Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja hij blijft ook maar vragen ''Heb je al weeen''? ''Nee schat anders hoorde je het echt wel'' :) Ook als ik maar een krampje heb gelijk grote ogen en de vraag ''Gaat het beginnnen?!?!?!?!'' :confused: Ben benieuwd hoe dat straks gaat :)

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ik las pas trouwens nog wel dat als verfgeur weg is, dat nog niet betekend dat er geen stoffen meer vanaf komen. Ik geloof dat er in de laatste ouders van nu een stukje over stond. (maar kan ook de Wij jonge ouders geweest zijn)

3. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    hahaha, ja hier precies hetzelfde. Leuk!

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    De eerste drie dagen wel zere tepels, Roan is een zeer krachtige drinker, en ik moet echt opletten met aanleggen want hij is zo gulzig dat hij de tepel naar binnen slurpt inplaats van aanhapt en dat is ook niet zo fijn voor je tepels.
    Maar nu gaat het ontzettend goed. Het is wel weer heerlijk om zo'n ukje aan de borst te hebben hoor. :D
    Jij ging ook bv geven toch?

5. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    hey meiden,
    ben ff rustig geweest hier...heb enorm veel last van mn blaasontsteking gehad( heel veel slapen en zoooo moe) en nou blijkt dat ik van de antibiotica een flinke schimmelinfectie heb gekregen... :cry:

Heb net de ass. van de gyn. gebeld en ze gaat overleggen hoe en wat...ze belt me dadelijk terug..pfffff wat een ellende!

Sorry voor dit ego-berichtje...

6. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Zo, ben weer terug van mijn uitstapje van vandaag, de verloskundige....
    Alles gaat goed met de kleine, heb veel vruchtwater en hij heeft inderdaad vannacht de uitgang proberen te zoeken....
    Fijn om te horen dat ie ook wel een beetje benieuwd is naar ons!
    Ben wel benieuwd wanneer die de uitgang gevonden heeft.....

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja, en ik heb er ook heel veel zin in. Ik kan me nog wel herinneren dat de eerste dagen echt wel heftig zijn, maar ik weet ook hoe fijn het is als het wel mag lukken allemaal, dus ik ga het zeker proberen.

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oh Patricia, wat vervelend zeg. Van de regen in de drup! Ik had ook zo'n infectie en ben net een paar dagen klaar met de kuur. Dat waren een soort inbrenghulzen met een tube creme erbij. Die moest ik dan iedere avond inbrengen tot de tube op was. Gelukkig heeft het goed geholpen. Was een beetje een gedoe, maar niet pijnlijk of vervelend ofzo.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Fijn Mone, dat alles ok was. Hebben ze je onderzocht dan? of was dat de conclusie naar aanleiding van jouw beschrijving van vannacht?

Enne...misschien moet je bordjes plaatsen met pijlen ;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iedereen met een off day: dikke knuf van hier!

Susanne: ipv trouwen bevallen! Succes!

Verder weet ik het even niet meer, sorry :oops: Ben ontzettend moe en ga denk ik nog maar even slapen op de bank. Het is trouwens ook ontzettend slecht weer hier, regenen, waaien. Verder hebben we hier een pup die het zand uit de bloempotten aan het eten is :rolleyes:

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mrietje,

Ik ben nog maar 2x voor de grote boodschap geweest na de bevalling. En gister voor het eerst pijnloos.
    Ik ben nl. LANGS mijn "artiesteningang" gescheurd dus het was de 1ste x ERRUG pijnlijk.
    In het ZH kreeg ik drankjes en een Klysma en thuis had ik nog wat poedertjes maar die werkte ook pas laat. Maar het komt wel goed hoor...
    Ook veel drinken en in beweging (proberen) te blijven dan komen de darmen op op gang.

De VK is vandaag voor het laatst langs geweest...
    Tygo is binnen 1 dag lekker aangekomen en heeft zelfs om 11 uur een fles van 80 cc op! Hij woog gister 4005 en vandaag 4060! Ben zo blij!
    Straks komt de kinderfysiotherapeute nog langs om naar het schoudertje van Tygo te kijken. De VK was verbaasd gezien ze niets kon zien aan het armpje...
    Oh als je het over de duvel hebt komt ze nu net aan!

Laterssssssssss!

12. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    helemaal mijn idee! ik wil ook !

13. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Hoop dat ik er daar ook mee vanaf kom!

14. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Nou bedankt voor alle adviezen. Heb heel wat om uit te proberen ;).

Nièl wil echt de hele dag door drinken, liefst om de anderhalf à 2 uur. En dat elke dag. Geen regeldagen dus....Ik geef hem nu maar om de 2 en een half uur de borst. Kan hem ook niet zo goed laten huilen. En bij borstvoeding kan het allemaal niet zoveel kwaad toch? Ben alleen ooit bang dat hij zoveel drinkt dat zijn maagje ervan "overstuur" raakt.

xxx

15. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Mrietje, ze zeggen toch altijd dat je bv gerust op verzoek kan geven? Lijkt me dus niet zo erg hoor. Meer lastig voor jou, want je hebt dan weinig tijd tussendoor natuurlijk. Maar zo erg is dat niet als het voor je kleine schatje is. :D

16. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Miss Sil, fijn dat het weer allemaal wat beter gaat met Genaro... Wel lastig dat er inderdaad twee verschillende verhalen verteld worden...

Memoiikke, wat een bevallingsverhaal zeg! Lijkt me inderdaad erg zwaar als je al twee nachten last hebt van weeën...

Daantje, gefeliciteerd met je 39 weken...

Heidi, mooie buikfoto meid.... En nog één dagje en dan hebben we van jou ook babynieuws....

Essie, wat een ontzettend leuk speelgoed zag ik voorbij komen.. Ik denk dat ik ook maar eens even op die sité ga neuzen :)

Veraatje, meid, ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit... Huil maar even lekker uit meid... Dikke knuffel voor jou...

Susanne, jeetje meid.. Dacht toch dat je vandaag zou gaan trouwen, maar zo te zien heeft de kleine van jullie andere ideeën.. Heel veel sterkte en succes vandaag... We wachten in spanning op babynieuws....

Meiden die voor de apk gaan vandaag, heel veel succes...

Nina, heel veel sterkte meid!

Voor de rest alles heel vluchtig en globaal doorgelezen... Even geen puf om op alles te reageren... sorry!

Mijn APK was gister ook weer prima... Bloeddruk was oké en de vk schat de kleine op zo'n 6, 6,5 pond...

Net even bij een vriendin op visité geweest... Zij heeft een kleine van 9 maanden... Was wel weer even leuk om de kleine te zien.. Dan gaat het bij jezelf meteen nog meer kriebelen... Ik moet zeggen, ik zou het niet erg vinden als de kleine vandaag zou komen...

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

he meiden,

Nina, dat is minder zeg in het zieknhuis! Beterschap!

Mirre succes vandaag!

Veraatje en wendie, voor jullie een hele dikke knuf!

Sen, hopleijk voel jij je ook gauw beter!

Heidi, alvast heel veel succes voor morgen!

Susanne, die kleine weet het lekker te plannen he! Succes meid!

Voor alle rommelende dames succes en zet m op!

Meiden die ook behoefte hebben aan een knuf! Speciaal voor jullie! KNUF>> KNUF

Weer mooie foto's voorbij zien kopen!

Essie, is idd heel mooi speelgoed!

Silla, sterkte met je papa!

Verder weet ik het niet meer..

Hier gaat het goed! Nog rustig allemaal!

Mijn mama komt zo.. Helpen de gordijnen nog even lekker te wassen!

Volgens mij heeft vriendlief ook nesteldrang haha,
    Gisteren verf gehaal voor in de gang, en platen voor in de gang.. Ziet alles er straks netjes uit!
    Meiden rustig aan he!

En veraatje heel veel succes bij de VK! Meid ik duim voor je!

18. pfff, net een rare smaak in mijn mond... loop naar het toilet, zie de pot en het was nog net geen projectile vomit, maar het scheelde niet veel! echt in een keer alles eruit :confused:
    bah voel me misselijk nu...
    sorry ben aan het zeuren... :oops:

19. pfff.. die hormonen vandaag, weet niet wat het is...

heb net een enorme vreetbui weer achter de rug.. na het brood heb ik een bak aardbeien leeggeschranst, een kitkat, dropveters, :oops:

belt mn lieve schoonmoeder net of ik zin heb om vanmiddag wat te gaan doen.. maar ben zo moe, dak heb gezegd dat ik in bed kruip..
    maar moest wel weer huilen toen ze zo lief aanbood wat met me te gaan doen.
    krijg ik lief smsje van christian, begin ik zo weer te huilen.. weet niet wat het is vandaag..

veraatje: succes bij de VK! hoop echt dat ze wat doen!

bd81, lief smsje van je vriend joh! hopen dt het bij jou ook snel doorzet..

buddy: mooi dat het nog goedgaat daar! geniet ervan dat je mams komt helpen!

liefs wendie

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Suus, meis hoe krijgen jullie het voor elkaar! Hihi, hoop dat het allemaal goed gaat en jullie vandaag trotse ouders zullen zijn.

Heidi, alvast heel veel succes voor morgen. Kan me voorstellen dat je je nu raar voelt. Nog een dagje en dan is het opeens weer allemaal anders. Nog even volhouden meis, en dan heerlijk knuffelen met jullie nieuwe kleintje.

Lientje, heb je de kleine inmiddels al gevoeld?

Mirre succes bij de gyn.

Lovelykids succes bij de vlos.

Silla, wat lekker dat je alweer een beetje op de been bent. Nu de pijn van de hechtingen nog. Hoop dat ze je vader goed kunnen behandelen, sterkte meis.

Patries34, getsie nu nog even een schimmelinfectie! Hoop dat ze je er snel vanaf kunnen helpen. Brengt het ook extra risico met zich mee voor de bevalling?

Senn, is het gelukt om hulp in de huishouding te krijgen?

Nina, een buikinfectie? Brrrrr, hoop dat je snel weer beter bent.

Sann, dat schilderen zou ik nu ook nog even doen. (moet ik ook nog doen nadat Jeroen van de week met ovenreiniger de deuren en deurposten telijf is gegaan :cry: :cry: ) Helemaal als de kleine eerst nog bij jullie op de kamer slaapt.

Veraatje, meis jij bent nu echt wel aan de beurt hoor. Hoop dat de vlos je snel zal helpen.

Deel Deze Pagina