Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hihi ja inderdaad. Gewoon lekker samen op de bank hangen is al zo om te genieten :)

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Susanne voor jou meid zodat je het niet hoeft terug te zoeken. ;)
    Ik hoop voor je dat je snel de kleine in je armen mag hebben. :baby:

Dit is op maandag 11 februari op pagina 640.

3. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Weet helaas wat je voelt. :(

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Vraag anders bij je hh een receptje voor Lactulose, wat je ook nog zonder recept kan proberen is Floradix.

5. susanne vind het echt heel knap gepland van je kleine! ukkie wilde graag bij het feest zijn!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hoe gaat het nu bij jou?

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Probeer zo min mogelijk met het poezebeest bezig te zijn (in mijn hoofd dan). Heb sinds gisteravond hoofdpijn door het vele huilen en ook vanmorgen wilde twee molletjes er niet tegen helpen.
    Met de lunch nog maar twee nemen.

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heel langzaam iets beter.
    's Morgens is het goed te doen maar naar mate de dag vordert wordt het steeds minder.
    Mag van de peut nog geen hh werk doen behalve wat ik al deed en ik mag nu een blokje om het huis.
    Doe braaf mijn oefeningen maar moet mezelf goed in acht nemen dat ik niet te snel te veel wil doen.

9. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Ik haal al de hele zwangerschap lactulosi zonder recept bij de apotheek....

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Zonde van je centjes joh, op recept krijg je het vergoed bij chronisch gebruik. Ik gebruik het al mn hele zwangerschap gratis en voor niks dus.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Als je het op recept haalt dan moet je de eerste keer het zelf betalen en dan loopt het via de zorgverzekering (mits je nog eigen risico hebt).
    En als je het op recept haalt en het wordt niet vergoed dan kun je het als bijzondere kosten opvoeren bij je belasting aangifte volgend jaar. Wel een bon vragen en bewaren.

12. Zeg Senn,

Is het voor je bekken geen idee om een fitnessbal aan te schaffen? Hierdoor blijf je als je zit onbewust in beweging.
    Het helpt mij heel veel. Ik heb ook erg last van mn bekken.
    Nu heeft Christian te horen gekregen dat hij een soort ontsteking bij de bekken heeft en hij heeft 's morgens heel erg last van zijn bekken en sinds kort gaat hij dus ook eerst 10 minuten op de bal zitten tv kijken.
    Hij is gewoon verkrijgbaar bij scapino. Ik vond hem heel erg makkelijk. Is mij toen aangeraden door de cesartherapeute..

13. gebroken lijnzaad door de yoghurt ofzo werkt ook goed tegen de verstopping!
    althans bij mij in begin van zwangerschap echt wel!

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    we hebben zelf gister en eergisteren het kozijn en de douchedeur geschilderd en de geur is nu al helemaal uit huis.
    Dus ik zou het nu nog even doen als de kleine er nog niet is...

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Bij mij worden de bekken problemen veroorzaakt onder invloed van de zwangerschapshormonen, juist omdat ik er al sinds week 9 van de zwangerschap last van heb.
    Het kan nu dus alleen maar weer beter gaan maar het heeft zijn tijd nodig.
    Kan handig zijn zo'n bal maar denk niet dat ik hem ga kopen voor die tijd nog.

16. als je na het verven verwarming heel hoog zet, raam in die kamer op en deur dicht is de geur en verfmiddelen ook sneller weg!

17. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Pfff hier begint het alweer te regenen...Wel lekker weer om te bevallen natuurlijk :p

18. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hangt er inderdaad vanaf hoe goed je er kunt luchten en wat voor verf je gebruikt. Volgens mij kun je het beste verf op waterbasis halen, dus zonder oplosmiddelen. Die is wel prijzig, maar bevat geen schadeliljke stoffen. Wij hebben die voor het ledikantje en de commode gebruikt en het dekt heel mooi en verft goed.

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wat heerlijk dat het zo goed gaat Niesje! En fijn dat Roan goed drinkt. Geen last van tepelkloven of andere BV pijnen?

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mooi he? die mannen? Ik moet er wel om lachen. Die van mij schrikt iedere keer als ik m bel en dat doe ik echt niet vaker dan normaal hoor. Wel opvallend hoe vlug hij zijn telefoon opneemt ook! :)

Deel Deze Pagina