dus had ze onverwachts een saai avondje. Gezellig dus naar ons . Dus de avond is weer omgevlogen met spelletjes en lekker bijkletsen. @essie: de spulletjes die jij noemt heb ik van de week toevallig voor het eerst gezien toen ik op zoek was naar mobiels volgens mij. Ik had er nog nooit van gehoord! En idd via de site die jij opgeeft. Ik was zelf op zoek naar playgro dingetjes geloof ik. @maaike: poeh heftig verhaal hoor, maar wat een prachtig mannetje! Ik vind ook de foto van jou met Jeroen zoo mooi en lief! Verder hoop ik dat er vanacht toch weer iemand is bij wie het rommelen eindelijk eens doorzet, zodat er morgen weer babynieuws is! 8-7-08 is tenslotte ook nog een erg makkelijke datum ! Dusseh baby's: Morgen is de dag!
Nance en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! ikheb zo mijn laatste buikfoto in mijn album staan gek idee hoor dat het nu alweer bijna voorbij is.... tijd is hard gegaan.. net de keuken even schoongemaakt en opnieuw ingedeeld ja je gaat gekke dingen doen zo de laatste dagen.....ik heb ineens ruimte gekregen in de kastjes.... de kleine heeft de hik momenteel in mijn buik....voelt toch altijd nog raar...morgen maar even een stukje filmen van de kleine in mijn buik als die aan het spelen is...vind iktoch altijd wel speciaal..... en dan woensdag de grote dag.....brrrr nou ik ga douchen en na bed
Ik heb dat mijn broeken niet meer passen.. Zwangerschapsshirtjes heb ik niet echt gekocht.. Omdat de mode al wat wijder valt... Maar de broeken is echt een ramp.. Thuis heb ik ook elke keer mijn joggingbroek aan...
hier ook dat de shirtjes te kort aan het worden werden, heb zaterdag wel wat nieuwe gekocht maar ook twee hempjes en die doe ik nu gewoon overal onder samen met de paar die ik al had. Die zijn allemaal om de een of andere reden wat langer dus vallen nog wel over de broekrand heen.
Spannend Heodi nog 2 nachtjes slapen! Word je morgen al opgenomen in t ZH of mag je woensdagochtend komen?
Essie dat speelgoed is inderdaad wel heel erg leuk! Kan je het alleen via internet bestellen dat jij weet? Hihi, ik wil dingen het liefst eerst echt zien en voelen voordat ik iets koop. Heidi, ja meis, nog even en je mooie buik is weg! Spannend hoor. Nou babies, komop, jullie mama's hebben zoveel liefde en knuffels voor jullie, kom ze maar halen! Er begint weer een engelse detective, en aangezien ik toch niet goed kan slapen ga ik maar weer's lekker op de bank hangen. Weltruste voor allemaal.
Nou Dames.... ff snel een berichtjuh namens ons hier....... doe morgen mijn bevallingsverhaal wel neer knallen hier en wat foto's te plaatsen maar lukt nu niet echt en heb ook een baby die last heeft van der darmpies dus zal wel een lang nachtje worden, maar wilde ff iedereen bedanken voor de steun en de felicitaties.... lees later wel ff ales op mijn gemakkie terug dikke kusssssssssssssssssss [/img]
Goedemorgen, Ik meld mij even! Hier nog steeds niks aan hand en om eerlijk te zijn heb ik het even helemaal gehad! Sinds gisteravond kan ik volgens mij alleen nog maar janken. Dus.... ik heb besloten dat vandaag een day-off wordt! Ik wilde alleen nog even Susanne en mannetje alvast feliciteren met hun trouwen! Heel veel plezier vandaag!
susanne: Feestje al gehad, maar vandaag dus het echte trouwen ! Geniet er van! En alvast van harte gefeliciteerd!
Spannend Susanne... Veraatje, ook al loop ik nog niet zo lang als jou.. Ik heb exact hetzelfde. Sinds gisteravond zit ik er even helemaal doorheen. Ben het echt ff helemaal zat.. Krijg ik ook nog een paar opmerkingen van een zwager van mij waaruit blijkt dat hij zwangere vrouwen soms erg vervelend vind en dat hij blij is als dit allemaal achter de rug is.. Pff.. Ik had het ff helemaal gehad met hem! En dan zit ik altijd maar thuis terwijl Chris altijd maar weg is en dat kon ik ook ff niet hebben.. Ik hoop toch zo dat al dat voorwerk niet voor niks is en het niet lang meer duurt. Heb besloten dat het vandaag ook maar een off dagje wordt. Niks geen gezeur, alleen maar mezelf... Veraatje, bij deze dus een dikke knuffel voor jou... Sorry voor ego berichtje, maar moest het ff kwijt.. Moet steeds janken... Ik kruip nog weer mn bed in.. Dikke knuffel voor iedereen die er doorheen zit en niet meer kan wachten... Ik reageer later vanmorgen wel weer ff op de rest.. Sorry... Liefs Wendie
goedemorgen! wat een onweer zeg, zat echt rechtop in bed! en beebje rechtop in buik ) Fijne trouwdag vandaag! susanne en echtgenoot! veraatje, doe lekker rustig aan vandaag! dikke knuffel!
goedemorgen miss sil ikmag mewoensdagochtend om11.30 in ziekenhuis melden aangezien ik na de middag pas aan de beurt ben...dus ik zal me morgen zowiezo nog wel even melden.... is suzanne nu aan het bevalllen op haar trouwdag....? lijkt me toch vreemd hoor,,,,, ik ga even de meisjes even broodje smeren en dan even beneden opruimen.....en dan straks tas nakijken gister niet meer gedaan nadat ik de keuken had gedaan.... dus dames tot later
nou dat is inderdaad wel even zwaar geweest. zolang in de weeen. mooi dat alles zo gaat en dat je/jullie tevreden zijn. mooi mannetje is het hoor. nou ga nog maar mooi even door met genieten
heb ik inderdaad ook en dan de broeken die zitten ook niet lekker. te strak en afzakkerig, maar ik koop inderdaad ook niks meer. zeker met de wetenschap dat de zw-kleding na de bevalling mij te groot is.
Mogge allemaal, Allereerst een dikke knuf voor Vera en Wendie, neem het ervan vandaag meiden. Lekker uitrusten en hopelijk morgen weer een betere dag! Susanne, succes in het ziekenhuis! Wel onhandig precies op de trouwdag, maar later lachen jullie daarom! Heidi, het komt nu echt dichtbij voor jou. Spannend! Nog 1 nachtje slapen... Miss Sil, wat is het toch lastig met die verschillende adviezen he? Maar als het zo werkt, dan is het goed zo hoor. Doen waar jij en Genaro zich goed bij voelen! En hoe is het me de andere mama's ? Beginnen jullie al een beetje te wennen? Missen jullie de buik of zijn jullie blij dat je je lichaam weer terug hebt (misschien op een paar kilootjes na dan) Hier gaat een en ander eerder de verkeerde kant op dan de goeie. Ik ben vannacht niet 1 keer wakker geweest! Zelfs niet om te plassen Ik kan me de laatste keer niet herinneren. Ben met harde buiken in slaap gevallen en heb de kleine nog niet gevoeld terwijl die zich s nachts en rond deze tijd altijd wild aan het melden is. Lijkt wel of ik terug ga in de tijd ipv vooruit Daardoor voel ik me trouwens wel wat energieker. Dus ik ga zo maar eens wat boodschappen halen en vanmiddag shoppen met Roger. Verder zag ik nog wat spinrag aan de plafonds (wij hebben een oud huis met hoge plafonds in de kamer) dus die kunnen we ook nog mooi even samen weghalen. Alleen lukt niet meer, want ik kan niet EN op het trapje stofzuigen EN de stofzuiger hoog houden. Dat is normaal al moeilijk Daantje gefeliciteerd met je mijlpaal. APK dames, succes vandaag! Liefs, lientje
heb bh's van de hema gehad, maar die vond ikzelf iets te slap. ook bij wehkamp ed hebben ze ze en er is inderdaad een webwinkel www.prettymum.nl misschien kun je daar wat mee. zelf had ik vaak iets van een hemd/shirt met een blouse en iets van een omslagdoek