Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    aaarrgghh :evil: had ik net een hele lap tekst met reacties op iedereen valt mijn laptop uit.... ben ik alles kwijt...... sorry, maar het gaat me niet meer lukken om op iedereen te reageren!

lee

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij alle krampen die ik heb zal ik zeggen, gaan jullie maar lekker rommelen bij Lientje en Veraatje!

3. inderdaad, heb zelf geen idee. hubbie ging gelijk googlen en vond dat het ook kon dat maag gewoon in verdrukking zit door ligging beeb... kan ook nog...
    irritant alleen, ben zo'n iemand die nooit ziek is of het nooit toegeeft iig.
    BAH!

veraatje, hoe was vk?
    gestript?

4. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Nina, dat is ff schikken zeg. Gelukkig ben je nu weer thuis!

Wendie, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan. Wbt mijn schoonmoeder heb je idd wel gelijk, maar ja blijft lastig. Ze bedoelt het allemaal goed, maar ik ben niet zo van het getut. Vind het lastig om dat te zeggen.

Buddy lientje, bij jou dus nog steeds alles rustig. Denk wel steeds aan je hoor als ik een sms krijg :) Wel vervelend dat je haar niet veel gevoeld hebt vandaag. Hopelijk gaat ze snel weer meer bewegen!

5. voor iedereen die er ff doorheenzit:

6. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Balen lee, maar het gaat om de gedachte. Ik begrijp best dat je dat niet nog een keer gaat zitten doen hoor.
    Gaat alles lekker bij jullie?

7. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Hee Lientje,

Ja hoor alles gaat hier best goed. Al moet ik eerlijk zeggen dat het wel ff wennen is met een kleintje. Ik vind hem echt helemaal geweldig hoor, maar het is gewoon ff anders. Sandro doet het verder super. Afgelopen zondag was hij alweer over zijn geboorte gewicht heen. BV loopt dan ook heel goed. Ik moet wel goed opletten dat ik hem goed aanleg, want hij heeft een behoorlijke zuigkracht :). Hij heeft wel veel last van darmkrampjes gehad met een hoop gehuil als gevolg. Ik ben nu volledig van de koffie af en dat lijkt te helpen. Voor mij de komende tijd dus alleen decaf... Nou ja als dat alles is. Ik mag iig wel weer filet american :)

Lee

8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    hmmmm filet american, bofferd ;)
    Fijn dat Sandro het zo goed doet zeg!
    En ik kan me best voorstellen dat het wennen is hoor, je hele ritme is veranderd of verdwenen zelfs. Komt allemaal weer terug, maar dat heeft zijn tijd wel nodig. Ik vind het ook wel een gekke gedachte hoor, wij hebben weliswaar al een zoontje, maar die is al bijna 8, dus we beginnen zo ongeveer weer opnieuw.
    Ik hoop dat ik je snel mag smsen!

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nannie, wat zielig zeg dat Brenden last van krampjes heeft. Ik hoop voor hem dat de medicijnen helpen.

Mirjam, fijn dat je weer goedgekeurd bent. Denk wel aan je bloeddruk hoor! Kun je niet minder werken?

Patricia, succes morgen bij de gyn.

Nina, fijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat je snel weer helemaal hersteld bent.

Essie, super zeg dat jullie de auto vrijdag op kunnen halen!

Lee, ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is dat je schoonmoeder steeds in de buurt is. Hoe lang blijft ze nog?

Minka, misschien komt je voorspelling wel uit en is morgen dé dag!

Lientje, wat lekker zeg dat je heerlijk geshopt hebt! Hou het wel in de gaten als je de kleine minder voelt bewegen!

Penny, stuur de krampjes maar op :D

Hier geen goed nieuws te melden: het strippen is niet gelukt. De baarmoedermond is nog niet voldoende rijp. Dat betekent dus dat ik donderdag a.s. naar de gyn mag om te bespreken hoe het verder gaat. De vk zei wel dat ik er niet vanuit moest gaan dat ik direct ingeleid zou worden, want zolang het met de baby goed gaat laten ze mij nog wel even lopen.
    Ze had nog wel één tip voor mij: veel seksen! Dat schijnt echt te helpen! Mijn man was dus wel blij met zijn huiswerk :D

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Veraatje: Aan de slag dan maar, wat doe je hier nog ;)
    Maar binnen 1,5 week ofzo moet je wel bevallen zijn toch ?

11. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) veraartje, kan me voorstellen dat je man dat niet vervelend vond ! :) Maarre wel erg vervelend dat het strippn niet gelukt is.

Mijn schoonmoeder is er tot woensdag avond. Donderdag ben ik eindelijk een ochtendje alleen met Sandro. Kijk ik best wel naar uit.

Lientje 8 jaar dat is idd wel weer een poos geleden en zal idd wel weer wennen zijn. Ik hoop hoe dan ook snel een sms van je te ontvangen!

Lee

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Zat met smart op je berichtje te wachten Vera, maar helaas inderdaad geen goed nieuws, verdikkie toch!

Jouw kindje heeft het gewoon veel te goed daar bij jou! :)

Nee zonder gekheid, ik vind het heel jammer dat het niet gelukt is en dat het allemaal zo lang duurt voor je! Hopelijk meer duidelijkheid donderdag! Bij mij was het met de eerste precies zo hoor, geen enkel teken van eruit komen zeg maar. Wat duren de dagen dan lang soms he? Hoe schraal de troost ook is, voor het kindje maakt het niks uit, sterker nog, die wordt er alleen maar beter van meestal.
    Nog heel eventjes meis. Kop op hoor!

Enne... succes met de bedgym. (of keukentafel gym, of wat voor gym dan ook )

Liefs,
    Lientje

13. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    @ Veraatje : nog even meid !

Hey meiden,

Vandaag mijn laatste officiele controle bij de gyn gehad.
    Ik moet nu maar wachten tot de bevalling begint :(
    Hij is op vakantie en heeft geen vervanger behalve voor de bevalling, ben er niet zo blij mee maar ja.
    De baby groeit goed , het weegt nu 3300 gram en is 47 cm en zal als het op de uitgerekende datum komt ongeveer 3600 gram wegen, een klein poppetje dus net als mijn dochter!
    Ik wil nu wel hee lgraag bevallen hoor!

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hè Mila, krijg je geen controles meer? Das toch wel een beetje raar of niet? Juist in de laatste weken moeten ze je toch extra in de gaten houden? Ik neem aan dat je wel een telefoonnummer hebt waar je voor nood of vragen naar toe kan bellen?

Lientje

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.863
    3.374
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal,
    wij zijn ook terug van de vlos. M'n bloeddruk was wat moeilijk te meten, leek wat aan de hoge kant, maar ze twijfelde nogal. Dus voor de zekerheid maar even m'n urine gecheckt. Die was prima gelukkig.
    Verder hebben we een afspraak voor hier thuis gemaakt voor volgende week woensdag. Mocht de baby dan nog niet uit zichzelf gekomen zijn, dan gaat ze dan proberen te strippen. Dus ik hoef niet meer op controle te komen. Mocht het strippen mislukken dan donderdag naar de gyn om alles eventjes te checken en dan dus een afspraak voor inleiden waarschijnlijk. Eigenlijk dus hetzelfde verhaal als bij jou veraatje...
    Ze dacht zelf echter dat ik volgende week niet zou halen. Ik hoop het ook niet. Vandaag weer wat meer klachtjes, totaal zonder regelmaat of ritme ofzo, maar wel 'nieuwe' pijntjes en kwaaltjes. Anders dan ik tot nog toe gevoelt heb. Maar ze heeft verder niet getoucheerd ofzo, dus wat dat betreft valt er helemaal niets te zeggen. Wel zit de baby echt ontzettend diep, die kan nu echt niet verder zakken voor de geboorte ;)

maar oke
    dat was het dus hier..

veraatje; balen dat het strippen niet ging meid... maarja, dingen 'lopen' nu in elk geval, morgen nog zien door te komen en dan naar de gyn!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    jeetje veraatje, wat balen zeg, bij jou mag het nu wel als eerste komen!

vandaag 39 weekjes! ik streef ook af op het eind doel hihi, vandaag bij de vlos geweest, alles was goed, alleen heb nu dat ik weer thuis ben veel last van mijn liezen en mijn schaambotje? of wat zit daar. kunnen dat ook tekenen zijn?

17. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey Athina, alle overlopers in hetzelfde schuitje dus. Ik word maandag gestript als het lukt. Wel luxe dat ze dat bij jou thuis komen doen trouwens zeg! Nouja, laten we hopen dat we het niet gaan halen [-o<

18. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Vera: hup gymen jij! :) Je mannetje vond dat advies vast niet erg zeker.
    Balen dat ze niet konden strippen. Maar voor hetzelfde geld gaat het ineens zo hard dat je over een paar dagen ineens met een kleine in je armen zit!

Daantje: gefeliciteerd met je 39 weken!

Athina: Afwachten dus. Nu maar hoop dat de beeb snel komt!

Mila: dat is raar dat je nu niet meer op controle hoeft. Dan moet je vk / gyn toch zorgen dat er een vervanger is. Raar zeg! :rolleyes:

09 juli Bd81 om 10.45 uur vlos
    09 juli Susanne85 om 16.10 uur vlos
    09 juli Heidi 77 gaat bevallen Succes!

Ik mag morgen weer voor de apk. Ben benieuwd wat ze zeggen. Heb het gevoel dat de kleine echt niet lager kan zitten dus hoop dat het een goed voorteken is.

19. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Susanne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Je had je deze dag vooraf wel even anders voorgesteld he? Maar het kon niet mooier zijn dan dat je je dochter nu in je armen hebt!

Liefs,
    Lientje

20. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Wow, Jes! Dat is even schrikken zeg!
    Heel veel sterkte en dat ook jij je kindje maar snel in je armen mag houden!

Deel Deze Pagina