Zo zie je maar dat het in Belgie toch weer anders is dan in Nederland. Daar ga je juist de laatste 3 weken vaker. Gek is dat he? Maar het komt wel goed hoor Mila, er gaat vast niks mis en als je het niet vertrouwd, dan gewoon naar het ziekenhuis.
Essie, zo zeg, die eerste meeting van je bloeddruk was inderdaad erg hoog.. Kan me voorstellen dat ze je even een keer extra op controle laten komen... Penny, jij hebt een rotnacht achter de rug zeg... Hopelijk wordt deze nacht een stuk beter... Rensie, wat vervelend dat je steeds zo moet overgeven.. Ik hoop dat je snel opknapt... Patries34, wat vervelend van die schimmelinfectie... Ik heb heel in het begin een infectie gehad.. Is inderdaad niet prettig.. Met medicatie is het gelukkig snel weg... Nina, kraamvrouwenkoorts? Nog nooit van gehoord... Maar zo te horen is het best wat ernstigs.. Wel fijn dat ze je weer naar huis hebben laten gaan.. Thuis voel je je vaak toch wat beter... Beterschap meid... Lee, fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en Sandro... Veraatje, kan me voorstellen dat je man blij was met het huiswerk wat je mee hebt gekregen.. .. Maar kan me ook wel voorstellen dat het voor jou toch nu inmiddels wel mag beginnen. Wel vervelend dat ze niet konden strippen... Hoop voor jou dat de gyn donderdag toch met wat leuk nieuws mag komen, maar het liefst natuurlijk dat de kleine nu spontaan uit zichzelf komt.... Mila, wat fijn dat de controle bij de gyn goed was, maar wat raar dat je nu tot aan de bevalling helemaal geen controle meer krijgt... Kan me voorstellen dat je daar absoluut niet blij mee bent.. Ik ben namelijk juist hartstikke blij dat ik nu elke week naar de vk mag.. Geeft mij toch wat meer gemoedsrust... Athina, hopelijk lukt het strippen.. Maar het zou natuurlijk nog fijner zijn voor jou als de kleine nu nog even lekker uit zichzelf komt..Het rommelt al wel wat bij jou toch? Hopelijk zet het rommelen snel door... Susannne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nikita Milou.. Jes, jeetje meid.. Dat is ook schrikken! Gelukkig ben je in goede handen.. Hopelijk komt de kleine snel.. Essie, bedankt voor het doorgeven... Hier eentje lamlendig, niet normaal... Vanmorgen dus bij vriendin op visite geweest... Had ik me eerst al verslapen.. Gebeurt me de laatste tijd nooit.. Ben juist redelijk op tijd wakker elke keer... En net voor het eten ook nog even op bed gelegen.. Doe ik anders ook nooit... Kan normaal heel moeilijk 's middags slapen.. En nu zit ik al weer te knipperen met de oogjes... Ik denk dat het vanavond lekker op tijd naar bedje wordt... Dus ik haak weer af voor vandaag... Tot morgen!
Veraatje, balen dat het strippen niet gelukt is. Maar ze laten je toch niet doorlopen tot 43 weken? Enne gymse! We hebben vandaag de aanvraag ingediend voor de thuiszorg en ze zullen het zo snel mogelijk behandelen. Dus tot die tijd moeten we het zelf doen. Heidi, geniet van je laatste avond zwanger zijn. Morgen om deze tijd heb je je kleintje in je armen. Bd81, succes bij de vlos morgen. Daantje, gefeli met je 39 weken.
Nou ik heb even geen puf om te reageren verder, heb wel alles gelezen. Sorry dames. Ik heb een nutteloze dag gehad vandaag. Weinig gedaan alleen maar wassen gedraaid en opgevouwen etc en veel op de bank gelegen. Het valt me trouwens op dat ik de laatste dagen geen hap door me keel krijg. Ik moet me er echt toe zetten om wat te eten. Ik heb vanmorgen 2 broodjes op, en net 2 broodjes maar meer krijg ik echt niet door me keel. Krijg ook overal maagzuur van dus ja..Heeft iemand dit nog meer?
even een ego berichtje. Roeland had dus vanmiddag een telefoontje gehad van het kdv dat ze voor ons opvang hebben voor dinsdag en woensdag, woensdag zou m'n moeder al gaan oppassen dus hebben we eigenlijk alleen de dinsdag die we nodig hebben maar hebben ook de maandag nodig en dat duurt waarschijnlijk nog 6 tot 9 maanden. Ga morgen maar eens rondbellen hier in de buurt om te kijken waar ze nog wel ruimte hebben voor de maandag en de dinsdag. Baal hier zo van, hebben het zodra we wisten dat de baby kwam aangevraagd en krijgen nu pas bericht dat het dus niet kan. Vraag me af hoe ver van te voren je het moet aanvragen om wel de vervanging te krijgen die je nodig bent. Verder mag ik nu weer het hele huis door om te poetsen want krijgen morgenochtend om tien uur kijkers voor ons huis, ipv dat ze mij bellen wat ze normaal altijd doen gaan ze nu ineens Roeland bellen en die heeft dus pas na vijf uur zijn voicemail afgeluisterd dus mag nog even aan het werk. Gelukkig is alles nog wel netjes maar ja voor kijkers wil ik het altijd nog net even wat extra netjes hebben en dat terwijl we donderdag ons nieuwe bed en kast krijgen dus daar moeten we ook nog mee bezig, pffffffff word al moe als ik er aan denk. Sorry voor dit lange klaag bericht!
Vervelend zeg Veraatje... Die tip zou Christian ook wel aanspreken. Dus ik kijk hem vanavond maar weer een keer lief aan...
Ow wat rot dat het strippen niet geholpen heeft Veraatje! Ik heb al meer gelezen dat sex aangeraden word om de bevalling een handje te helpen zeg maar..Had ik niet verwacht. Dacht meer dat het een fabeltje was.. Ingrid; balen zeg dat je nu nog het huis door moet! Doe wel rustig aan hoor..
Nou ik ga weer afsluiten heb zelfs geen puf om op de computer te zitten..pff weet niet wat ik heb vandaag. Ga nog maar even een wasje opvouwen (daar heb ik dan wel weer puf voor, echt raar.)
dikke knuffel voor jou meis... helaas woon je wat te ver weg, want ik wil straks graag gastouderopvang gaan doen, maar hoogeveen zal wel te ver weg zijn.. want ik wil de kids hier thuis opvangen...
Veraatje: jammer dat het strippen niet gelukt is. Hoop voor je dat er toch snel wat beweging gaat komen....naar onderen dan wel te verstaan. Suzanne: gefeliciteerd met je dochter Nikita! toch niet meer getrouwd voor de kleine zich aandiende? Jes: sterkte dit klinkt heel vervelend, hoop dat ze snel duidelijk hebben wat er gebeurd met de epileptische activiteit. Hopelijk heb je je kleine uk snel in je armen en is de ellende van de weeen en epilepsie voorbij. Sen: hopelijk krijg jij ook snel bericht van de hulp. Dit is geen doen zo. Ik heb niet alles teruggelezen de afgelopen dagen...pff wat schrijven jullie weer veel in anderhalve dag. Vandaag hebben we Nick naar de gastouder gebracht en samen even lekker genoten van ons Chrisje. Ook hebben we nog even wat dingen gehaald in de bouwmarkt om langzaam aan toch de troep in huis wat op te gaan ruimen. En we hebben een fietskar gekocht op MP, zodat we van de zomer Chris in de maxi-cosi in de fietskar mee kunnen nemen en Nick gewoon voorop en we dus toch lekker kunnen fietsen. Heerlijk heb er nu al zin in. Morgen gaan we hem ophalen in Houten.
Hey Ingrid, das balen inderdaad, dat je niet de gewenste dagen kan krijgen. Kun je niet voor 6-9 mnd vragen of je moeder de maandag doet en dan de dinsdag en woensdag op het kdv nemen? Dan ben je ook uit de problemen. En dan kijkers, bleh kan me voorstellen dat je daar al helemaal geen zin in hebt. Aan de andere kant zou het fijn zijn gegadigden voor het huis te vinden natuurlijk. Succes ermee!
He veraatje ik hoop dat Nikita toch echt wel langer heeft gezeten dan 37,4 DAGEN! 8 juli Nikita - 37,4 dagen - 2560 gram - dochter van Susanne85
Dat is wel jammer ja, maar we gaan hopelijk dit jaar nog verhuizen en zijn er nog niet uit welke kant we opgaan en hebben bij jullie wel mooie huizen zien staan dus misschien kan het later alsnog. Zolang we hier wonen is het inderdaad te ver weg.