Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre je haalt me de woorden uit de mond. dat zeiden wij gister dus ook in het zh, maar dat wordt gewoon weggewuifd. Ach de baby heeft het nog goed in je buik.
    Ja dat geloof ik graag maar als moeder het lichamelijk niet meer aan kan op het moment gaat dat psychisch ook doorspelen. En is de gezondheid van de moeder niet ook belangrijk?
    Helaas zijn we overgeleverd aan de regels van het ziekenhuis.
    Ben wel blij dat we het hier allemaal neer kunnen tikken anders draai ik door thuis met dat gemaal in mijn hoofd.

2. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo hé de turbo erop?

van harte met de geboorte van GUUS

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff, begrijp wat iedereen voelt nu zeg. Wat is het ontzettend frustrerend als die uitgerekende datum voorbij gaat. :x

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Lijkt idd alsaof daar helemaal niet op gelet wordt. Eergisteren had de vk op mn kaart geschreven: gaat goed!. Tuurlijk met uk gaat het idd nog prima, maar tellen de mama's in dit verhaal niet meer mee?

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.031
    0
    0
    Zoetermeer
    Meiden die er ff doorheen zitten en overtijd lopen, ik duim voor jullie hoor dat het snel mag gebeuren! Ik kan er niet over meepraten, maar ben wel het levende bewijs dat het echt zomaar uit het niets kan gebeuren. Meiden hou de moed erin!

Liefs,
    Lee

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

hier een **** dag eerst voor de verandering dwarse kids. vervolgens valt mijn volle beker thee om op de net in de olie gezette tafel. hierna stopte internet er net mee en alles wat ik dus had was dus ineens weer weg. heb nu net dus de boel nog maar even snel doorgescrold en zo nu en dan wat gequote. en dat allemaal na een slechte nachtrust had vannacht bijna 2 uur lang zeer pijnlijke voorweeen. dat gerommel ken ik helemaal niet van de vorige 2 dus ik had zoiets van nou kom maar op en nu... is het allemaal redelijk rustig. het blijft zeuren in de buik, verlies nu ook meer 'behangplaksel' dan de afgelopen periode.
    ben dus benieuwd wat het allemaal te betekenen heeft.
    o ja en als klap op de vuurpijl heb ik nu lastige aambeien. ze zijn er niet voor het eerst deze zw, maar wel op deze manier.
    kortom heb er dus echt even de balen in

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Penny en Jeroen van harte gefeliciteerd met de kleine Guus. Wat een turbo bevalling zeg!

Man van Susanne: wat een lief meisje zeg. Dat mutsje is ook zooooooo schattig!

Ik ga nu ff voor mijn apk. Kom straks verslag uit brengen!

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Lientje, meid ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik had ook even die gedachte en ik gun ook iedereen een kindje, maar het is soms wel even slikken ja! Ik wil ook graag thuis bevallen, maar dan heb ik ook nog maar 3 dagen de tijd.

Wendy, gefeliciteerd met je 39 weken.

Mirre, fijn dat je redelijk hebt geslapen! Ik hoop ook voor jou dat je kleintje snel komt!

Liesje, hopelijk komt je geboortebord vandaag!

Christiea, wat balen zeg dat ze je nu nog niet gaan inleiden. Ik hoop voor jou dat het geen 42 weken wordt.

ML, veel plezier met je kraamvisite en hopelijk kun je later nog een beetje bijslapen.

Voor alle meiden die overtijd lopen, een dikke knuf!
    Nog een tip: ga alsjeblieft geen verhalen opzoeken op internet over overtijd lopen, want ik zag net wat verhalen en ik dacht toen echt bij mijzelf dat ik morgen inleiden ga eisen, eerder ga ik niet weg bij de gyn!
    Ook hier laten ze je rustig doorlopen als het goed gaat met de kleine.

9. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Penny, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
    Meis wat een snelheid ineens zeg!

Heidi, veel succes vandaag!

Lientje, kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit....knufff!

Ik heb vanmorgen ook de kraamafdeling gezien... :confused:
    Kan daar beter niet meer naar kijken want ik merk aan mezelf dat ik er gewoon beroerd van wordt van de stress... :oops:

Vandaag naar de gyn. ben benieuwd!
    Heb inmiddels 3 yakultjes op en moet zeggen dat de schimmelinfectie al een stuk minder is....halleluja!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

alle apk-ers vandaag veel succes en plezier
    alle dippers dikke cyberhug
    alle mijlpalen gefeliciteerd

HEIDY SUCCES VANMIDDAG

11. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey lovelykids, bij jou gaat het ook lekker lees ik!
    Maar het klinkt in ieder geval wel of er iets gaande is van binnen. Hopelijk zet het zoden aan de dijk.
    Sterkte vandaag!

Liefs,
    Lientje

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Susanne: Gefeliciteerd met jullie dochter

Penny: Gefeliciteerd met jullie zoon

Lientje: Logisch hoor jouw reactie, ben zelf ook 'n beetje jaloers ;) en ben dan nog niet eens zo ver als jullie ..

Voor iedereen die overtijd loop en/of er doorheen zit..
    GROEPSKNUFFEL !!!!!!!!!!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dames, ff een vraagje: hebben jullie op het laatst nu ook weer zo vaak last van extreme misselijkheid en wat doe je er aan? Wordt er nu ook weer compleet onpasselijk van.

14. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi Sann, Ik zou het bij mij geen extreme misselijkheid willen noemen, maar ik heb van het weekend wel weer voor het eerst sinds tijden moeten spugen. En ik heb minder trek in dingen die ik tot voor kort nog heel lekker vond. Heeft denk ik te maken met de maat van het kindje en dat het op je maag zit te duwen. Heb je ook veel last van maagzuur?

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mn baarmoeder zit juist weer lager dus je zou zeggen dat de druk op mn maag dan minder is. Heb ook minder last van brandend maagzuur. Alleen die misselijkheid word ik gek van.

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Tja, mijn moeder was toen ik me aankondigde ook heel erg misselijk, dus wie weet? ? ?

Ze had dat trouwens ook altijd als ze ongi moest worden.

17. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Lieve meiden,

Wat een nieuws allemaal!

Susanne en Jeroen, gefeliciteerd met jullie dochter Nikita Milou!

Wat een schatje is het!

Jes heel veel sterkte meid!

Penny en jeroen, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Guus!

Heidi, heel veel succes vandaag!

Voor iedereen die er even helemaal doorheen zit: Een hele dikke knuf voor jullie! Valt niet mee allemaal! Meiden die overtijd lopen voor jullie een hele hele dikke knuf!

Mirre, heel veel succes! Kan me voorstellen dat je de knijpers hebt! Meid rustig aan!

Meiden met apk heel veel succes!

Verder ben ik het weer kwijt.. Door alle babynieuws..

Liefs

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Hier weer door de APK heengekomen zojuist. Bloeddruk is wel wat aan 't stijgen wat een voorteken kan zijn.... Verder is er geen beweging meer te krijgen in het bolletje, dus dat zit echt zo diep als 't maar kan :). Nu is het dus echt afwachten geblazen en dan de volgende afspraak kijken of er gestript kan worden. Mijn duimen draaien (dit keer voor mezelf, maar dan vooral dat ik voor de volgende afspraak bevallen ben ;)).

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Pien en Jeroen, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Ik ben benieuwd naar je verhaal want dat moet toch met een sneltreinvaart zijn gegaan.

Susanne, wat een lief koppie!

Lee, ook hier een hele goede nacht! Roan had om 10 uur zijn laatste voeding en melde zich pas weer om half 4 en daarna om half 8. Wel lekker om zo even bij te kunnen tanken want vandaag is het voor het eerst dat ik alleen ben met Roan én met Damian. (en mijn hechtingen doen nog zo zeer :( )

Lientje, ik kan het me helemaal voorstellen dat je er even door heen zit. Ik vind het trouwens wel opvallend hoe veel "vroege" dames er hier zijn.
    Bij Damian ben ik ook over tijd geweest en het is no fun.

Ik las over schimmelinfectie, ik dacht dus op de dag dat mijn vliezen braken dat ik een schimmelinfectie had, het voelde schreinend en brandend. Achteraf is dat dus het voorwerk geweest.
    Zo en dan ga ik nu de tuin in want ik heb Damian beloofd zandtaartjes met hem te gaan maken.

20. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Lientje, tuurlijk weten wij ook wel dat je blij bent voor Pien, maar ik kan me jou reactie ook heel goed voorstellen hoor... Jij wilt nu toch ook wel graag je kleintje vasthouden... Fijn dat je mannetje je zo goed getroost heeft... Ik hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat...

Knuffelkonijn, gefeliciteerd met je 39 weken...

Mirre, ik heb die keizersnede bij 'de Kraamafdeling' inderdaad ook gezien... De tranen liepen me over de wangen... Maar gelukkig was alles goed met de kleine en ook met de moeder.. Het was inderdaad een heel bloedbad...

Dames die al overtijd lopen, een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en hopelijk komen de baby's nu snel... Ik kan me goed voorstellen dat jullie erdoorheen zitten... Neem vooral even een lekker dipdag... Dikke knuf voor jullie allemaal.... En natuurlijk ook voor de andere dames die het even niet meer zien zitten...

Lovelykids, jeetje meid... Jij hebt zo te lezen ook echt een baaldag... Dat van de 'behangplaksel' :) (blijf het een leuke uitdrukking vinden) heb ik gister ook de hele dag gehad... 's avonds met een beetje roze, maar vandaag weer helemaal niks.. Dus ga er maar vanuit dat dat ook niet zo heel veel zegt... Voor jou natuurlijk ook een dikke knuffel...

Deel Deze Pagina