*****INBRAAK****** Heidi, als ik je niet meer vantevoren spreek... Heeeeeel veel succes morgen! En ik denk aan jullie! Ben benieuwd wanneer ik het goede nieuws mag krijgen *****UITBRAAK*****
BuddyNieuws NinaVI Ik ben in ziekenhuis opgenomen sinds zondag! Ik heb een infectie in buik of kraamvrouwenkoorts. Senna is bij me. Verder veel buikpijn gehad, maar gaat nu iets beter. Einde buddyNieuws NinaVI
Susanne: nou ja zeg jij weet het wel te plannen he Veel plezier in ieder geval! Vera: dikke knuf voor je meid. Wat betreft die zwangerschapskleren: het zit inderdaad allemaal niet meer zo lekker. Die band van die broeken past eigenlijk net niet meer over bovenkant van mijn buik dus die zakt steeds af en sommige shirtjes beginnen aan de korte kant te raken. Mijn oma had expres nog wat rokjes gemaakt (die ik ook na zwangerschap aan kan) maar daar is het ook geen weer voor. Loop thuis dus lekker in de trainingsbroek. Nou dames vanacht heel de nacht een beetje doorgesukkeld met harde buiken, 100x plassen, menstruatie achtige krampjes, maar heeft helaas niet doorgezet. Voel nu nog steeds veel druk op mijn "onderkantje" en af en toe die krampen, maar ja zolang he niet doorzet.... Morgen weer op controle bij de vk, dus zal het dan met haar bespreken mocht er tussentijds niets veranderen. Ga vandaag dus maar lekker rustig aan doen. Ik krijg zo visite en dan lekker beetje op bank hangen.
O o o, wat was ik vandaag graag in mijn bed gebleven zeg . Maar ja, Rick is er ook nog en die was om 06.00 uur al aan 't roepen "Mama, mama, uit"...... Vanochtend vroeg wel weer erge buikpijn, maar nu gaat 't (helaas) wel weer. Heb alleen nergens geen zin in en wil eigenlijk wel ergens naar toe voor een beetje afleiding. Maar ja, mijn ouders wonen wat verder weg en ik heb van mijn moeder een autoverbod gekregen, althans om hun kant op te gaan . Verder is eigenlijk iedereen aan het werk of woont idd ook te ver weg . En daar zitten we dan..... 8) Morgen wel weer naar de VK (om 09.45 uur), dus da's wel weer een uitje (wat je al niet als uitje kunt zien ).
Bedankt meiden vh succes wensen voor vanmiddag, ik ben reuze gespannen. Heb net het berichtje van m'n buddy Nina geplaatst die in het ziekenhuis ligt dus moet maar ff kijken hoe alles gaat lopen. Zodra ik nieuws heb probeer ik het zelf wel te plaatsen en als er evt inleiding gaat plaatsvinden wil misschien iemand anders ff voor tijdelijke buddy spelen... , maar ik ga ervanuit dat ik me vanavond zelf nog kan melden. Liefs Mirre
wil je best als tijdelijke buddy helpen hoor! als het nodig is dan he! succes! stuur maar pb als je wilt hoor
@Nina: beterschap meid @Mirre: succes vanmiddag @Heidi: jij ook succes. Vandaag uitgerekend! Vannacht druk gedroomd over weeen en brekende vliezen, maar helaas niets van dit alles. Viel me zo tegen dat ik even bij manlief uit moest huilen zeg. Ben benieuwd wanneer ons eigenwijsje er klaar voor is. Papa en mama in ieder geval allang.
BD, klinkt toch echt wel als voorwerk hoor...wie weet deze week! Ramoontje...doe lekker rustig aan vandaag zover dat kan. Ik weet precies hoe je je voelt ik had dat ook de laatste week/dgn voor de bevalling. Mirre, ik zou graag als backup buddy willen spelen maar ik ben ook niet vaak online maar goed, zal ik je mijn GSM nummer PB'en? Krijg net een pakketje uit Frankrijk...van de Tante & Oom van Hugh. Allereerst komt er een muffe lucht uit de verpakking wil je niet weten en dan...2 AFZICHTELIJKE pakjes die Tygo pas aan kan als hij 6 maanden is en 1 pakje voor als ie een jaar is. Dan nog ee boxpakje, op zich wel elk maar niet mijn ding maar die kan ie pas aan als ie 9 maanden is?! en een rammelaar + beertje. Heel lief hoor, maarre dit verdwijnd echt achter in de kast hihihi
Nina, beterschap! Sterkte ermee.. Voor de rommelende/inleidende/doorheenzittende dames: succes! Bedankt voor de lieve knuffels... Ik ga weer ff op bed...
Hahaha, zo kom ik mijn dagen ook door hoor! Nina: sterkte meid. Misschien domme vraag, maar wat is kraamvrouwenkoorts exact? Silla: hahaha oh dat is echt erg. Ik ben dus ook bang van die afschuwelijke pakjes te krijgen. Wil het liefst gewoon alles zelf uitzoeken maar ja mensen doen er wel moeite voor en bedoelen het goe. Heb mezelf maar voorgenomen om die pakjes dan maar als pyama te gebruiken hihi. Dingen die ik echt afschuwelijk vind (zelfs voor pyama) die leg ik ook in de kast en gebruik ik niet. (hoeven die mensen niet te weten, bedank ze gewoon hartelijk!)
Lieverd dikke knuf voor jou. Misschien een kleine troost ik had ook een jankdag de dag voordat ik beviel. Zou dat je teken zijn?
Ik heb voedingsbh's gekocht bij Livera van het merk Anita, wel duurder maar zitten erg goed. Ik heb bij Damian ook weleens een bh online besteld bij www.borstvoedingswinkel.nl. De bv kleding vond ik daar alleen erg duur. Ik heb twee shirts en twee hempjes besteld bij H&M, niet duur en wel handig. (vallen wel royaal) Zeker als ik visite krijg vind ik die shirts handig want dan hoef ik niet met mijn hele plumpuddingbuik bloot
Ohh meis, een week overtijd is ook echt niet leuk, die kleine van jou houdt het veels te spannend! Ook van mij een dikke knuffel!
Bedankt! (er probeert er net eentje of de hondenriem ook in het gaatje voor de stroom van de laptop past ) En die pakketjes die ken ik ook. Een uit Italië in een onbestendige maat (Rick heeft het nooit aan gehad) en van mijn schoonmoeder . Dat heb ik maar als pyjama gebruikt voor zolang het ging....het was een pakje met voetjes eraan vast en aangezien Rick bij zijn geboorte al 57 cm was, kon hij dat soort pakjes gewoonweg niet aan, jaaa met opgetrokken beentjes, maar dat was ook geen gezicht .
Nina heel veel sterkte hier net even lekker zitten huilen bij mijn mam aan telefoon omdat ik mijn buik wel ga missen en het spelen van de kleine erin...Ik zie ook best wel op tegen morgen hoor....Straks komt ype weer thuis lekker wat afleiding even wachten tot de stoelen zijn gebracht en dan weg nog wat dingen doen... Hopelijk gaat de dag snel voorbij... Alles is schoon en opgeruimd dus das lekker kijken hoe lang het zo blijft.... Mijn moeder is ook een beetje gestresst maar dat heeft ze altijd hoor als ik bevallen moet....hihi Ik ga even was opvouwen....gr heidi
Nance, van harte gefeliciteerd met je dochter Aimee. Nina, beterschap. Hopelijk knap je snel weer op. Iedereen met een offday, dikke knuf. Iedereen met weeën, sterkte. Iedereen met een afspraak, succes. Het klussen in huis begint hier nu de goede kant op te gaan. Hopelijk is de kamer van onze dochter dit weekeinde dan toch echt helemaal af en kan ik haar kamer en de babykamer in gaan ruimen. Maar voorlopig blijft het nog even druk met klussen.