Ben nog niet een blokje rond het huis geweest. Vanmorgen druk met was vouwen en bezoek en net gelunched. Over een half uur komt Sven thuis en moet Karsten eten en daarna hoop ik even mijn bed in te kunnen want door het geweldige onweer van vannacht heb ik maar kort geslapen. Niels zit nu in Den Haag bij mijn moeder om dingen te regelen voor de verhuizing. Dat wilde hij zelf graag want dan had hij even afleiding ook al is hij erg moe.
ik hoef verder niet over te geven, maar ben enorm misselijk en heb steken in mijn buik. Ik zoek de afgelopen week overal wat achter dus ik dacht ik vraag eerst eens even.... voel me sinds vandaag enorm emo en zat vanmorgen bij de kraamafdeling te janken terwijl ik dat nooit doe
Zou wel beter zijn als het zo makkelijk zou gaan... Even liggen op bed, baby werpen en klaar is kees...
Zie nu al de reactie van je man als je hem belt van schat ik lig op bed en ik ben er klaar voor! En dan doel ik op bevallen.
Nou dat had ik bijna bij mijn bevalling. Heb maar een uurtje op bed gelegen en de kleine was er. En dan laat ik de weeën even buiten beeld.
Hij is al zo gestresst, vraag me dan ook af of hij dan wel met zijn volle concentratie naar huis kan rijden.
he meiden, Ben ik weer! Had gisteren de stofzuiger stuk gemaakt en hebben dus gisteren een nieuwe gekocht.. Nou dat ding heeft me toch een zuigkracht Hij zoog zowat de plavuizen vast haha! Heerlijk hij doet het dus super goed! Mag ook wel met de haren van de hond en kat! Ik zal even een babyoproep doen! Speciaal voor de mama's die overtijd lopen en een enorme dip hebben! Lieve baby's, Het is nu een heerlijke tempratuur voor mama om te bevallen! Ook jullie papa's zijn erg benieuwd naar jullie! En het is veel leuker om papa buiten de buik te plagen hoor als binnen! Baby's kom maar lekker naar buiten! Hoop dat het een beetje helpt! Oh dat vaccin, volgens mij gaat het volgend jaar pas in het pakket ofzoiets.. Volgens mij kosy ie nu als je hem wilt 350,- Geloof dat ik het gisteren hoorde op het nieuws.. Oh ja heb ook nog een leuke link over namen, of die er echt bij past.. Is wel even leuk vind ik zelf: http://www.naamwijzer.nl/familie.php