Geen idee ik kan je helaas niet helpen. Je herinnert me er wel aan dat ik alle flesjes en speentjes/fopspenen hier nog moet wassen en daarna sterilliseren. Iemand 1 idee hoe ver van tevoren je mag sterilliseren wil het allemaal nog steriel zijn?
hoi meiden, probleempje; ik zat gisteren al te twijfelen, toen voelde ik s avonds wat nattigheid, maar ff geroken, maar dat was niet echt fris.. Dus oke, afscheiding en/of urine waarschijnlijk. Maar nu is het dus vandaag anders. Vanaf vanmiddag. Expres zwart ondergoed aan , en het droogt dus niet 'wittig' op . En verder blijft het telkens komen, ook al is het maar met wat druppies zeg maar... En nu ruikt het dus eigenlijk niet... Terwijl je vruchtwater dus ook wel moet ruiken toch? maarja, al het andere ruikt/stinkt ook , dus tja, wat is het? Ik wilde de vlos al bellen, maar het gewone nummer is momenteel niet bereikbaar, voor spoed kan ik de huisartsentelefoonbellen, maarja, is dit dan weer spoed? Moeilijk! Ik las ook over dat bloeddruk verhaal, stel dat het begonnen zou zijn, zou dat er wel bij aansluiten omdat hij gisteren dus voor het eerst aan de hoge kant leek te zijn... Maarja, bellen of niet naar de huisartsen telefoon? Is dit spoed? Kga zo ook wel ff overleggen met m'n mannetje, die komt zo thuis, maar ik ben benieuwd wat jullie zouden doen. Gisteren wel krampjes en zo een paar keer, maar vandaag dus weer eigenlijk niets, dus dat is weer zo tegenstrijdig...
Kzou niet weten wat een boobytag is... Pfff heb veels te lang in de stad gelopen maar owkee, Mayron vond het heerlijk om als een prinsje in die wagen te liggen en rond te rijden Ben nog even langs mijn moeders werk gegaan en die bleef met m van collega naar collega van kantoor naar kantoor rennen Nu heb ik wel last van mijn benen door het vele lopen dus ga zo lekker met Mayron ff in bed chillen
Athina, als het gewoon helder is hoef je niet meteen te bellen dan zou ik even wachten tot ik de vk te pakken krijg Hoop voor je dat het vruchtwater is
***INBRAAK *** HEY EX-BUDDY! Hier even een succes-wens van mijn kant! Als het doorzet: TOI TOI TOI en dat het maar een pracht-beeb mag worden! Ik lees het hier wel! Zet 'm op! ***UITBRAAK***
Jessbutterfly; Spannend! Hoop op snel meer babynieuws Lientje; Ik hoop voor je dat die accupunctuur werk, ben benieuwd! Athina; Spannend ik hoop dat het vruchtwater is. Hier ook nog steeds last van veel afscheiding, sinds een paar dagen echt helder en in een zwarte slip ook niks van te zien. Maar goed, ik ben nog steeds strontverkouden dus ik ruik er niks van.. ML; lijkt me echt prachtig om eindelijk achter de wagen te kunnen lopen zeg...Als een trotse moeder Nou was gezellig met mijn vriendin, weer lekker bijgekletst. Misschien komt mijn zus nog langs vanavond maar goed dat moet ik nog even afwachten..Verder net lekker op de bank gelegen en tv gekeken en lekker niks gedaan. Heeerlijk hihi. Ga zo maar even de sperzieboontjes schoonmaken en opzetten. Wat gaan jullie eten?
ja, dat is zo het nadeel nu, wat is het?! Al die huis-tuin-en-keuken 'testjes' wijzen ook niet écht wat uit. Kep nu een zakje in m'n ondergoed en probeer wat op te vangen . Mocht dat lukken en ik bereik dadelijk de verloskundige nog, dan kan die het eventueel testen ofzo, ik geloof dat ze daar ook weer dingetjes voor hadden he? Maar misschien is het dus wel gewoon niets en is het ook gewoon afscheiding. Er gaat alleen wel een hoop door me heen nu zeg... haha en dan is het dadelijk niets.. maar je gaat alles optellen.. bloeddruk gisteren, de vlos die vrij overtuigend zei; ik verwacht niet dat het woensdag wordt (ook al leek dat in mijn ogen nergens op gebasseerd) geen eetlust vandaag, die 'afscheiding' zelf natuurlijk... en het zou natuurlijk kunnen. Maarja, anderzijds voel ik verder dus helemaal niets... het blijft speculeren, zoals altijd . Dus maar kijken of ik wat op kan vangen en de vlos te pakken krijgt. Duurt dat echt lang, dan zie ik nog wel en misschien dat ik dan straks toch nog even de spoedtelefoon bel, maar ik denk nu dat dat nog niet nodig is (ook nav van een paar al snelle reacties ) maar oke, wel balen dat jij zo verkouden bent zeg... bweh, dat wil je er nu niet bijhebben!
Hey allemaal.. Ik heb even een vraagje: Ik heb sinds 3 uur ongeveer bij bijna elke stap die ik zet ontzettende steken aan/in mn onderkantje en een drukkend gevoel naar beneden.. Wat kan dit zijn? Heb ook weer veel harde buiken.. Ik ben best bang dat ukje morgen komt. Morgen is de sterfdag van mn vader en dan had ik het liever niet gewild, mja... Vandaag trouwens nog weer naar het ziekenhuis geweest voor een ctg, want ik had de kleine de hele dag nog niet gevoeld. Dus van kwart over 2 tot kwart over 3 eraan gelegen.. Was gelukkig allemaal goed... Liefs Wendie
Hoi hoi, Ik neem aan dat wij bij dezelfde verloskundige lopen. Maar de dokterstelefoon is niet zozeer voor spoed hoor. Ik had van de week ook een vraag en toen was het spreekuur al begonnen, dus verwees ze mij ook door naar de dokterstelefoon. Dus gewoon bellen, zeggen dat je een vraag hebt voor de verloskundige en dan bellen ze je terug! Heel veel succes...
*** buddynieuws *** Kort maar krachtig kreeg ik het volgende smsje van Heidi: Hij is er... Rajah en hij weegt 4090 gram... *** Einde buddynieuws ***
wat een ei**kel zeg! dan ga je toch geen hond trappen.... kan me voorstellen dat je man pissig werd! groot gelijk. en zulke dingen zijn nu voo rjou zeker een druppel!
Ja, maar als de kleine al volledig is ingedaald dan? Tenminste, de vorige keer zei ze dat ie niet meer verder kan.. Heidi: Van harte gefeliciteerd met je zoon! ! ! Geniet ervan ennuh, gauw foto's he? Liefs Wendie