Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

doe het rustig aan en ik weet het is absoluut niet leuk om over te lopen
    en deze is speciaal voor jouw

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo blijkt maar weer dat mannen niet weten hoe het is om zwanger te zijn.
    als mannen toch is zwanger konden worden, nou volgens mij gebeurde dat dan eens maar nooit weer.

ook voor jou een dikke cyberhug

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen!
    Weer zulk ROTWEER! Weet iemand of het in de loop van de dag beter wordt of blijft het bagger...

Susanne! Spannend... Haha bevallen op je trouwdag, succes! Vorige week lag ik te puffen. Toen was net die ruggenprik eruit gehaald...
    Pfff alweer een week oud. De laatste week van mijn zwangerschap leek net of het 2 jaar duurde en deze week is echt voorbij gevlogen...

Veraatje, klote dat je erdoorheen zit en volkomen logisch :( En al helemaal als je al die maanden bovenaan de lijst staat... GRMBL! Sterkte en doe maar lekker rustig aan. Je kan waarschijnlijk ook niet anders mahjah...

4. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Susanne: wat een goede planning :D

Lientje: ik mis mijn buik wel en niet. Het voelt een stuk makkelijker nu, geen maagzuur, op mijn buik slapen, geen onrustige benen, niet meer om de haverklap plassen, maar toch. Maar ja een zwangerschap zit er niet meer in. Als ik 10 jaar jonger zou zijn, zou ik direct wel weer willen. De buik wordt elke dag kleiner en mijn uitpuilende navel is weer in zijn holletje gekropen.

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Leuke site! Ik heb net gelijk 2 shirtjes besteld :D

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

zag dat er nog veel meer wel een knuffel konden gebruiken, dus hier nog een grappige hug

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Dat klinkt wel fijn, weer op je buik slapen!
    Maar inderdaad voor ons is het ook de laatste keer, vandaar ook mijn vraag. Ik kan me voorstellen dat je dan toch een soort weemoedig gevoel krijgt soms dat dat stukje niet meer terug komt. Hoe heerlijk het ook is om je beebje in je armen te hebben!

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ml bereid je maar voor het blijft zo en volgens mij wordt het in de loop van de week weer beter

lientje vind het zelf ook wel een leuke site ben nu aan het neuzen naar die lamaze knuffels die essie (dacht ik) geplaatst had zo geven we mekaar steeds weer wat anders. grappig hoor

9. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Susanne, succes vandaag!

Ben gisterenavond vroeg m'n bed ingedoken en naar omstandigheden (de hond is niet fit/pijn in z'n buik, maar m'n lief is vannacht 2x eruit gegaan om met hem te lopen) aardig geslapen.
    Beeb was alleen zo ontzettend druk :confused: nadat gisterenochtend de VK een inwendig onderzoek heeft gedaan. Baby is de hele dag en avond in de weer geweest (leek wel trampoline springen in m'n buik) en ik maakte me daar toch enigzins zorgen over. Gek he...voel je niks/weinig maak je je zorgen, voel je veel denk je dat het ook niet goed is.
    Enfin, m'n darmen zijn flink ah opspelen/borrelen en ik ben een beetje gespannen voor vanmiddag naar de gyn toe. Moet er 14.30 zijn en ben erg benieuwd wat er verder gaat gebeuren.

Iedereen die een off-day heeft: Knuf van Mirre!

Mirre

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

over het missen van de buik gesproken.
    ik weet nu al dat ik hem vreselijk ga missen. vooral ook omdat dit de laatste keer wel zal zijn.
    dus nooit meer dat getrappel en reacties op jezelf en geluid uit je omgeving.
    maar anderzijds die laatste weken heb ik iedere keer wel verelend gevonden (de eerste 3mnd ook trouwens) maar ja je kunt niet alleen het middelste trimester zwanger zijn.
    ben nu ook wel klaar weer met deze zwangerschap, ben veel te nieuwsgierig naar ons dametje.
    we zullen wel zien wanneer ze besluit te komen.
    straks eerst maar weer een apk en dan nog volgende week een apk en de week erna de laatste en daarna door naar de gyn. natuurlijk hoop ik erop dat straks de laatste apk is, maar heb helaas 2 andere ervaringen. (2wk over en de ander 1 dg over)
    wil eigenlijk ook wel weten hoe het is om niet de 40 vol te maken. (erg hè)

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

mirre succes vanmiddag

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

08 juli Trouwdag Susanne85 en Jeroen
    08 juli Lovelykids om 11.10 uur vlos
    08 juli Essie1979 om 12.15 uur vlos
    08 juli Mirjam2112 om 13.55 uur gyn
    08 juli Veraatje om 15.15 uur vlos
    08 juli Athina om 17.30 uur vlos
    08 juli Mila 24 gyn

succes en veel plezier
    en duimen dat er voor sommigen wat actie ondernomen wordt.

13. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Succes vanmiddag Mirre!

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

wow
    zie net nog 10 berichten (na deze nog 9)
    dan zit ik op 1000 berichtjes

15. doorkwekken dus! :D

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

trouwens er waren ee aantal hier die de minimonkey hebben gekocht. zijn er al welken die hem gebruiken en hoe bevalt die

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moggel!

08 juli Trouwdag Susanne85 en Jeroen; Gefeliciteerd enne wat zou het een prachtig kado zijn op jullie trouwdag om een baby te krijgen !

08 juli Lovelykids om 11.10 uur vlos
    08 juli Essie1979 om 12.15 uur vlos
    08 juli Mirjam2112 om 13.55 uur gyn
    08 juli Veraatje om 15.15 uur vlos
    08 juli Athina om 17.30 uur vlos
    08 juli Mila 24 gyn
    APK Ladies! SUCCES

Veraatje en Wendie...hele dikke warme gezellig knusse oppepknuffel van mij en Tygo!

Heidi...tis aftellen geblazen!

Uhhh verder weet ik het niet meer.
    Oh ja ik weet niet meer wie het vroeg maar ik mis mijn buik TOTAAL niet, mss komt dat nog. Wel last van de irri kraamtranen hihhihi. Verder doen een aantal hechtingen nog zeer maar wordt wel minder.
    Ik moet zeggen dat het moederschap me tot nu toe erg natuurlijk af gaat, maar ben soms alleen nog onzeker over de voedingen maar goed kep een Buddy die is ervaringsdeskundige dus kep gistermiddag nog wat tips gekregen ;)

Vandaag 1ste dag solo! En ook echt Solo want Hugh is aan het werk!
    Vannacht kwam Tygo om de 2,5 a 3 uur...goed gedronken en kwam vanmorgen pas weer om 7 uur.
    Daarna heb ik hem lekker opgefrist en aangekleed (Hugh wil vanavond met hem douchen en we hebben afgesproken om Tygo altijd samen te badderen). Daarna nog ff samen de Kraamafdeling zitten kijken ;) waarna hij in een diepe slaap is gesukkeld.
    Hij ligt nu weer in zijn grote bed en ik rommel lekker in huis. Ik voel me voor het eerst weer een beetje mens zo na de zwangerschap/bevalling. Allen de pijn van die rot hechtingen moeten nog weg en dan is het helemaal goed.
    Baal wel een beetje over het feit dat mijn salaris nog steeds niet gestort is grrrrrr en dat het ruk weer is! Vanmiddag gaan we nl. voor het eerst naar "buiten" nou ja naar het ZH want mijn vader wordt vandaag behandeld voor zijn hart.

Ga nu maar ff afwassen, kijken of ik er nog een wasje in kan gooien en dan is het alweer bijna flessen tijd hihi.

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey dames,

hier nog steeds geen teken van doorzetten, alleen blijft het maar rommelen, nog steeds steken in de buik die doortrekken naar mijn billen en bovenbenen maar niks concreets... :(

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

fijn om te lezen dat het je zo makkelijk en goed afgaat (op de hechtingen na dan)
    hoop dat het voor je vader ook allemaal te doen is en dat hij maar weer gauw gezond thuis mag zijn

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb de minimonkey, maar nog niet gebruikt dus sry :p Zodra ik hem in gebruik neem hoor je hoe die bevalt...

Ik mis mijn buik niet hoor.. Pfff die moeizame gang de trap op, me niet om kunnen draaien in bed. Jah het getrappel is leuk maar mis het niet moet ik eerlijk zeggen :)
    Had het echt wel gehad, ook al is het mijn laatste zwangerschap geweest.
    Slikte aan de lopende band rennies en is een hele rare gewaarwording, want ik heb ze nooit meer geslikt na de bevalling haha...
    Heb ze gister maar van mijn "plek waar ze voor het grijpen liggen" in een kastje gelegd haha...
    En het is heel lekker om weer op mijn buik languit te liggen, de eerste keer deed ik nog heel voorzichtig, je bent er zo op ingesteld dat er iets in je buik zit maar heb de smaak alweer te pakken :p blablalala...

Deel Deze Pagina