Wij hadden die van ons vroeger overgenomen van mensen die er vanaf wilden en er niet goed voor zorgden. Zo zat ze als puppy bijna de hele dagen in een doos omdat hun kindje er bang voor was :S. Ze is dan ook haar hele leven bang geweest voor dozen en stofzuigers... Maar ze heeft een geweldig leven gehad bij ons ondanks de kwaaltjes (baarmoederontsteking bv). Het zijn wel echte jachthondjes . Zodra ze een kat zag was het erachteraan gaan (ze deed ze niks hoor) en luisteren dan, ho maar. Ach ja, ik mis haar toch wel . Morgen al weer een jaar. Ik zal ook even een foto proberen te plaatsen van haar op een schilderij geschilderd door mijn vader, samen met mijn poezebeest die 2 weken geleden is overleden. Ze was de laatste jaren dikker geworden, ik denk door die operatie.
Spannend hoor! Zal voor je duimen. Bij Maarit liep ik ook met gebroken vliezen en was het drup drup dus bij de vk ook twijfel. Maar het CSI stickje wees echter uit dat het wel degelijk vruchtwater was.
Essie, jeetje ik kan mij voorstellen dat je dan helemaal door het lint gaat. Ze moeten gewoon van je honden afblijven! Ik zou ook helemaal gek worden! Trouwens, wat een scheetjes! Athina, spannend zeg! Ik hoop voor je dat het het begin is en dat je snel gaat bevallen! Mrietje, wat een schattige foto's, vooral die ene waarop Nièl zo lekker lui ligt! Heidi, gefeliciteerd met jullie zoon!
@Athina, ik was vanmiddag ook ff bij Sanne om de papieren van de gyn af te geven en ik hoorde haar tegen dames aan de tel idd zeggen dat je ook altijd het andere nummer (dokterstel) kan bellen en dan piepen ze de vlos op en dat is geen probleem. Beter een keer teveel bellen, dan een keer te weinig! Spannend dus met een half uurtje is ze er! Het klinkt een beetje als hetzelfde wat ik nu een week heb, maar bij mij is het van de slijmprop idd maar ik duim bij jou vruchtwater zodat je snel mama mag worden @Heidi, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rajah!
Maar uitwassen kan neem ik aan al eerder!? We hebben een magnetronsterillisator dus sterilliseren is inderdaad zo gebeurd, een kwestie van 2 minuten.
Denk dat het inderdaad iets van adertje was ofzo. Bloed bleef er maar uitkomen (oke het klinkt nu misschien wel heel dramatisch ). Is nu in ieder geval dicht en heeld e dag nog niets mee gebeurd. Als het plekje niet weggaat ga ik er inderdaad zeker even mee naar huisarts. Nu wacht ik eerst gewoon af. Heidi en Ype: gefeliciteerd met jullie zoon! Aparte naam zeg, nog nooit eerder gehoord. Ik hoorde dat Nadia van de Gouden kooi ook is bevallen. Was in augustus uitgerekend ofzo. WIJ WILLEN OOK!
Ze is net weg, en het is zeer waarschijnlijk hetzelfde als jij hebt: Duidelijk geen afscheiding, maar ook duidelijk geen vruchtwater. Dus zeer waarschijnlijk de slijmprop, maar dan dus heel dun en als water, die loskomt. Nou ja, ach, er gebeurd in elk geval wat laten we maar denken. Ook al zegt het verder niets en kan het idd nog net zo goed gewoon woensdag worden en dat ik dan gestript wordt. Maar het is wel even prettig om te weten waar ik aan toe ben. En verder was ze ook superaardig enzo- toch wel prettig bij dit soort dingen omdat je zelf best een beetje blijft twijfelen. Enerzijds weet je dat dat niet nodig is, anderzijds, tja, alles is zo nieuw..
Athina: dat heb ik ook hoor. Toen ik paar weken terug minder leven voelde wil je ook niet meteen bellen en zeker niet in het weekend Je voelt je al zo bezwaard (tenministe ik wel ) dat je moet bellen en zij zijn boos waarom je niet eerder belt. Altijd fijn dat ze zo reageren natuurlijk, maar ja. Eerste kindje en je hebt geen idee wat je moet verwachten.....
Athina fijn dat je nou weet wat het is! En over dat lintje voor de borstvoeding, ik ga elke voeding 2 borsten geven zeg maar...Kan je ook niet in de war raken! Heidi en man;Gefeliciteerd met Rajah!
*** Extra buddynieuws *** Rajah ligt nog op de kinderafdeling vanwegen vocht in de longen. Hij moet dus een nachtje blijven.. Verder gaat het hartstikke goed met Heidi en Rajah, alleen doet alles wel een pijn.. Ze doet de groeten aan jullie allemaal... *** Einde extra buddynieuws ***
Mrietje, wat ontzettend leuke foto's... Wat een schatje zeg! Athina, wel prettig dat er inderdaad iets aan de gang is... Hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten...
Heidi, gefeliciteerd met de geboorte van Rajah! Net even samen met mannetje bij de dijk geweest met de hond.. Maar ik heb me nu toch en harde buiken..
Zo moet je ook denken en ik denk maar zo het is allemaal nieuw voor ons dus je weet niet wat je wel/niet kan verwachten. Altijd fijn als je weer ff gerustgesteld wordt toch!? Ik ga m'n bedje opzoeken, want heb een keiharde buik en al geruime tijd beetje buik en rugkrampjes. Slaap lekker allemaal! Mirre
hey meiden daar ben ik weer heel ffies meiden die bevallen zijn, van harte gefeliciteerd hier ff kort mijn verhaaltje want ik kan niet te lang zitten en heb bezoek van mijn zus. ik liep vanaf donderdag alleen nog maar met rugweeen die niet meer doorzette tot ontsluiting en dus besloot de vlos mij in te leiden. als eerte zijn mijn vliezen doorgebroken en toen een half uur later begonnen uiteindelijk de goede weeen, maar dan erge buikween met nog ergere rugweeen. de ontsluiting wilde niet vorderen, dus toen ik echt niet meer kon hebben ze op heel erg aandringen van mij toch een pijnstilling gegeven in mijn been. was er erg duf van en viel tussen de weeen door in slaap. erg lekker moet ik zeggen, uiteindelijk werd ik wakker omdat ik kei- nodig moest poepen maar dat bleken persweeen te zijn. na 45 min persen is dus nikita geboren en 20 min later en een liter bloed minder is de placenta geboren. ben na de bevalling 2 keer achter elkaar flauw gevallen. dus heb ik besloten om een nacht te blijven en op te sterken. ben nog ergsnel moe en sta snel te tollen op mijn benen maar merk wel dat t al iets beterder met me gaat en dat ik vooral rustig moet doen. ik ga weer ff liggen dus meiden een fijne dag verder veel liefs susanne