Goeieavond Dames..... Hier ff mijn bevallingsverhaal, naja verhaal maak er maar verhaaltjuh van Ik melde zondag avond al dat mijn water gebroken was, nadat ik de vk op visite heb gehad was het afwachten op de weeén.... Alleen die kwamen niet, dus de volgende morgen me gewoon om 07.45uur gemeld in het zh en daar de verdere inleiding gehad. Deze bestond uit, 08.30uur inbrengen van het infuus die om 09.10uur zijn werk pas kon gaan doen omdat ze vergeten waren het knopje om te draaien Om 09.30uur werden de weeén steeds heviger en kwamen ze om de 2á3 min. Om 10.15uur hield ik het niet meer uit en had ongelovelijke persdrang, maar om 10.30 heb ik mijn vriend de gang op gestuurd omdat er geen reaktie kwam op mijn nood-oproep via de bel Dit kwam omdat de stekker er niet in zat en na een hele hoop excuses kwamen de artsen om 10.40uur binnen en deden een inwendig onderzoek, waaruit bleek dat ik van de 2cm ontsluiting in korte tijd naar 9cm en een nog klein op staand randje had. Ik mocht gaan persen. Na twee pers weeén werd om 10.52uur Aimey geboren en 14 min daarna mijn nageboorte.... Binnenkort nog een poging doen om de foto's erop te zetten, maar mijn dochtertje meld zich voor haar voeding. Ze doet het uitstekend en ik ook xxx Nance
Meiden, eigenlijk durf ik het niet zo goed te vertellen omdat er al zo veel van jullie over tijd lopen en bijna de hekkensluiter hoor te zijn. Maare....... whaaaaaaaaaa m'n vliezen zijn net gebroken! We hadden dit nog echt niet verwacht en zijn een beetje geschrokken. Jeroen loopt als een gek door het huis nog snel vanalles op te ruimen en ik zit op een handdoek omdat ik leegloop snel naar de laatste e-mail proef van het geboortekaartje te kijken. Zo onwerkelijk, wij waren nog helemaal niet aan de beurt, en ik wil Kruimel ook echt nog in me houden. Heb nog geen regelmatige weeen, alleen veel krampen zoals de afgelopen nacht en dag. We zullen zien hoe het loopt.
Penny wat spannend! Kan me voorstellen dat je de kleine het liefst nog een tijdje binnen houd, heb ik ook namelijk, maar blijkbaar wil de kleine nu weten hoe jullie er uit zien!
Suzanne van harte gefeliciteerd met jullie dochter zo dames was ik nog even nu in huis alles nog slaapt en ik niet meer slapen kan terwijl dat nog best lekker zou zijn..maar ja vroeg ontbijten en dan nog slapen op deze dag wil niet meer dus ik stort denk ik vanavond helemaal in.....sliep namelijk pas om 01.00 aangezien manneke in buik zo druk was.... nog even laatste dingen doen straks en dan is alles klaar geboorte ei staat al in de tuin alleen dan zonder baby erin dat komt vanmiddag pas... volgens mij had de kleine gisteren zoiets van nog even mama goed plagen....gelukkig reageert die altijd heel goed op papa's neuriën dus werd hij wel wat rustiger..... ik ga zo even in badje liggen lekker ontspannen en het zal wel een tijdje duren voordat dat weer kan.... Buddy je hoort zo gauw mogelijk wat van mij en een foto zal nog wel even duren tot maandag dinsdag dat ik thuis ben want ik denk niet dat ype dat zal doen hier dus sorry meiden jullie moeten even wachten.....gr heidi
nou penny gaan wij mooi samen zorgen voor de kindjes vandaag? ik hoop voor jou dat je toch gauw je kleine mag vast houden en ja je bent 37 wkn dus kleine doet netjes wat die mag he......nou meis succes en de rest van de meiden die zo wakker worden goedemorgen.....
***** BUDDYNIEUWS ***** Smsje van Penny: haaai Athina, om 4.25 is Guus geboren! Hij weegt 2940 gram en is 49 cm lang. Hij is super lief en mooi. We zijn helemaal hoteldebotel! X Jeroen en Pien ***** BUDDYNIEUWS *****
Pien en Jeroen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet er lekker van! Dat was een snelle bevalling!
hihi ik sta er ook van te kijken . kben gelijk m'n bed uitgevlogen om te kijken of ik wat gemist had hier op het forum, nouja 1 berichtje dus van gisteravond laat! Jeeee wat een verrassing Pien en Jeroen, van harte gefeliciteerd!
Hee Athina, jouw banner en uitgerekende datum komen niet overeen (zie ik nu pas ). Moet er iets aangepast worden in de lijst?
Pien en Jeroen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Geniet er lekker van leuk hoor en een mooie snelle bevalling... nou kijken dat ik ook zo snel ben vandaag....hihi
ach maakt niet uit veraatje net als bij jou eigenlijk, alleen dan andersom... jouw banner loopt achter, bij mij loopt de lijst wat achter. Ik ben indertijd terug gezet naar de 6e - en dat is toen 1x wel veranderd in die chaos toen iedereen de lijst bij hield en daardoor later per ongeluk niet meegenomen omdat toen waarschijnlijk net niet de laatste lijst op dat moment door de volgende persoon gepakt werd. Dus toen had ik zoiets van; ach , maakt niet uit . Je mag het veranderen, maar laten staan maakt me ook niet uit hoor..
Allereerst buddy Heidi, heel veel succes vandaag... En ik wacht met smart bij de telefoon op babynieuws.... Ingrid, klaag maar even lekker hoor... Kan me voorstellen dat je er niet echt blij mee bent dat je niet de juiste dagen hebt kunnen krijgen op het kdv... Hopelijk kun je nog ergens anders een plekje vinden... Duikster, leuk zo'n fietskar... Daar zitten wij ook nog aan te denken.. Lijkt me echt super handig... Mirre, zo meid, dat is een heel verhaal.. Kan me voorstellen dat het wel even schrikken was toen ze vertelde dat de kleine bijna 8,5 pond was.. Dat is niet niks.. Hopelijk kunnen ze je vrijdag strippen en zal het snel zijn werk doen, zodat je gauw je kleintje in je armen hebt... Susanne en partner, wat een ontzettend schattig meisje...Fijn dat alles goed is gegaan... Nance, als ik je verhaal zo lees ziet het eruit alsof je een aardig 'ontspannen' bevalling hebt gehad.. Lijkt me erg prettig... Penny en partner, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Guus... Bij jou is het ook best snel gegaan allemaal zeg.... Ik ga nog weer even mijn bedje in... Ik weet niet wat ik heb hoor.. Gister echt niet vooruit te branden.. Verslapen, hele dag lusteloos en nu al om half 7 wakker, dus maar even samen met mannetje wat gedronken voor hij naar zijn werk ging en even hier gekeken voor babynieuws.. Ga nu nog even proberen wat te slapen.. Tot later...
Zo, ff weer snel bijgelezen: Heidi, heeel veeel succes vandaag meid! Jij hebt vandaag lekker je kleintje in je armen... Man van Susanne, wat geweldig om te lezen hoe trots als je bent! Wat een mooie meid zeg! Penny, van harte gefeliciteerd met je zoon Guus! Geniet ervan! Nou, vandaag proberen nog meer babynieuws te maken? Ik wil graag meedoen, maar het is hier rustig... Liefs Wendie
Goedemorgen! Pien en Jeroen, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Guus! Heidi zet 'm op meid! Man van susanne, wat een mooie foto's. Kan me voorstellen dat je trots bent! Hier een redelijk rustige nacht gehad. Sandro kwam om 4:00 en nu net pas weer. He tussendoor heerlijk geslapen. Ga nu maar ff douchen. Tot later, Lee
Penny, gefeliciteerd met de geboorte van Guus!!! Wat een lieve foto´s van jullie meisje man van Susanne, kan me voorstellen dat je apetrots bent Heidi, GO FOR IT!!!! Nance, het is maar goed dat je geen acute hulp nodig had Maar mooie bevalling lijkt me...
Pien, van harte gefeliciteerd met de geboorte van GUUS! Wat een turbobevalling zeg! Ben beniewd naar jullie verhaal. Nance, leuk je verhaal te lezen. Snel gegaan hoor meis. Nog last van naweeen en ongemakken verder? Heidi, heel veel succes vandaag! Eindelijk is het zover!
Suzanne van harte gefeliciteerd met jullie dochter Nikita! Jeroen en Pien, gefeliciteerd met jullie zoon Guus! Heidi succes!
Vandaag is het mijn dipdagje geloof ik. Het begon gisteravond al. We gingen laat naar bed en ik zag dus nog voor het slapen gaan het bericht van het breken van de vliezen van Pien. En ik ben serieus blij voor haar hoor, maar ik moest vreselijk huilen! Helemaal over de rooie ging ik. Ik vond het even zo oneerlijk. Roger heeft me heel lief getroost en vastgehouden, maar ik kon niet stoppen met huilen. Stom he? Ben ook wakker geworden met hele dikke huilogen Nogmaals ben ik wel heel blij voor Pien hoor! Ben nu helemaal brak, maarja dat kennen jullie wel. gelukkig heb ik de kleine gisteravond nog wel goed gevoeld. Dat gaf wat rust want ze was tegen haar gewoonte in heel rustig gisteren. Nu trouwens ook weer terwijl ze normaal om deze tijd partytime heeft. Ik heb tegen Chris gezegd dat hij maar geen vriendjes te spelen mee moet nemen vandaag. Liefs, Lientje
Hee Lientje, Kan me goed voorstellen dat je er ff flink doorheen zit. Daarom een dikke knuffel van mij. Liefs, Lee