Hey Lientje.. Logisch dat het ff hard overkwam.. Ook een dikke knuffel van mij hoor... Vandaag alweer 39 weken! De tijd vliegt! Liefs Wendie
Penny (en man) van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Guus! Jeetje dat is snel gegaan...ben een beetje jaloers @Heidi succes vandaag! Bedankt meiden vd support en steun. Heb vannacht wel een beetje geslapen, wel pijn en veel wakker. M'n onderkantje voelt zwaar gekneusd. Hoe moet het wel niet zijn na de bevalling als het echt nu al zo'n pijn doet dat ik amper kan lopen en/of zitten!? Ohja nog ff een praktische vraag: Kleine barst vd kleding, kastje puilt echt uit ..., maar nu vraag ik me af als het bijna een 9 ponder ..straks...zal zijn welke maat ik moet hebben!? Zal maat 56 nog wel passen? En pamper-maat 1...past dat nog dat jullie weten? Straks ff bij de VK langs om papieren af te geven ivm overdracht nu naar de gyn. Brrr heeft iemand vanmorgen de kraamafdeling op TV gezien? Wat een bloedbad bij die keizersnee zeg, geloof dat Mirre momenteel maar beter op een eiland kan gaan zitten want echt overal maak ik me zorgen over at the moment. Ga zo maar ff douchen en me aankleden. Liefs Mirre
Susanne feli met je mooie meid! Hier ben ik vandaag zo emo als wat, keek vanmorgen de kraamafdeling en ik begon om het minste al te janken, heb ik anders nooit en ik ben zo supermisselijk vandaag terwijl ik netjes mijn ontbijtje heb gehad en dan moet ik zo ook nog eerst boodschapjes doen.... hopelijk wordt vandaag ons 'geboortebord' bezorgd...wij hebben een 3D raambaby gekocht en die zal vandaag wel komen hoop ik
Ik heb net ook de kraamafdeling gezien met mjn mannetje op schoot. Zat alweer met tranen te kijken. Erg heftig. Mirre. Bij een 9 ponder is maatje 2 luier echt beter. Die vanmij is 8 pond en zit ook al aan maat 2 en piest nog alles onder. Gisteren heeft hij mij drie keer ondergepiest vanuit de box tijdens het verschonen. Mijn eerste mannetje deed dit overigens niet. Susanne: gefeliciteerd met jullie dochter en Pien gefeliciteerd met jullie zoon. Heidi: heel veel succes vandaag. Erg spannend hoor. Lientje: nog even volhouden meid. Elk moment kan het zover zijn. Ik duim voor je dat het niet meer zo lang duurt.
Tja Chris, daar zitten we dan in hetzelfde schuitje. En om maar bij de beeldspraak te blijven, laten we dan maar roeien met de riemen die we hebben. Maar leuk is anders. Misschien moeten we blij zijn dat we niet "ernstig" genoeg zijn om in te leiden hoor, maar ik heb vandaag ff moeite met positief zijn. En weet je, ik wil zooo graag thuis bevallen. Dat alles een keer natuurlijk zijn werk doet, maar ik word nu toch wel bang dat dat er niet in zit. Zeker omdat ik van het weekend nog lekker rommelde, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. Alles is rustig, zelfs ons meisje... Wel raar dat ze nou weer van mening veranderd zijn hoor! Geven ze je eerst de hoop dat het wel kan en dan ineens weer niet. En dan ook nog griep erbij. Bah bah! Dikke knuf voor jou Christiea, en laten we dan maar samen met Vera, Athina en Mirre (en wie inmiddels nog meer? ) de moed erin houden.
Penny en Jeroen van harte met de geboorte van jullie zoon Guus! En voor een eerste echt supersnel gegaan zeg!
Ja we houden de moed er in en ergens binnen nu en anderhalve week zijn wij aan de beurt. en we kunnen hier onze gal ff spuwen en tja nooit willen bevallen in het ziekenhuis in Enschede. Dikke knuf ook voor jou.
Voor alle meiden die er doorheen zitten of het niet meer zien zitten een hele dikke knuf van mij. Niet dat het iets veranderd aan de situatie maar komt uit een goed hart moet je maar denken. Wat mij wel opvalt is hoe de ziekenhuizen/gyns zoveel meningen hebben over het inleiden wanneer het wel of niet mag/kan. Bijna te gek voor woorden. Alsof je met 33 weken komt zeuren van leidt maar in want ik trek het niet meer.
Veraatje, balen dat je niet gestript kon worden. Maar dat je baarmoeder nog niet verweekt was zegt niets over of het nog lang duurt hoor. Een baarmoeder kan in een paar uur tijd verweken. Enne veel plezier met gymen! Susanne en aanstaande, gefeliciteerd met jullie dochter! Jes, jeeh meid wat eng zeg, veel sterkte! Lee, heel herkenbaar hoor het huis weer voor jezelf te hebben, gisterenmiddag ook voor het eerst alleen met Roan, en het was heerlijk! Heidi, wauw vandaag is dé dag! Hopelijk verloopt alles voorspoedig!
Wel logischdat er u zoveel meiden doorheen zitten.. BAH! Ik snap het maar al te goed. Ik liep dan wel niet overtijd (Op 2 dagen na) Maar ik zat er natuurlijk al ff doorheen en had veel pijn. Ik dacht ook, mede omdat ik al zolang aan het rommelen was, dat ik zwaar overtijd zou gaan lopen. Maar het kan gewoon echt in ene gebeuren. Maar dat wachten he GRMBL! Ik moet wel zeggen, ik had een tijd dat ik weeen had, maar toen ik eenmaal de doorslaggevende wee had twijfelde ik bijna niet meer dan dat dit het echte werk was. Heel raar, maar dat voel je... STERKTE MEIDEN!!!! Hoop dat iedereen die erdoorheen zit lekker snel bevalt!!! [-o<
Veraatje, idd zegt niets die verweking, want ik was Donderdag bij de gyn en toen was er amper verweking en er zat nog een eeeh... tuutje zei ze En Dinsdag ben ik bevallen...
Pfff... Ga me maar eens aankleden. Echt geen zin, wil slapen ben moe! Maar jah, krijg om half 11 kraamvistite, dus even glimlach op en daarna maar eens lekker gaan liggen Ow had trouwens gister voor het laatst mijn kraam en heb een bos bloemen laten maken, allemaal witte bloemen, kleur van de onschuld en dan heb ik er linten in de kleur van Mayron zijn kamer om laten doen, en 2 geurkaarsjes in glas, ook in limegroen en aquablauw en dan nog zijn geboortekaartje met zijn foto en een bedankje achterop...
Klopt. Ze doen vrij moeilijk vind ik en blijven "hangen" in het zo natuurlijk mogelijk willen houden tot het eind. Maar laten we realistisch zijn...als het kindje nog geen zin heeft om te komen dan komt ie toch meestal ook niet en moet er toch alsnog inleiding plaatsvinden, dus waarom al die extra stress veroorzaken voor de aanstaande moeders (die het werk tenslotte moeten leveren!) Brrrr...regels, regels, regels en kijk ik ben het eens met dat de gezondheid van de beeb vooropstaat, maar je moet het emotioneel/psychisch en lichamelijk wel allemaal aankunnen. Kan er over door blijven schrijven, maar sommige hier ervaren -denk ik- wel een soortgelijk gevoel.
goeiemorgen dames, heb vannacht gelukkig goed geslapen, maar ben nog steeds bekaf, zometeen komt een tante van mij hier de ramen wassen (ze had dat nog als schuld staan van vorig jaar en gister weddenschap met mijn mannetje verloren dus kwam ze vandaag maar haar schuld inlossen ). Penny van harte gefeliciteerd met de geboorte van guus! is erg snel gegaan zeg.