ik zou er ook van balen en boos worden... sorry hoor, maar nu ff niet toch! maar of het niet de hormonen zijn weet ik niet, heb ook veel hormonen, maar ik zou hetzelfde reageren hoor
Misschien heeft Pieter het niet helemaal door Nanda. Per slot van rekening is hij wel zo 'lief' door te zeggen dat jij ook lekker weg mag gaan. Ik denk dat als je hem zegt dat je wilt dat hij thuisblijft, dat hij dat vast wel doet hoor... knuf...
Moeilijk hoor. Als buitenstaander vind ik juist dat hij wel heel meedenkend is. Ook omdat hij eigenlijk wil dat jij een avondje weg gaat en gaat genieten. Misschien een compromis: geen van beiden weg en lekker saampjes thuis genieten?!
hij zei inderdaad ook net wel dat hij gewoon thuisblijft en dit later nog wel een keertje wil doen. Maar normaal gesproken gaat hij helemaal neit zo vaak weg dus waarom nu ineens snappie?! nu blijft hij ook thuis voor mij en dat vind ik ookw eeer niet fair... hij zal toch zelf moeten afwegen of hij bij brenden wil blijven omdat ie die al zo weinig ziet of gewoon weggaat... ach ja ik zeur ook..
Meiden ik heb de indruk dat het vandaag officieel "juli-mama off-day en/of huildag" is. Zijn er überhaupt nog meiden die zich vandaag wel helemaal toppie voelen?
Oooow Nannie, das zielig ja, als die kleintjes zoon pijn hebben. Ik weet niet meer wie dat zei over die SAB SIMPLEX, dat zijn druppeltjes uit Duitsland (ze worden ook in Weert in een apotheek verkocht) en die werken echt heel erg goed. Ik weet niet of jij in de buurt woont, maar het is echt de moeite waard om het een keer te proberen. En anders kunnen apotheken het bij jou in de buurt het misschien wel bestellen. Oef en die mannen zijn kortzichtig, wij niet! Hier ook, Sani kan lekker elke avond weggaan en aan mij wordt niks gevraagd. Tot net dan, want ik was aan het mopperen dat ik ook wel ff rust wilde en dat hij de kinderen wel eens mee mocht nemen om iets leuks te gaan doen. Zegt hij zo maar, uit het niets: Wil jij vanavond dan lekker ff weg? Klein wondertje, want hij denkt daar ook echt nooit aan. Maar wel lekker... Nou, ben benieuwd naar degene die naar de VK zijn geweest. xxx
Nannie, ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet al te blij mee bent.. En dat zou ik hem ook zeker zeggen... Ik bedoel, als hij het vervelend vind dat hij Brenden de fles niet kan geven, omdat hij zo laat thuis is, dan lijkt het me niet handig om ook nog in het weekend weg te gaan.. En jij wilt vast ook wel even rust, dus is het wel prettig als je mannetje gewoon thuis is...
Zo he, dat was even bijlezen: Susanne: Succes vandaag, wat 'n planning heeft die kleine van jullie Veraatje: Sterkte straks bij de VK en beter dat je weer 'n beetje opgeknapt ben, vind 't niet gek een off day als je overtijd loopt.. Heidi: Succes morgen ! Spannend Nina: Dat is schrikken.. beterschap ! Gelukkig zijn jullie samen ! Niesje: Fijn dat Roan 't goed doet .. lekker genieten zeker? Sann: Gefeliciteerd met je 40 weken ! Patricia: Vervelend zeg.. sterkte ermee.. BD81: Wat 'n lief smsje ! Misschien moeten jou en mijn vriend eens even praten samen over hoe het hoort Penny: Lekker voor jezelf kiezen hoor, laat je niet opjagen ! Nannie: Wat zielig van Brenden.. hopelijk gaat 't gauw beter met 'm .. kan me voorstellen dat je zelf dan ook niet lekker ligt.. Enne.. ik zou hetzelfde reageren maar zo te lezen bedoelt hij 't goed Hier weer goedgekeurd bij de APK, kleine is al ingedaald en heb gezegd dat ik al sinds gisterochtend ongikrampen heb in m'n buik en rug, maar nog steeds geen harde buik gehad, dat gaf volgens haar niks.. Het zou wel mooi zijn als er harde buiken bijkomen nu.. dus we hopen 't .. M'n bloeddruk was wat te hoog maar ik werk natuurlijk ook nog steeds en kwam net bij de KVK vandaan waar ik 3 kwartier moest wachten, vervolgens niet geholpen kon worden en weer terug naar de zaak kon.. En dat terwijl ik 15 minuten moest lopen naar de parkeergarage ! Dus was behoorlijk druk bezig geweest.. Ze vroeg of het niet eens tijd was om te stoppen met werken maar als ik me rustig kan houden is 't niet erg voor de kleine.. Nu ben ik de rest van de middag lekker thuis
pfff heb net nogmaals gebeld met de gyn. want die infectie is echt pijnlijk...alles brandt, jeukt en irriteert.. Kan toch pas morgen terecht volgens de ass. ik vroeg nog of ze misschien een recept kunnen faxen naar mn apotheek die hier om de hoek zit, maar dat doen ze niet, ze willen het eerst zelf constateren...
oh meiden ik had vanmorgen absoluut niet durven hopen dat ik jullie zelf weer kon schrijven! Ik ben dus sinds zondag opgenomen geweest..ik kreeg ineens onwijze buikpijn en had lichte verhoging! Verlos wilde geen enkel risico nemen aangezien er 3 gevallen waren geweest van kraamvrouwenkoorts. Dit is een soort van gevaarlijke bacterie die heel snel uitbreidt en via je bloed gehele vergiftiging kan veroorzaken! Zeer besmettelijk overigens voor kramende vrouwen...man ik schrok me kapot! direct hoge dosering antibiotica en daar lag ik dan! Ik had helemaal geen last van kraantranen gehad tot nu.....man wat vond ik het moeilijk als manlief weg moest en ik daar met mijn kleine man moest achterblijven in een troosteloze kamer in mijn eentje blehhhh! Echt een pijn in mijn buik man echt bizar! Gelukkig ging de koorst omlaag en toen ze vandaag weer bloed hadden geprikt bleken de waardes ook te zijn verbeterd! Ik zou nog eigenlijk 24 uur koortsvrij moeten zijn voordat ik weg mocht maar ineens kwam de zuster me vertellen dat wanneer ik thuis uiterst rustig zou doen ik met mijn pillen en 4x daags 2 paracetamollen! Joehoeeeee wat was ik blij! Nu met laptoppie op schoot op de bank heb al geslapen en buikkie doet wel pijn maar kan ook nog niet over zijn! Ik ga zo teruglezen hoor meiden! LIEFS Nina
Jippie toch nog leuk nieuws voor vandaag gekregen: we kunnen vrijdagmiddag onze nieuwe auto ophalen . Wel ff onder voorbehoud dat we vrijdag ons geld bij mekaar hebben, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel zo zijn (en anders kunnen we hem allicht maandag ophalen).
ppfff ben ik ook weer eens een keer! Vind het nog steeds lastig om tijd te maken om iets voor mezelf te kunnen doen, zoals ff lekker op het forum kletsen.. Maar goed nu dus ff een momentje gevonden. Ik heb t/m zondag kraamzorg gehad en nu is mijn schoonmoeder voor een paar dagen over. Op zich heel fijn dat ze wil helpen, maar eerlijk gezegd ben ik ook erg toe aan wat tijd voor mijn zelf... Nu ben ik toch ook steeds met haar in de weer als Sandro slaapt.... Maar goed genoeg gezeur, ik ga ff proberen wat bij te lezen! Lee
Tjeetje Nina, da's inderdaad even schrikken. Nu wel rustig aan doen thuis! Blij dat je weer thuis bent. Meiden die er doorheen zitten vandaag : hele dikke knuf! Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik heb zelf steeds gezegd (gedroomd heel vroeg in de zwangerschap) dat ik 9 juli zou bevallen, nou het is maar goed dat ik geen waarzegster ben, er zal nog heel wat moeten gebeuren voor dat dat uit zo komen hihihi Ik ga rustig aan richting de 40 weken, dan zien we wel weer verder. Iedereen succes met alles Minka
Hey Nina, Fijn dat je weer thuis bent meis... Nou maar rustig aan doen... Essie, lekker dat je ook nog goed nieuws hebt vandaag. Hopen dat je vrijdag het geld bij elkaar hebt... Lee, neem ook tijd voor jezelf.. Dat zal ze vast wel begrijpen toch?
Jeetje Essie, dat is inderdaad hoog meis. Probeer je goed te houden aan wat ze gezegd hebben en veel te relaxen hoor! Sterkte ermee
Ah Penny wat een rotnacht! Het is ook allemaal spannend en onbekend en het klinkt wel alsof er van binnen een en ander aan het gebeuren is. Maar dat kan ook best voorwerk zijn hoor, probeer je maar niet te druk te maken. En mocht het toch binnenkort gebeuren, so be it. Dan zal de kleine er wel klaar voor zijn. Dikke knuf, Lientje
Helemaal niet kortzichtig! Tuurlijk heeft hij wel zin om naar die vriend te gaan, dat is begrijpelijk. Maar zijn plek is nu gewoon thuis zijn in de weekenden, zeker als hij al doordeweek veel van huis is. Vrouwen passen zich al 9 maanden aan aan de nieuwe situatie, maar voor mannen is het "grote aanpassen" pas net begonnen bij de bevalling of misschien even daarvoor. Hij moet er vast gewoon nog aan wennen dat hij nu eerst man en papa is en daarna pas al het andere. Daar komt over een tijdje vanzelf weer een goed evenwicht in, maar de weegschaal moet nu even doorslaan naar het gezin! Je hebt helemaal gelijk hoor meis!
Balen hoor Rensie, ik hoop dat je snel een beetje opknapt. Het is zo lastig nu ook om te bepalen of je "gewoon" niet lekker bent of dat het een begin is van de grote reis van de kleine baby...
Sja, eigenlijk voel ik me wel goed Ware het niet dat ik WIL BEVALLEN! Maar verder heb ik lekker geshopt vandaag en jawel, een rokje en drie shirts in een normale gekocht voor straks. Wel een maatje groter, maar met zoveel korting dat ik dat wel aan durfde. Ook voor Chris drie broeken en drie shirts en zelfs Roger heeft een berg kleren gekocht. Ik vond het echt fijn om even samen te shoppen. Toen we weer bij de auto kwamen wilden ze net een bekeuring uitschrijven, want we waren iets te laat, maar door mijn dikke buik en de lieve glimlach van Roger, mochten we toch nog een nieuw kaartje kopen. Wel aardig, dat gebeurd niet vaak! Het enige minpuntje vandaag is wel dat ik de kleine nog steeds nauwelijks voel. Gelukkig na wat geprik en gepor wel wat reactie, maar gezien de wilde bewegingen die ik gewend ben, vind ik het niet zo leuk dat ik haar bijna niet voel. Liefs, Lientje
Meiden bedankt voor jullie lieve woordjes. Ondanks alle pijn en krampen ben ik alweer wat optimistischer. Morgen weer voor controle naar de vlos, dus daar ben ik ook wel blij mee. Nannie, kan me goed voorstellen dat je alleen al baalt van het idee dat Pieter het overwoog om weg te gaan. Zou ik ook hebben hoor. Ga maar lekker met elkaar genieten dit weekend. Patries34, een schimmelinfectie is inderdaad vreselijk. Krijg alweer jeuk bij het idee . Wat ik wel eens deed om het een beetje te verzachten was in de douche/bad gaan zitten er er yoghurt overheen te gieten. Dat hielp wel om de ergste jeuk/branderigheid er voor even vanaf te halen. Hoop dat je snel geholpen gaat worden. Succes meis. Nina, kraamvrouwenkoorts? Echt nog nooit van gehoord maar het klinkt inderdaad vreselijk. Gelukkig dat jullie weer lekker naar huis mochten. Nu lekker onderuit en je laten verwennen. Essie, hoop dat je bloeddruk vrijdag een stuk beter zal zijn. Fijn dat ze je in ieder geval zo goed in de gaten houden. Nou vrijdag niet zenuwachtig worden voor de nieuwe auto he, da's niet goed voor je bloeddruk!