Het is heel raar maar het lijkt alweer eeuwen geleden dat ik zwanger ben geweest en dat er in die pafferige hangbuik een kindje heeft gezeten. Ik mis het getrappel wel, maar het is wel weer heerlijk om alles weer gewoon te kunnen doen. Enne de dag dat mijn vliezen braken had ik ook geweldig geslapen en had ik mega poetsdrang een uur voordat mijn vliezen braken heb ik nog als een debiel de koelkast staan schrobben, dus of het nou echt de verkeerde kant met je opgaat.........
O jee, das schrikken! Gelukkig gaat het nu iets beter. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Mirre dank voor het doorgeven.
Nou Inez, nog een paar daagjes dan en dan ben je er klaar voor! Wordt er al gerommeld bij jou of voel je nog niks?
Zo en dan nu even Goedemorgen iedereen! Dat iedereen die aan de beurt is maar snel een kindje op de wereld mag zetten! Susanne, trouwen gaat dus niet lukken vandaag, maar hopelijk een kindje wel! Nina, he wat vervelend, beterschap! Hier is de kraamverzorgster net voor het laatst geweest. Lief mens, maar wat heerlijk om morgen niet op te hoeven staan omdat de kraam komt. Gewoon weer lekker mijn eigen gangetje gaan! Roan is net gewogen en is al 300 gram aangekomen en weegt nu 3800 gram, dus hij doet het goed op mama's slagroom hihihi
Dankje. Ik en vooral mijn bekken hadden zo gehoopt dit niet te halen en al lang bevallen te zijn. Hoop zo dat het snel zover is, want wordt simpel van die pijn de hele tijd.
@Niesje: hihi, mama's slagroom. Fijn dat ie eht zo goed doe zeg. @Susanne: jeee, das wel ff wat anders dan trouwen. Heel veel succes meid. @Silla: wel lief van de oom en tante van Hugh, maar jammer dat het je smaak niet is. @Veraatje: jasses meid dat je er f zo doorheen zit. knuffel van hier.
Goeiemorgen allemaal, heb nog niet alles bijgelezen, is weer iets teveel....Dus ik zal wel vanalles vergeten, ga het toch proberen: Suzanne, zo wordt het wel een hele speciale dag! Nina, sterkte in het ziekenhuis. Silla, sterkte met je papa. Je moet je maar bedenken dat hij nu op geen betere plek kan zijn dan in het ziekenhuis. En verder een heleboel meiden die hun beebietjes willen zien. Ik hoop met jullie mee dat het heeeeeel snel gaat gebeuren! Nou ff een vraagje aan de al-bevallen-dames: kunnen jullie goed naar de wc? Ikke niet, dus tips zijn welkom. Pruimen, bruin brooden kiwi's helpen niet . xxx
kersen willen ook wel laxeren....en smorgens op nuchter maag een glas lauw water drinken...en neem de tijd op het tiolet..... niesje mooi dat de kleine het zo goed doet....is altijd fijn....nou ik ga even wat anders doen tot later...
ff een vraagje. We moeten de deur en kozijn van de babykamer nog schilderen. Wat zal beter zijn, nu doen met de kans dat uk geboren wordt in de verfluchtof beter pas verven als ze er al een maand is ofzo? Ze komt trouwens nog niet in die kamer te slapen maar bij ons in de kamer ernaast. Maar de hele verdieping gaat natuurlijk naar de verf ruiken en weet niet of dat kwaad kan.
Goedemorgen allemaal! Ben pas net een half uurtje wakker, lag gister best laat op bed namelijk. Tja als je man opeens thuis is elke avond dan geniet je daar ook van natuurlijk! Nina; Veel sterkte meis, wel fijn dat je Senna gewoon bij je hebt! Veraatje; Dikke knuf voor jouw. Ik hoop dat de beeb zich nou eens snel gaat melden! Susanne; Spannend joh, en dat op je trouwdag hihi Heidi; voor jou komt ook het einde in zicht. Lijkt me best wel raar om van te voren al te weten dat je woensdag je kindje in je armen gaat hebben. Silla; Fijn dat alles zo goed gaat zeg. Ik heb ook afzichtelijke dingen gekregen hoor, denk ook niet dat onze kleine meid dat vaak aan zal hebben ML; Gefeliciteerd met de 1e week van Mayron! Mrietje; Misschien dat rosevice helpt (en dan die ene die tegen de stoelgang is zeg maar, weet even niet hoe die heet) Sann; Gefeliciteerd met je 40 weken! Dat de beeb nou maar snel mag komen Niesje; lijkt mij ook wel fijn hoor dat je op een gegeven moment gewoon weer je eigen gangetje kan gaan zonder dat er een kraamverzorgster bij is. Sen; Voel je je al wat beter meis?
Rensie, ja voor mij is het tot nu toe echt nog genieten, zit nog hoog op mijn blauwe wolkje. Ik kan niet wachten tot we straks met z'n allen ongegeneerd kunnen dwepen met ons kind op het mama topic! Mrietje, tot gisteren was het hier ook een probleem en de vk dreigde al met klisma's. Dat idee was voor mij al voldoende om de boel op gang te brengen hihi Maar zij raadde microlax aan, verkrijgbaar bij apotheek en drogist. (schrik niet, het is een soort mini klysma als ik het goed het begrepen, dus geen pillen ofzo) Oja en Veraatje, ik hoop dat de vk je kan strippen vandaag! Heel veel succes!
Dat ken ik Kwebbels. Hier ga ik ook aanmerkelijk later naar bed sinds mn man thuis is. Tis zo gezellig dan samen he.
Als je de ramen goed openzet (als het weer meezit) kan het nu volgens mij nog wel.. Tenminste... Bij ons was de lucht er binnen 1,5 dag uit.. En als je de deur eruithaalt en naar beneden doet of ergens anders heendoet? mrietje, een glas lauw water helpt idd weleens. en als je op de wc zit, je bekken naar achteren kantelen, dan moet het makkelijker gaan is mij verteld door de cesartherapeut. liefs wendie
Zo ik heb wel lekker geslapen, ben een paar keer wakker geweest van gerommel. Ik dacht even dat ik weeen had maar goed later ben ik weer in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het weg! Ik heb dat trouwens nu al een paar nachten achter elkaar dat ik wakker word van (naar mijn gevoel) weeen maar s ochtends is alles weer rustig..Best raar maar goed. Zal wel voorwerk zijn. Verder word ik echt gek van mijn man (die ook gek van zichzelf word). Hij is zooo verschrikkelijk zenuwachtig, hij weet niet wat hij met zichzelf aan moet geloof ik. Hij blijft maar heen en weer drentelen in huis en hij is gewoon echt aan het wachten. Maar goed ik word daar ook weer een beetje zenuwachtig van pff..Heeft iemand dit nog meer? Nou ik ga maar weer eens aan de klantenservice hangen van Ziggo want ik krijg mijn outlook expres niet goed op de laptop
Oja Veraatje, helemaal vergeten. Succes bij de Vlos vandaag. Hopelijk gaan ze voor jou actie ondernemen...