Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ik heb het gedaan!
    Ik heb de acupuncturiste gebeld en ik kan morgenochtend om half 9 komen.

Ze vertelde dat ze dan een aantal punten gaat prikken en dat je ook mee krijgt hoe je het zelf verder kan doen. Normaal gesproken gaat de bevalling dan vrij snel beginnen, zei ze...
    Nou t zal mij benieuwen. Ik vind het wel spannend.
    Nu heb ik in ieder geval het idee dat ik er iets aan kan doen.

2. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Jes heel veel succes meid!
    De meiden maken een inhaalslag!

Essie bedankt voor het doorgeven!

Lientje spannend zeg! Ik hoop het voor je meid!

3. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ik niet... alleen tijdens de bevalling en weeen maar ik heb t wel gehoord dat t vaker voorkomt voor de bevalling

4. lientje, ben benieuwd of accupunctuur gaat helpen! hoop het voo je!
    (als het werk zitten alle laatlopers er de dag erna allemaal :D )

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Tja, dat is wat mij verteld is vanochtend. Maar ik weet niet of dat ook geldt als je al een hoge bloeddruk hebt.
    Deze zwangerschap was mijn bloeddruk keurig (vorige keer te laag) en nu zit er dus een stijgende lijn in de onderdruk. Maar of het ook echt een voorteken is......time will tell ;)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Geweldig! Ik hoop dat het helpt en dat je gauw moeder bent!

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Grappig die namentest, vraag me alleen wel af waar ze op baseren.
    Moeder Denise, namen passen goed
    Vader Dennis, namen passen heel goed
    Broer Damian, namen passen perfect :)

Jes, spannend meid ook voor jou het eind in zicht.

ML, sterilisatie is hier niet genoemd. De hechtingen zijn hier al preventie genoeg op het moment hihi
    Maar over een paar weken gaat er weer een mirena in, is mij de vorige keer goed bevallen.

Lientje, ik heb goede verhalen gehoord over accupunctuur als je overtijd bent.
    Ik zal mijn telefoon paraat houden morgen ;)

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mijn bloeddruk was goed, maar is stijgende sinds een week.
    Ach ja ik ga er maar niet vanuit.

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

heb hem even geprobeerd

eerst met maud die paste matig(mij) en redelijk(papa)
    daarna kwam morris erbij heel goed (mij) perfect (papa) en matig (maud)
    en de baby redelijk (mij en maud) heel goed (papa en morris)

grappig hoor inderdaad

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

veel plezier en wen maar gauw dan

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

ben benieuwd of het inderdaad werkt
    succes ermee

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zat net even te spieken bij de Juni mama's.. daar wordt je pas emo van ;) Iedereen bedankt elkaar enzo.. echt lief

Nog 1tje die moet bevallen, en dan gaat die ook al op slot.. En dan is 't onze beurt ! :D Dus we gaan ervoor.. voor 31 juli alle baby's op de wereld ?

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Gisteren had mijn emo-dag ook nog eens een lekkere afsluiting maar niet heus.
    Manlief ging gisteren de hondjes nog even uitlaten en ik stond even een beker melk weg te drinken preventief tegen mogelijk maagzuur. Ineens hoor ik daar toch een hond hard schreeuwen een paar keer en 2 "vechtende" stemmen. Dus ik naar buiten. Stonden manlief en een vent van een paar huizen verderop de bekvechten. Schijnt het dus zo te zijn dat manlief onderweg was naar het gras en die vent terugkwam. Zoals altijd wilde onze jongste spelen, want dat wil die altijd met dit hondje. Vervolgens wordt deze hond onderdanig en gaat liggen. Storm dus absoluut niet onderdanig gaat door met spelen, maar gaat wel over de hond hangen of zoiets, maar wel zwaar kwispelend, dus absoluut geen kwade gedachtes. Vervolgens begint die lul van een vent Storm volop te schoppen om hem eraf te krijgen. Ja dan wordt het een vervelende sfeer raken de riemen verstrengeld en wil onze oudste hond Storm helpen. Vanaf dat moment dus ruzie tussen manlief en die vent. Mijn mannetje zei nog "als je mijn hond nog 1x schopt dan trap ik jou zo hard terug dat........................................" Ja en toen was onze hond dus vals, blah, blah, blah. Nou en als er dus 1 hond vriendelijk is lief is, is het Storm, die doet dus echt niks!
    Dus dat was voor mij gisteren de druppel en weer een huilbui :cry: . Kom niet aan mijn hondjes hoor! Maar goed, nu voel ik me oké.

14. mirjam2112

Wat 'n agressieve vent zeg ! Hoe durf je 'n hond te schoppen !
    Wat voor honden hebben jullie?
    Ik had vroeg bij m'n ouders 'n cocker spaniel, zou 't best leuk vinden om weer 'n hond te hebben.. maar woon op 'n flat.. vind beetje zielig :cry:

Op zich is zwanger zijn wel 'n mooi excuus om de tranen te laten lopen, het lucht toch altijd op vind je niet ?

Ik zat gister 't boek Shopaholic & baby te lezen.. op zich alleen maar 'n grappig boek natuurlijk maar moest toch af en toe bijna huilen..
    Gelukkig zag m'n vriend 't niet ;)

15. Jes succes meid zet hem op :)

Mirjam heb je het boek buikgevoel gelezen van R. Green? Die is ook erg leuk :)

Lientje ben benieuwd hoe de accupuntuur gaat. Ik had gister van het ziekenhuis een nummer gekregen van een voet reflexzone therapeute hier in Enschede. daar hadden ze goed ervaringen mee. Heb geprobeerd haar te bellen maar kreeg gen gehoord, dus via google haar website gevonden en maar een mail gestuurd. Baad het niet dan schaadt het niet op het moment :)

Essie wat een verhaal zeg.

De naamwijzer was erg leuk :) Maar bij mij was het onbekend, bij mijn man past goed en bij Steijn ook. :)

16. mirjam2112

Nee die ken ik niet.. ik las altijd veel toen ik nog op de vrachtwagen zat, moest ik veel wachten, maar nu eigenlijk niet zoveel meer..
    Zal 'm wel onthouden !

Wat ik al de hele tijd wilde vragen;

Ik heb 'n tijdje geleden de spenen uitgekookt, maar bijna allemaal zat er water in zeg maar.. ze zeggen toch dat je moet checken dat er geen gaatjes inzitten? Maar bij mij bleven er druppeltjes echt in zitten dus dan moeten er gaatjes inzitten..
    Ze waren allemaal nieuw, en van verschillende merken..
    Hadden jullie dit ook of heb ik ze misschien kapot gekookt :oops:
    Heb 't toch echt maar heeel even gedaan....

17. Volgens mij zit er aan de voorkant een opening, als je de speen inknijpt komt het water aan de voorkant eruit.. Ik heb ook altijd wat water in de spenen zitten als ik ze uitkook. Steijn heeft die van Bibi (andere wil hij niet). Wat deze kleine wil is nog ff afwachten. :)

18. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Ja beetje, maar valt mee te leven :)

Nou heb eindelijk wat foto's kunnen plaatsen in het album maar was wel ff zoeken :( :( :(

Aimey doet het super vind haar alleen wat klein tegenover die andere 2kids van me, maar bv gaat goed :D :D

Hoorde gister nog iets geweldigs... De favo-zanger van mij en mijn vriend is ook afgelopen maandag vader geworden van zijn 3de of 4de kindjuh.... HiHiHiHi.... Ben te romantisch ingesteld daarvoor waarschijnlijk .... :oops: :oops: :oops:

Ik las dat er nog meer beebies waren geboren, namens mij

Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Beebs

Nou mensen ben er weer vandoor.... ff lekker rusten op de bank en daarna weer voeden 8) 8) 8)

19. wat een nare vent zeg! moeten van mij ook van m'n beessies afblijven hoor!
    had vroeger een hond, maar nu met werk kan dat niet...
    hebben nu 2 katjes. ik was als de dood voor katten, maar ben daaar nu dus overheen :D

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wij hebben 2 West Highland White Terriërs. Ja ik hoor de meeste zeggen: wat? Beter bekend als de hondjes uit de Cesar reclames en dan dus geen Maltezer Leeuwtjes :( .
    Ik heb ff een foto in mijn album gezet van onze schatjes. Links is Storm en die wordt 3 op mijn uitgerekende datum. Rechts is Noushka en die is net een maandje 7 jaar.
    Het zijn zulke troeteldieren!

Deel Deze Pagina