Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou mijn moeder is elke woensdag vrij van het werk en werkt dus de rest van de week dus dat is helaas geen optie anders was het geen probleem geweest.

Ik vind de kijkers opzich heel irritant maar ze komen voor de tweede keer en dit keer met een aannemer want ze zijn zeer geinteresseerd dus dan heb ik het er nog voor over. Ga alleen wel aangeven dat ik het de volgende keer wel eerder wil weten want zo is het niks.

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Als eerst Susanne van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nikita! :D

@NinaVI fijn dat je weer thuis bent!

@Veraatje, rot dat t strippen niet heeft geholpen! Haha tip veel sexen, tja als het lukt why not!? Mijn binnenkantje voelt zo beurs en pijnlijk..(alsof ik er al een marathon sex op heb zitten, wat niet het geval is) dat ik er niet aan moet denken, maar hopelijk helpt het jou/jullie!

Nou ik ben vanmiddag bij de gyn geweest.
    Ze heeft een echo gedaan en wederom een inwendig "diep" ...onderzoek (auwie) om te kijken hoe het ervoorstond.
    :baby: weegt op het moment ruim 4200 gram dus bijna een 8,5 ponder en dat was toch wel ff schrikken.
    Baarmoederhals was iets aan het verstrijken /platter ah worden (puntje was weg zei ze...wat het ook exact mag inhouden), maar ze wilde nu niet gaan inleiden met gel. Ze geeft nog steeds de voorkeur aan een enigzins natuurlijke bevalling.
    Vrijdagochtend moet ik terugkomen omdat ze wel kon zien dat er "iets" gaande was in m'n lichaam. Dan een CTG en wederom inwendig onderzoek en verder is het afwachten. Ik ben nu officieel overgedragen van de VK naar de Gyn en ga dus bevallen met medische indicatie.
    Op de papieren staat ..indien baarmoedermond vrijdag "rijp"(er) is dat de plannen er zijn om in te gaan leiden met een infuus. Verder is er gesproken over een keizersnee en heeft ze aangegeven dat ik in gedachte moet houden dat de kans dat het een keizersnede ...uiteindelijk zal worden best behoorlijk is.
    Voel best veel emotie en moet het ff verwerken hoor!
    Gezondheid kindje is het belangrijkste, en gaat voor alles...., maar ik zag al best tegen de bevalling op mnd geleden. Dat was enigzins afgezakt, maar nu komt het gevoel en de tikkeltje angst (krijg dit stevige babie-tje er vast niet op een normale manier uit) weer boven.
    Het is momenteel zowel fysiek als mentaal best heavy.

Ga zo naar bedje toe en proberen ff tot mezelf te komen met m'n handen op m'n bolle buikje .
    Slaap lekker alvast allemaal.

Liefs Mirre

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje balen Veraatje dat het strippen niet is gelukt.
    Als ze zeggen dat ze je nog wel ff laten lopen, houdt dat dan in dat je dus ook langer kunt blijven lopen als 42 weken?

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nee hoor dat was ik niet van plan :) . Ik kijk sowieso ff hoe ik me voel en als ik me minder voel, moet mannetje de auto maar alleen gaan halen, hoe graag ik ook mee wil gaan.

5. lovelykids

lovelykids VIP lid

het kan nog steeds hè je hebt nog tot morgenavond 12:00u

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo deze was een beetje fout gegaan had nou een dubbele post.
    vond ik een beetje overbodig.

was nog evn nieuwsgierig hoe alles ervoor stond hier en dacht nog even snel lezen voor ik naar bed ga.

nou en wat zie je dan toch nog voorbij komen. best wel wat nieuwtjes in ieder geval.

zoals jullie wel begrepen hebben sluit ik hem hier dus ook weer bijna af voor vandaag.
    dus welterusten en tot morgen alvast

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

gatver dus eigenlijk ben je er nog niks mee opgeschoten.
    1x seksen wil vast nog wel en 2x zal ook nog wel niet zo'n probleem zijn, maar wat verstaat ze onder veel seksen
    nou hoop voor je dat de gyn overmorgen dan wel goed nieuws voor je heeft

8. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Minka, het kan inderdaad nog steeds hoor. Ik was ook volledig overtuigd dat het bij mij nog lang zou duren. Zei zelfs op de ochtend voor dat de bevalling begon op het forum dat alles nog rustig was en ik dacht dat de baby nog lang op zich zou laten wachten.... 24 uur later was hij er... dus zeg nooit nooit! :)

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

dat is vaag wanneer is je gyn er weer dan?
    zag dat je 37 wk en 3 dg op weg was moet je dan tot 42 zo blijven lopen?

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

voor jou komt het einde dus ook inzicht.
    succes met afwachten dan maar

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik kan niet anders zeggen dan succes en sterkte en duim voor je dat je angst geen waarheid wordt.

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik heb nog steeds jouw mobiele nummer als extra backup-buddy in mijn telefoon staan. Nu helemaal makkelijk met wederom beide mijn buddy's niet bereikbaar en ikzelf met mijn hoge bloeddruk. Ik neem aan dat dat geen probleem is.

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

tuurijk is dat geen probleem!
    sms maar hoor

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou natuurlijk liever niet, want dat zou allicht iets niet al te bests voor mij inhouden :) .

15. zo, ik ga ook afsluiten voor vandaag. slaap lekker allemaal...

liefs wendie

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heb net alles uit de slaapkamer gehaald, tenminste uit de kasten. Wist niet dat er zoveel troep in lag. Heb nu alles maar in tassen, een grote doos en 2 koffers gedaan en als donderdag de nieuwe kast staat ga ik tijdens het inpakken alles maar weer eens uitzoeken. Verder is alles weer afgestoft en schoongemaakt hier moet alleen morgenochtend nog even stofzuigen en dweilen en dan is het klaar! Zo maar eens even een stukje met de honden lopen en dan ga ik het ledikantje van de baby opnieuw opmaken, iets waar ik gewoon zin in heb :D

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Heidi heel veel succes morgen! Morgen heb je je beebje vast!

Iedereen weltuste alvast!
    Hoop dat ik binnekort meer tijd heb om mee te lzen!

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.832
    886
    113
    Noord Holland
    Heey lieve meiden,

Susanne is nog in het zieken huis met onze kleine meid, Dus post ik even wat foto's van haar, Ze heet Nikita Milou Geboren om 14.25 te Alkmaar!Ze is wat aan de kleine kant maar ze maakt het prima.

Het is echt ongeloofelijk wat dit met je doet.....Ik plaats dit berichtje met tranen over mijn wangen van geluk. Susanne zal snel de erst vertellen.
    Bedankt voor al jullie medeleven en support!

Kijk maar in haar album

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Misspiggle, gewoon lekker toegeven aan je vermoeidheid!

Senn, ik hoop dat je snel een reactie krijgt van de thuiszorg!

Kwebbels, dat maakt toch niets uit een nutteloze dag?

Ingrid, balen zeg van het KDV. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
    Succes met de kijkers! Waarom willen jullie verhuizen?

Duikster, wat leuk een fietskar! Lijkt mij zeer handig, en je ziet ze steeds vaker!

MvP, bedankt voor je alertheid!

Mirre, ik herken me heel erg in je verhaal! Ik wordt dus zaterdag overgedragen aan de gyn en die angst voor de bevalling is bij mij ook weer teruggekomen. Sterkte, meid!

Essie, ja dat kan idd langer dan 42 weken gaan worden. Zolang het goed gaat met het kindje. Maar ik ga toch echt proberen of ze dan aub eerder actie ondernemen!

Sann, een rusteloos gevoel? Misschien duidt dat wel op een aankomende bevalling!

Mannetje van Susanne, wat fijn dat alles goed gaat met Nikita en mooi om te horen hoe trots je bent. Het is een prachtig meisje!

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    We zijn de buurt hier een beetje zat, afgelopen februari is een van onze hond voor ons huis doodgereden door een auto die te snel reed. Tuurlijk hoort onze hond niet los te lopen, hij was ontsnapt uit huis, maar hier mag je 50 en hij reed zeker 80 zoals zovelen die door deze straat rijden. We willen dus naar een echte woonwijk maar wel met genoeg ruimte voor ons, de kleine en de honden en waar meer kinderen wonen en naar een nieuwbouw. We hebben nu een oud huis en we zijn constant bezig met verbouwen en opknappen en dat zijn we ook wel zat.

Deel Deze Pagina